Hattrick

Vols parlar d'ordinadors, futbol, moda, música, ciclisme, carreres de cargols? idò aquest és el lloc...

Moderadors: capdemul, obrador

Tuxy
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 64
Membre des de: dt. oct. 11, 2005 0:00
Ubicació: Inca

Quiniela al canto:

Nottingham Presa : Sporting s'Horta 2-3

MALREVENTIS, F.C. : mundowil.com 1-5

Llosetina F.C. : Thevenin SFC 2-3

Atletico Cocotin : Auberkoks 2-2

Pitagoras_Power : We Love Sundays 2-4

Sorterri : U moros den Dragut 2-0

Jo hi ha una cosa q tenc beeeen clara, sa temporada qui ve entren porteria (ja vos anire comentant es resultats)

Au idoi, salut i frit
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 311
Membre des de: dj. maig 10, 2007 0:00

Estic més content que unes castanyetes. Acab de vendre dos jugadorets i he rescabalat 100.000 eurets. Au idò, ara ja tenc per a gastar (reinvertir sona millor). Crec que sóc un comprador compulsiu.

La putada és que només m'han comprat els jovenets i m'han deixat els veardos que no hi ha manera de colocar. Estat actual -125.000 (estat transitori perque ja estic mirant jugadors).
tolls
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 668
Membre des de: dc. oct. 26, 2005 0:00

Veig que te pica es tema míster. Ben fàcil. Supòs que coneixes sa taula dels entrenos on hi ha sa predicció de temps necessari per pujar d'habilitat tenint en compte edat jugador, nivell entrenador i número d'assistents. Pega-li una ullada: http://webs.racocatala.cat/manualht/

Doncs bé, ses tres coses són importants, però sa cabdal és el nivell des míster.

Per anar bé, s'entrenador ha de ser notable. Es més barato val 270 mil i pico si no record malament. Si estàs eixut de guita, fitxa un acceptable (es balanç és una setmana més a pujar, aproximadament), que et sortirà per uns 70 mil euros amb lideratge pobre.

Fitxar un entrenador insuficient és una tudada de doblers. Oblida't (de moment) des lideratge i centra't amb es nivell. Fitxa es màxim nombre d'assistents que et puguis permetre i endavant. Tira a tira. A ht, molta paciència.

Tenir un entrenador dèbil es viure des present i, a mesura que els jugadors envelleixen, te'n dones compte de què no hi ha ingressos i de què tens poques sortides.

Per tant, lliçó nº1: per poc que puguis, entrenador mínim acceptable i entrenar a mort.

Estic en ratxa :lol:
Imatge
bud_ice
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 364
Membre des de: dv. oct. 21, 2005 0:00
Ubicació: Campos

ieep! toolls, en veure es davanter... ja te'l miraré! estic interessat en comprar algún crack per allà davant. Disabte vaig tornar gonyar i estic a 2 punts de sa salvació de sisena... però encara seguesc cuer...

tolls un consell... no frisis de pujar a sisena... per aquí dalt te fiblen!

En quant a ne's manual q has penjat... he flipaat! jo no havia vist mai una cosa parescuda! tot ho he aprés de ciuró com diuen jejejeje

xerrant de sa copa retruc... heu teenc molt difícil aquest any... si no te guany dimecres ja me puc anar despedint de classificar-me... per això ficaré una alineació un poc diferent a n'ets altres partits. Jugaré amb 6 titulars per veure si te puc fer un poc de mal. i que gane el mejoor!

saluuut bona gent!
cocotin
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 300
Membre des de: dv. abr. 21, 2006 0:00
Ubicació: Bunyola

bones , a tots , malreventis? i a tots , minim , entrenador aceptable amb lideratge pobre, es lo primer de tot que sa de fitxar,jo si cuolque dia puc en fitxare un de notable amb pobre de lideratge , ufff , vull fer tantes coses, com podria ser , ampliar sestadi i sobre tot mem si me puc mantenir aquesta temporada a VIII,crec que anira be.
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Gracies TOLLS & Co. pel vostre desinteressat interés en resoldre els meus dubtes respecte del "trainer". La veritat és que fins ara gairebé he obviat la presencia de l'entrenador dins l'equip i quasi ni el m'he mirat de cara. Quan vaig comencar vaig fitxar un d'insuficient i quasi em fa fins i tot nosa veurer-lo a la llista de jugadors, si pogués el ventaria. No obstant, recentment vaig veure la baixada a dèbil a través de l'HC i no em vaig fixar bé, em pensava que era una davallada global d'entrenador i resulta ser una baixada de lideratge.

Així i tot, trobau que és convenient canviarlo per un d'acceptable pel que veig així que comencaré les gestions.
cocotin
Truquer asidu
Truquer asidu

jo de tu , en fitxaria un tot duna de aceptable amb pobre , te en comte que adames de fer mes via a pujar es jugadors de nivell,tambe u notaras en sa forma des jugadors , i sa recomana tenir 1 Entrenador de porters i 9
Auxiliars técnics, aixo si no entrenes porteria,be ,e dit tot duna,pero si ja ho tens tot fet aquesta temporada el pots fitxar cuant comensi sa proxima temporada , com tu veis
tolls
Truquer fix
Truquer fix

Vamos, que si te pots costejar 9 assistents, endavant amb ells.

Lo de s'entrenador és més que bàsic, ja ho diu en coco.
Imatge
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Així ho faré, i dic ho faré perque he anat a fer-ho i encara me falten 10.000 euracos per poder comprar l'entrenador. Trista misèèèèèriaaaa!!! :cry:
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

Ja som dos, com es nota que som germans... jo tot d'una que pugui li don campo a nes meu uruguayo iracund insuficient i en fitxaré un d'acceptable, que he incorporat a 4 perletes que cové que es puleixin la pròxima temporada. Gràcies per els consells!!!
UELlosetina
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 134
Membre des de: dj. març 16, 2006 0:00

Au ido aqui va sa meva quiniela:

Nottingham Presa 2 : 2 Sporting s'Horta

Malreventis F.C. 1 : 6 mundowil.com

Llosetina F.C. 3 : 2 Thevenin SFC

Atletico Cocotin 3 : 1 Auberkoks

Pitagoras_Power 1 : 3 We Love Sundays

Sorterri 3 : 1 U Moros den Dragut

Au ido, amb es penultim tren
cocotin
Truquer asidu
Truquer asidu

malreventis , lo de sa baixada de lideratge es normal , cada temporada baixa un nivell, be , no se si es exacte aixo de cada temporada pero si que va baixant es nivell i crec que despres de estar en desetros te baixa es nivell de entrenador,es a dir si tens un aceptable ,cuant es lideratge arriba a desastros sa proxima baixada sera entrenador insuficient , crec que es aixi , per favor es veterans , que diguim si lo que he dit es correcta
_WiL_
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 295
Membre des de: dj. feb. 16, 2006 0:00
Ubicació: Port de Sóller

cocotin ha escrit:malreventis , lo de sa baixada de lideratge es normal , cada temporada baixa un nivell, be , no se si es exacte aixo de cada temporada pero si que va baixant es nivell i crec que despres de estar en desetros te baixa es nivell de entrenador,es a dir si tens un aceptable ,cuant es lideratge arriba a desastros sa proxima baixada sera entrenador insuficient , crec que es aixi , per favor es veterans , que diguim si lo que he dit es correcta
Afirmativo!
jubamba
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 26
Membre des de: dj. des. 22, 2005 0:00
Ubicació: LLubí

Bones aqui va sa meva quinieleta:

Nottingham Presa : Sporting s'Horta 1-3

MALREVENTIS, F.C. : mundowil.com 0-6

Llosetina F.C. : Thevenin SFC 3-3

Atletico Cocotin : Auberkoks 2-4

Pitagoras_Power : We Love Sundays 2-2

Sorterri : U moros den Dragut 5-0

Adeu
tolls
Truquer fix
Truquer fix

Bueno bueno, m'han posat es cul com sa bandera d'un país que jo me sé. O tenies por de perdre amb aquest equipo bud? Mare de déu quina alineació m'has tret animalot!!
Que consti que jo hagués pogut fer lo mateix i no ho he fet perquè no he volgut ja que me vares avisar (cosa que t'honra). Enhorabona.

Si guany aquest dissabte, posaré a sa venda a nes killer, un sobrenatural - dèbil. Ja t'avisaré.

Salut
Imatge
Respon