No ho puc entendre
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
Jo estadistiques no en tenc,xro k en es cafè no hi ha ni la mitat de gent que abans de llevar es gri i k tothom es queixa ,això vos ho puc assegurar.I a ccr quan hi entr ho veig com sempre.
- gutii
- Truquer fix
- Entrades: 886
- Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
- Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
- Contacta:
jo crec que la solució per tenir doblers es:
CONGELAR TOTES LES CONTES DE RETRUC.NET
i posar que totes les contes estan congelades, si voleu entrar a jugar, tansols han de posar 5€ l'any i tendran el grii.
Ja que crec que els que no se han apuntat ja a CCR.. nose que dir...
es que ara som a informatica i... estic un poc adormit pero si voleu que els servidors no caiguin.. i no averlos de mantenir.. crec que tendrieu que fer això!
Es la eva opinió com sempre!
au idò!
SALUT I RADICALISME!
CONGELAR TOTES LES CONTES DE RETRUC.NET
i posar que totes les contes estan congelades, si voleu entrar a jugar, tansols han de posar 5€ l'any i tendran el grii.
Ja que crec que els que no se han apuntat ja a CCR.. nose que dir...
es que ara som a informatica i... estic un poc adormit pero si voleu que els servidors no caiguin.. i no averlos de mantenir.. crec que tendrieu que fer això!
Es la eva opinió com sempre!
au idò!
SALUT I RADICALISME!

Tu ets DeLs RaDicaLS!!!

- gutii
- Truquer fix
- Entrades: 886
- Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
- Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
- Contacta:
aunque la gent digui.. si es vera! 30€ els fas amb una nit facilement!
però... perque he de pagar 30€ si puc entrar i jugar gratis¿
si jo no conec a ningú! en canvi si veuen, per entrar a jugar, amb el griique a tornat ala vida, per somes 5€ a l'any... crec que serà mes efectiu que no això si es el cas que no tenim doblers a retruc.net i no podrem mantenir els servidors...
bé, ara millor esperar a veure quins resultats hi ha sense el grii!
ale ido!
SALUT I RADICALISME
però... perque he de pagar 30€ si puc entrar i jugar gratis¿
si jo no conec a ningú! en canvi si veuen, per entrar a jugar, amb el griique a tornat ala vida, per somes 5€ a l'any... crec que serà mes efectiu que no això si es el cas que no tenim doblers a retruc.net i no podrem mantenir els servidors...
bé, ara millor esperar a veure quins resultats hi ha sense el grii!
ale ido!
SALUT I RADICALISME

Tu ets DeLs RaDicaLS!!!

Com a membre dels bastos me dedicare a protestar
Fins a dia d'avui no havia dit res.
No me pareix be aixo de lleva el gri, pareix que obligau a pagar per tenir una puntuacio.
Si no pagau no teniu puntuacio, i crec que com jo molts, si no hi ha puntuació no hi ha sa rivalitat, es jugar per jugar.
Dir que jo no faig comptes pagar per poder tenir una puntuació. No ho trob etic. Hauriem de teni ses mateixes condicions de joc tant els que paguen com els que no i des del moment que s'ha llevat el gri, ja no les tenim
I amb aixo no vui dir que no trobi be que s'hagi de paga per mantenir sa pagina, pero aixi com s'han fet ses coses no me pareix be.
Esper que no me mal interpreteu. no estic ni per 30 ni per 200€, estic per molt mes pero no era aquesta sa solucio
PROTEST!!!!!!!
Fins a dia d'avui no havia dit res.
No me pareix be aixo de lleva el gri, pareix que obligau a pagar per tenir una puntuacio.
Si no pagau no teniu puntuacio, i crec que com jo molts, si no hi ha puntuació no hi ha sa rivalitat, es jugar per jugar.
Dir que jo no faig comptes pagar per poder tenir una puntuació. No ho trob etic. Hauriem de teni ses mateixes condicions de joc tant els que paguen com els que no i des del moment que s'ha llevat el gri, ja no les tenim
I amb aixo no vui dir que no trobi be que s'hagi de paga per mantenir sa pagina, pero aixi com s'han fet ses coses no me pareix be.
Esper que no me mal interpreteu. no estic ni per 30 ni per 200€, estic per molt mes pero no era aquesta sa solucio
PROTEST!!!!!!!
maria sa cosa ja es va xerrar i crec que entre tots(dic tots el que es miren es foro...)es va arribar a la conclusio que...si un vol competir s'ha de pagar com ho feim noltros..es gri el tens ben igual que entes sempre i quant paguis una cuota anual de 30 euros.Pensa que lo que no es etic es que haguem de pagar noltros pq jugueu voltros!!!!!
un saludo

un saludo

No es que te paregui que s'obliga a pagar per tenir puntuacio , es que es aixi , qui no pagui fora puntuacio , si totom fes com tu no podriam jugar ni amb puntuacio ni sense ja que dius que hauriem de teni ses mateixes condicions de joc tant els que paguen com els que no , vaja gracia , es a dir es qui pagam som uns bobos i es vius que no pagau sou molt llests, au venga si vols jugar sense pagar juga fora punts.
Oposició pura i dura

aiii que no havia vist tota la conversacio
Es vera que a cafe casi no hi ha gent pero...al ccr hi ha un poc mes de moviment.Pero es que ara veniu a ses nostres...antes es podia competir i la gent jugava..ara de gratis no poden i ja no juguen.

Es vera que a cafe casi no hi ha gent pero...al ccr hi ha un poc mes de moviment.Pero es que ara veniu a ses nostres...antes es podia competir i la gent jugava..ara de gratis no poden i ja no juguen.
I me demàn jo,s´ha aconseguit lo k se volia?Estan les sales de ccr plenes,com abans estaven les del cafè,o la mitat?I la sala del cafè?BUIDA!!!! Ja sé k molts era el k volien xro a mi realment me sap molt de greu,crec k la gent ara x ara no ha respost de la forma k es pretenia,alguns han pagat,xro la grandissima majoria no ha pagat ni pensa fer-ho.Lo k ha passat és k la gent ja no entra o entra poc.Per a mi això ha perdut la magia k tenia,realment entr poc i si puc fer un truc el faig i si no xerr defora k també m´agrada,xro x xerrar no fan pagar,i crec k si això continua així (esper k no
),no pagaré més,xk lo k ha kedat de´s cafè no m´agrada,menos mal de sa gent k entra encara k només sigui x saludar i riure un poc.
Salut i bon trucs (si es posible)
PD:És gri ha mort i és cafe amb ell,estic de dol!!!!

Salut i bon trucs (si es posible)
PD:És gri ha mort i és cafe amb ell,estic de dol!!!!
- trucaiteretruc
- Truquer asidu
- Entrades: 288
- Membre des de: dt. oct. 30, 2007 0:00
- Ubicació: Binissalem
sa veitat es que a CCR se juga més... avui a les 11:00 ja hem pogut fer es primer quan normalment no se podia jugar fins les 14:00
No s'hauria de fer pagar per poder tenir un por de rivalitat i si es aixi amb lo meu no hi compteu, puc pagar per mantenir sa pagina, puc pagar si em diuen (els dobes no basten i necesitam una ajuda) pero per obligacio no pagare, abans deixare dentrar.
Per part meva no es sa solucio lleva es gri,

Per part meva no es sa solucio lleva es gri,

trucaiteretruc ha escrit:sa veitat es que a CCR se juga més... avui a les 11:00 ja hem pogut fer es primer quan normalment no se podia jugar fins les 14:00
les 11 me pensava era mes prest

era mes prest peke hem acabat a 11:00:18
Pero vaia cuatre faners

________
PROTEST!
- lafaltaenvide
- Truquer expert
- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València
La mesura de llevar el gri gratis escomença a donar els seus fruits. Hem pasat de 135 ccr a 144 en una semaneta. Un truc a les 11 a ccr era impensable fa no res. Jo, personalment he tingut el gust de poder jugar en gent nova que abans no mes els veies a cafe. Per mi obrador encara ha segut masa generos deixant que es puga puntuar gri jugant amb gent que no paga. La meva seria que no mes pugueres puntuar gri a les sales ccr o si es juga en gent ccr. I la gent encara es queixa
que voleu? Jugar gratis, amb puntuacions i que els servidors els paguem entre cuatre? Masa paciencia te jaume 

mem maria reina i que vols k deixin es gri i llevin es ccr??????per que les dues coses no son compatibles aixo ens ha kedat ben clar....
aixi no jugaras ni tu i noltros ni nungu

aixi no jugaras ni tu i noltros ni nungu

- jocfora
- Truquer fix
- Entrades: 1168
- Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
- Ubicació: Entre Calonge i Felanitx
Bones,
Mem pareix que hi ha algunes coses que no queden clares.
Primer de tot, no s'obliga a nungú a pagar, qui vol seguir jugant a truc, ho pot fer perfectament.
Hem d'entendre una cosa i es que si volem poder jugar, hi ha de haver es CCR, si o si.
Pareix mentida que alguns no valoreu lo que tenim, sa feinada que fa en Jaume darrera aixó, ses hores que hi dedica, sense cap gratificació ninguna, be si, sa de veurer-mos contents de jugar a truc amb lo que ell ha creat, sa de veue s'ambien que hi ha a ses trobades oficials i ses que espontaneament es van organitzant.
Ara pareix que perque hem llevat sa puntuació a ses sales gratuites, vos hem robat algo, i a damunt veniu amb exigencies i amb un to gens conciliador.
Retruc.net no es una web amb anim de lucre, ni molt menys, però s'ha d'entendre que perque sa pàgina funcioni s'han hagut de contractar nous servidors, perque sa pàgina pugui funcionar sense talls ni penjades.
Es que fa estona que jugam per aquí recordam que abans erem pocs i que costava poder fer partides, i poc a poc aixó se va anar engrandint i cada vegada hi havia mes gent. Es servidor que teniem, va comensar a fallar, ja que no podia donar abast amb sa gentada que jugava cada dia. Sa gent se queixava, remugaven... Vàrem contractar nous servidors per arreglar això, que crec que s'ha solucionat, i que voleu? que ho pagui en Jaume per poder jugar voltros? Que no es guapo això?.
Jo estic segur que a la llarga serà sa solució i que poc a poc sa gent que jugaveu al café o acabareu fent al CCR, 30 € l'any no fa mal a ningú i si be a molts. Estic segur que d'aquí una temporada no ens enrecordarem de tot això.
I a sa pregunta de que si hem aconseguit el que voliem, està clar que encara no, pero com a minim s'ha apuntat gent nova, amb el poc temps que fa que s'ha fet el canvi, però no tenc cap dubte que s'aconseguirà.
i recordau el nostre lema:
RETRUC.NET, ES MES QUE UNA WEB !!!!!
Mem pareix que hi ha algunes coses que no queden clares.
Primer de tot, no s'obliga a nungú a pagar, qui vol seguir jugant a truc, ho pot fer perfectament.
Hem d'entendre una cosa i es que si volem poder jugar, hi ha de haver es CCR, si o si.
Pareix mentida que alguns no valoreu lo que tenim, sa feinada que fa en Jaume darrera aixó, ses hores que hi dedica, sense cap gratificació ninguna, be si, sa de veurer-mos contents de jugar a truc amb lo que ell ha creat, sa de veue s'ambien que hi ha a ses trobades oficials i ses que espontaneament es van organitzant.
Ara pareix que perque hem llevat sa puntuació a ses sales gratuites, vos hem robat algo, i a damunt veniu amb exigencies i amb un to gens conciliador.
Retruc.net no es una web amb anim de lucre, ni molt menys, però s'ha d'entendre que perque sa pàgina funcioni s'han hagut de contractar nous servidors, perque sa pàgina pugui funcionar sense talls ni penjades.
Es que fa estona que jugam per aquí recordam que abans erem pocs i que costava poder fer partides, i poc a poc aixó se va anar engrandint i cada vegada hi havia mes gent. Es servidor que teniem, va comensar a fallar, ja que no podia donar abast amb sa gentada que jugava cada dia. Sa gent se queixava, remugaven... Vàrem contractar nous servidors per arreglar això, que crec que s'ha solucionat, i que voleu? que ho pagui en Jaume per poder jugar voltros? Que no es guapo això?.
Jo estic segur que a la llarga serà sa solució i que poc a poc sa gent que jugaveu al café o acabareu fent al CCR, 30 € l'any no fa mal a ningú i si be a molts. Estic segur que d'aquí una temporada no ens enrecordarem de tot això.
I a sa pregunta de que si hem aconseguit el que voliem, està clar que encara no, pero com a minim s'ha apuntat gent nova, amb el poc temps que fa que s'ha fet el canvi, però no tenc cap dubte que s'aconseguirà.
i recordau el nostre lema:
RETRUC.NET, ES MES QUE UNA WEB !!!!!