Gràcies perdigot, jo només vos vull fer entendre que darrera això que vos passa, no hi ha cap mala intenció per part dels administradors-moderadors, el programa reparteix les cartes exactament igual des de fa 3 anys.
Krus, ànim tio, que segur que un dia o l'altra aquesta mala ratxa s'acaba!
És desquiciant...
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
- krusenstern
- Truquer asidu
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. gen. 30, 2007 0:00
- Ubicació: ALCAUFAR (Menorca).
- krusenstern
- Truquer asidu
krus......si te serveix de consol, me sent identificat,ben igual que tu,duc una ratxeta que ja es per riure...anim! que ja vindran temps millors.Salut i bon truc
- krusenstern
- Truquer asidu
Gràcies Tonio, veig que no estic loco... porto quasi un any aquí i mai m'havia passat aquesta "ratxa" tant dolenta mare de deu jajajajaja. Mira Tonio, hi ha que vore la part positiva, així podrem ajudar als amics que estan a dalt de tot per compensar-los els punts jejejeje
, així que moderadors i sembradors de semilles doneu-me peces que si no el envida i lafaltaenvide poden arribar a guanyar 13 punts en una partida ajjajajajaaj, açò si, si volen jugar amb clar, ja que porto una ratxa jajajajajajaja

- krusenstern
- Truquer asidu
Açò ho he de contar, és increïble!! com que només ens queixam quan no veim res, també serà oportú que ho fem quan estem llepats
...IMPRESSIONANT, partida amb ejecutiu (que està enratxat
) i cada cop, sense exigerar, cada cop peces, amo amb una manilla, madona amb un 7, espaseta bastet i tres i així tot el truc... i damunt el al 2n canto amb 23 noltrus sense cap peça jo però amb 33 envits.. no m'ho puc creure... demano equilibri a la puta semilla eixa jajajajajaja!!
PD: jugadors de truc, tingueu mostrant cartes sempre a mata de jonc i a berny ajajjaajajaja

PD: jugadors de truc, tingueu mostrant cartes sempre a mata de jonc i a berny ajajjaajajaja

- lafaltaenvide
- Truquer expert
- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València
- krusenstern
- Truquer asidu
Quina foto a la firma molt bona....