És desquiciant...

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Gràcies perdigot, jo només vos vull fer entendre que darrera això que vos passa, no hi ha cap mala intenció per part dels administradors-moderadors, el programa reparteix les cartes exactament igual des de fa 3 anys.

Krus, ànim tio, que segur que un dia o l'altra aquesta mala ratxa s'acaba!
krusenstern
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 30, 2007 0:00
Ubicació: ALCAUFAR (Menorca).

Comparteixo la teva opinió perdigot en referència a Obrador, gràcies als dos! faré com tu perdi, 1 o dos trucs diàris per anar agafant més ganes i una mica més de sort. De moment va funcionar ahir, pocs, però ben fets.

Salut a tothom :ditr:
Imatge
KRUSENSTERN!!
krusenstern
Truquer asidu
Truquer asidu

jajajajaja, parèntisi positiu de guanyar 4 partides i 6 de no vore reees oeoeoeoeoeoeoeoeo jajajajajaaja, les ratxes se ceben amb mi ooeoeoeoeoeoeoe ajjajajajaja :ditr: :ditr: , ara ja es divertit :ditr: :mrgreen: :wink:
Imatge
KRUSENSTERN!!
TONIO
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 17
Membre des de: ds. abr. 29, 2006 0:00
Ubicació: Bunyola

krus......si te serveix de consol, me sent identificat,ben igual que tu,duc una ratxeta que ja es per riure...anim! que ja vindran temps millors.Salut i bon truc
krusenstern
Truquer asidu
Truquer asidu

Gràcies Tonio, veig que no estic loco... porto quasi un any aquí i mai m'havia passat aquesta "ratxa" tant dolenta mare de deu jajajajaja. Mira Tonio, hi ha que vore la part positiva, així podrem ajudar als amics que estan a dalt de tot per compensar-los els punts jejejeje :P :P , així que moderadors i sembradors de semilles doneu-me peces que si no el envida i lafaltaenvide poden arribar a guanyar 13 punts en una partida ajjajajajaaj, açò si, si volen jugar amb clar, ja que porto una ratxa jajajajajajaja M:-) M:-) M:-) :mrgreen: :mrgreen: :wink:
Imatge
KRUSENSTERN!!
krusenstern
Truquer asidu
Truquer asidu

Açò ho he de contar, és increïble!! com que només ens queixam quan no veim res, també serà oportú que ho fem quan estem llepats :mrgreen: ...IMPRESSIONANT, partida amb ejecutiu (que està enratxat :mrgreen: ) i cada cop, sense exigerar, cada cop peces, amo amb una manilla, madona amb un 7, espaseta bastet i tres i així tot el truc... i damunt el al 2n canto amb 23 noltrus sense cap peça jo però amb 33 envits.. no m'ho puc creure... demano equilibri a la puta semilla eixa jajajajajaja!!

PD: jugadors de truc, tingueu mostrant cartes sempre a mata de jonc i a berny ajajjaajajaja :ditr: :ditr:
Imatge
KRUSENSTERN!!
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

are krus, are has plantat la semilla en un bon puesto :lol:
Imatge

Amunt Sempre!!
krusenstern
Truquer asidu
Truquer asidu

Sa terra i potingues en forma d'abono que li he posat no ha fructificat, sa semilla s'ha mort, :doh: :cry: :cry: :cry:... mecaxis, m'ha durat 3 partides jeje, a vore si la torno a trobar :study: :mrgreen: :study:
Imatge
KRUSENSTERN!!
Jove
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 809
Membre des de: dt. juny 06, 2006 0:00
Ubicació: BugerCity
Contacta:

Quina foto a la firma molt bona....
Respon