PROTESTOOOOOOOOOOOOOO
UN TIMBRE , JA!!!!!
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
- trucaiteretruc
- Truquer asidu

- Entrades: 288
- Membre des de: dt. oct. 30, 2007 0:00
- Ubicació: Binissalem
perque no el sent jo a nes timbre?
PROTESTOOOOOOOOOOOOOO
PROTESTOOOOOOOOOOOOOO
- bernatmano
- Truquer asidu

- Entrades: 318
- Membre des de: dl. feb. 06, 2006 0:00
- Ubicació: Ariany
HAS PROVAT DE POSAR ES ALTEVEUS EN MARXA . BOOOOSSSOOOTTTTtrucaiteretruc ha escrit:perque no el sent jo a nes timbre?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bona feina obrador
PD: enhorabona a nes cules,
( que trist es perdre a una final i per penaltis

bona feina mestre
es tema des zumbido
jo posaria un crit com es de guti millor k en so zumbido permi no mos desperterem
tanpoc estaria malement k ses trompetes les sentis totom
BERNAT per perdre sa final si a d arriba
i cansats si k esteran un poc pero es lo k te pode gaudir de bon futbol
dos
pics per setmana

PD: au mam cuan arribaran es canvis de tapete

es tema des zumbido
BERNAT per perdre sa final si a d arriba
i cansats si k esteran un poc pero es lo k te pode gaudir de bon futbol
pics per setmana
PD: au mam cuan arribaran es canvis de tapete
- jocfora
- Truquer fix

- Entrades: 1168
- Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
- Ubicació: Entre Calonge i Felanitx
Gràcies Bernat, així m'agrada, veig que dones per fet que eliminarem al Chelsea. I lo de cansats, no passis pena, podem amb tot això i molt mes
Per cert, no se que fas encara amb es perico aquest a sa firma...

en permi la disecatjocfora ha escrit:
- bernatmano
- Truquer asidu

- Entrades: 318
- Membre des de: dl. feb. 06, 2006 0:00
- Ubicació: Ariany
Estic content perke veig ke lo de posar s'imne del madrid no o trobau malament, com ke no eu dit res
Guiem, tenia ganes de canviar es perico per un paquet de pastilles bayer, pero va ser ke no

Estic dacord amb en toniet ke a lo millor un zumbido no bastara per despertar a kaulku ke bequi devant s'ordinador...

Guiem, tenia ganes de canviar es perico per un paquet de pastilles bayer, pero va ser ke no
Estic dacord amb en toniet ke a lo millor un zumbido no bastara per despertar a kaulku ke bequi devant s'ordinador...

- pacotorres69
- Truquer asidu

- Entrades: 446
- Membre des de: dc. ago. 27, 2008 0:00
- Ubicació: Pollença
Veig que aquest fil es per donar feina a n'obrador... jejejejejeje
Jo tenc una altra proposta: se podria posar qualque icono, el nick en cursiva o altre senyal per la gent que esta "ausent" a la sala? Ho dic pq m'ha passat que qualcu me crida per jugar un truc i resulta que en aquell moment estic fent altres feines i pareix que passes de la gent, i no es aixi... supos que altra gent tambe li ha passat.
Estaria be, que se guardassin els mensatges que vagin dirigits a la persona "ausent".
Meam si vos agrada la proposta i si es factible...
Per cert, el rellotge de retruc.net encara va amb l'hora vella. Es motiu per protestar? jejejejeje Ja que fa temps que no se res d'en Follonero....
Jo tenc una altra proposta: se podria posar qualque icono, el nick en cursiva o altre senyal per la gent que esta "ausent" a la sala? Ho dic pq m'ha passat que qualcu me crida per jugar un truc i resulta que en aquell moment estic fent altres feines i pareix que passes de la gent, i no es aixi... supos que altra gent tambe li ha passat.
Estaria be, que se guardassin els mensatges que vagin dirigits a la persona "ausent".
Meam si vos agrada la proposta i si es factible...
Per cert, el rellotge de retruc.net encara va amb l'hora vella. Es motiu per protestar? jejejejeje Ja que fa temps que no se res d'en Follonero....
- pacotorres69
- Truquer asidu

Veig que la meva idea no es bona...

Per cert, el rellotge de retruc.net encara va amb l'hora vella. Es motiu per protestar? jejejejeje Ja que fa temps que no se res d'en Follonero....[/quote].
Normal que no sepas porque paso de entrar a jugar.
Ya me canse de entrar para perder el tiempo intentando jugar partidas imposibles,me canse de tener que leer opiniones de gente que no se merece estar aqui y que bien podrian llevar ellos el nombre de follonero porque es lo unico que hacen,armar jaleo y meterse con todo elmundo y con mala fe,me canse de ver como los demas veian todas las manos y lloraban la mano que no veian,y para rematar que me quisieran dejar por tramposo.Creo que son razones suficientes como para dejar un poco de lado la pagina,hay mas vida despues de esto,asi que solo entro para ver el foro y mirar si haceis alguna quedada.
Ya me canse de entrar para perder el tiempo intentando jugar partidas imposibles,me canse de tener que leer opiniones de gente que no se merece estar aqui y que bien podrian llevar ellos el nombre de follonero porque es lo unico que hacen,armar jaleo y meterse con todo elmundo y con mala fe,me canse de ver como los demas veian todas las manos y lloraban la mano que no veian,y para rematar que me quisieran dejar por tramposo.Creo que son razones suficientes como para dejar un poco de lado la pagina,hay mas vida despues de esto,asi que solo entro para ver el foro y mirar si haceis alguna quedada.

- obrador
- Truquer expert

- Entrades: 3140
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
Bona apreciació Follonero, però resulta que la configuraci´de l'hora està dins el perfil de cada usuari, per que pugui triar-la depenent d'on visqui, i la web no modifica autmàticament, per tant cada un haureu d'anar al perfil a modificar-ho.

- pacotorres69
- Truquer asidu

.El_follonero ha escrit:Per cert, el rellotge de retruc.net encara va amb l'hora vella. Es motiu per protestar? jejejejeje Ja que fa temps que no se res d'en Follonero....
Ya me canse de entrar para perder el tiempo intentando jugar partidas imposibles,me canse de tener que leer opiniones de gente que no se merece estar aqui y que bien podrian llevar ellos el nombre de follonero porque es lo unico que hacen,armar jaleo y meterse con todo elmundo y con mala fe,me canse de ver como los demas veian todas las manos y lloraban la mano que no veian,y para rematar que me quisieran dejar por tramposo.Creo que son razones suficientes como para dejar un poco de lado la pagina,hay mas vida despues de esto,asi que solo entro para ver el foro y mirar si haceis alguna quedada.[/quote]
Follo!!! no te vayas!!!! Eres mi idolo!!!! Solo entro en el forum para ver la caña que estas dando a toto kiski!!!! jejejejejejeje!!!!
Eso de una quedada, poned fecha, hora y lugar... Aunque sea una tarde para echar unas risas! Que yo digo algo, y no me hacen caso