Ara fent una ullada a la premsa d'avui hi he trobat aquesta notícia: Es Migjorn Gran se echa a la calle para celebrar Sant Cristòfol
(...) Caballos de no menos de trescientos quilos a cuyos lomos se sujetaban los caixers, encabezados por la joven caixera batlesa Nieves Pons. (...)
¿No es deu referir a la nostra tts?
Si és així, ja ens pots enviar unes fotos de caixera per penjar.
boneees! veig q estas en tot queralbs!! efectivament, som jo! tenia previst passar alguna foto, pero encara no les tenc, pero b, ho aclarirem... salut!!
na tts va sortir de caixera batllesa a les pasades festes del nostre poble de Es Migjorn Gran.
I hi ha que dir que ho va fer fantàstic.
Sortir de caixer batlle a les festes es un càrrec de molta responsabilitat i ella sen va sortir força bé.
Esperant que ella ens convidi a veure les seves fotos, si voleu, veurela, tenc una foto seva posada al meu blog de fotografia http://jaumego.blogspot.com.
Pròximament penjaré un video i la veureu al jaleo fent quatre bots.
Molt bé Neus.
Enhorabona!!
Vaja, no ho havia vist que ella havia posat les fotos.
Es que estan molt amagades. Je,je,je,
Aixi i tot quan he llegit el misatge teu, me ha costat molt trobarles, al CCR dixos.
Som un poc torpe es veu.
Bé no hi fa res, ho va fer prou bé que es mereig quantes més fotos millor.
ala jaume! kina i kines fotos mes xules!! si en tens mes me les podries pasar... bé, a lo q anava, avisem en tenir es video penjat, eh!! jaja! gracies!
05ULISES05 ha escrit:Vaja, no ho havia vist que ella havia posat les fotos.
Es que estan molt amagades. Je,je,je,
Aixi i tot quan he llegit el misatge teu, me ha costat molt trobarles, al CCR dixos.
Som un poc torpe es veu.
Bé no hi fa res, ho va fer prou bé que es mereig quantes més fotos millor.
Ja he penjat el troçet de jaleo al meu blog.
Teniu que anar al apartat 25 fotogrames per segon.
Es molt curtet 20"" però es que està gravat amb la càmara de fotos.
Així i tot ja teniu una idea de lo bénissim que sa nostra truquera ho va fer.
Nieves, tenc mes fotos, te les faré arribar.
Estic content que vos agradin ses meves fotos del blog.