Estic amb en sócrates.
Seria un desastre.
saber qui te posa negatiu o positiu
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
Rediez Queralbs,
t'ha afectat aixo des negatius, sera que no ets tant bon allot com te penses,
jejejejej.
Escolta ara que hi estas avesat, podries gordar es meus una temporada.
No li doneu mes voltes, hi ha coses que no les podrem evitar, intentem eser els qui som i punt,
els que mos coneixem jugarem plegats mal torni blau es puntet vermell que mos haguin posat alguns deseprensius, o aixó es el que pens.
Ah. i Queralbs, Jocfora i otros tantos nomes teniu un problema??????
que sou del BARÇA
Xisco Maset

Escolta ara que hi estas avesat, podries gordar es meus una temporada.

No li doneu mes voltes, hi ha coses que no les podrem evitar, intentem eser els qui som i punt,

Ah. i Queralbs, Jocfora i otros tantos nomes teniu un problema??????
que sou del BARÇA

- Queralbs
- Truquer fix
- Entrades: 1223
- Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
- Ubicació: ses salines
- Contacta:
Ai Maset,
Si t'hi fixes, veuràs que vaig encetar aquest fil el mes de maig. I després de reflexionar amb tot el que es va dir, vaig canviar d'opinió. Ara ha estat n'ayayay que l'ha recuperat després de molt temps sense parlar-ne (és que n'ayayay hi ha dies que en fa poca, de feina
). Jo ja he dit abans que estic amb en sócrates, ... i mira que ho posa ben gran NO.
Ah! ... del que dius sobre ser del Barça, ... ara entenc que diguis que no t'agrada el futbol.
Si t'hi fixes, veuràs que vaig encetar aquest fil el mes de maig. I després de reflexionar amb tot el que es va dir, vaig canviar d'opinió. Ara ha estat n'ayayay que l'ha recuperat després de molt temps sense parlar-ne (és que n'ayayay hi ha dies que en fa poca, de feina

Ah! ... del que dius sobre ser del Barça, ... ara entenc que diguis que no t'agrada el futbol.

Sa veritat amic Queralbs, es que no ho vaig mirar, cuan va començar es trui.
Lo que pasa que trobava que faltava un poc de salsa, i remoure es tango.
Rapid men vaig a sopar, si en voleu???? Feis via a venir.
Maset, aquest som jo.
Lo que pasa que trobava que faltava un poc de salsa, i remoure es tango.
Rapid men vaig a sopar, si en voleu???? Feis via a venir.
Maset, aquest som jo.