Hola volia escriure un missatge a favor d´una truquera que s´ha esforçat per apendre un joc com és es truc, i que ara fa temps no juga perque és a l´hospital ja que ha estat VÍCTIMA de un accident.
Crec que molta gent la tracta mal-lament com alguns jugadors (Ex: reservada que a una partida la va dir de tor). Teniu en conta que és forastera i juga a un joc de origen mallorquí que li va mostrar el seu novio que per cert ara l´ha deixada i juga perque no pot oblidar-li
MURCIANA RECUPERATE PRONTO
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
No tenia ni idea...com t'has enterat?,esta be? si saps res ens podrias informar a aquest mateix forum i tambe els que vulguin donar missatges de suport ho podeu fer aqui mateix.
Es vere que feia temps que no la veia per aqui,pero m'imaginava que es que ella tambe s'havia apuntat a sa moda de camviar de nick o senzillament,que ja ens havia donat per imposibles i s'havia camviat al parchis...
Me sap greu i esper que no hagi estat mes que un susto i un parell de cops de no res...esper!
Ana,si lees esto,te enviamos un abrazo muy fuerte y te deseamos que te mejores pronto y que puedas volver a jugar con nosotros.
Un saludo desde las Islas!!!
Voltor
(en tu honor,hoy envidare como un jabato,polagloriademimadre!!!...jorl!!!
)
Es vere que feia temps que no la veia per aqui,pero m'imaginava que es que ella tambe s'havia apuntat a sa moda de camviar de nick o senzillament,que ja ens havia donat per imposibles i s'havia camviat al parchis...

Me sap greu i esper que no hagi estat mes que un susto i un parell de cops de no res...esper!
Ana,si lees esto,te enviamos un abrazo muy fuerte y te deseamos que te mejores pronto y que puedas volver a jugar con nosotros.
Un saludo desde las Islas!!!

Voltor
(en tu honor,hoy envidare como un jabato,polagloriademimadre!!!...jorl!!!

Bones Tristan i companyia.
Esta molt bé lo que has fet, al cap i a la fi tots som companys i una cosa te he de dir, no interpretis malament a Reservada, té un poc de genit pero es bona persona, també va xerrar malament de jo i després no va sabre perque o si que ho va sabre,
jejejje. Segur qie li vaig fer triquinyoles i no li varen agradar.
Ana cuando puedas "Levanta a ESPAÑA",
Saludos i que te mejores.
Xisco Maset

Esta molt bé lo que has fet, al cap i a la fi tots som companys i una cosa te he de dir, no interpretis malament a Reservada, té un poc de genit pero es bona persona, també va xerrar malament de jo i després no va sabre perque o si que ho va sabre,

Ana cuando puedas "Levanta a ESPAÑA",

Bones, vos agraïriem que ens mantingueu informats sobre això..
Ana no sabiamos nada... Desde aquí vidal10 y yo queremos darte nuestro apoyo para que vuelvas pronto a echar unas partidillas como las que hacíamos antes y que vengas cargada de todo tu power, porque sinceramente nosotros ya te echamos de menos por aquí. Aunque algunos no te han terminado de entender nosotros podemos decir que contigo hemos jugado las mejores partidas y nos hemos divertido como nunca en un "truco" contigo, envitando por españa y trucando por la gloria de nuestras madres. Todo nuestro power para tí murci, ponte bien. Muchos besos.
Murciii powerrr!
___ GH y VIDAL10 ___
Ana no sabiamos nada... Desde aquí vidal10 y yo queremos darte nuestro apoyo para que vuelvas pronto a echar unas partidillas como las que hacíamos antes y que vengas cargada de todo tu power, porque sinceramente nosotros ya te echamos de menos por aquí. Aunque algunos no te han terminado de entender nosotros podemos decir que contigo hemos jugado las mejores partidas y nos hemos divertido como nunca en un "truco" contigo, envitando por españa y trucando por la gloria de nuestras madres. Todo nuestro power para tí murci, ponte bien. Muchos besos.
Murciii powerrr!
___ GH y VIDAL10 ___
- Reservada
- Truquer asidu
- Entrades: 312
- Membre des de: dc. feb. 04, 2004 0:00
- Ubicació: Son Negre-Felanitx
Jo no em duc gaire bé amb na murciana per la seva negativa a integrar-se però lo meu no té res a veure amb lo que li va dir un dia un tal JAGIL. Va ser d'escàndol no havia manera de frenar-lo, li va dir tantes coses que feia empagueir. Quin desastre!!!, Aquella nina crec que se'n va anar plorant. Això hauria d'estar prohibit.
Per cert en masset si que és un punyetero que fa ganes de.... je je je.
Per cert en masset si que és un punyetero que fa ganes de.... je je je.
Reservada. bones a tots manco a un, jejejejejeje.
ME CAG....... EN TOT LO QUE SA REMANA EN MIG DE SES CAMES, JJEJEJE.
Vol dir que jo te defenç i dit que ets un bona persona,
jijij aixo si amb un poc de genit, jajajaj
I vas tu i me tractes de VIL PUNYETERO.
, jajaja aixo si que me fa gracia, enga que pareixes catalá del BARÇA, organitza unes partides i convidamos a unes cervesetes fresques, que a jo mes igual perdre, contal de que me convidin, jajajajajaj.

Ana esto va en tu defensa, no hagas ni puñetero caso de lo que oigas, y se tu misma digan lo que digan, que te mejores.
Bé RESERVADA, encara no en via ficat amb un i també del BARÇA posauvos d'acord i podeu pagar a mitjes, aquest amig nostro d'un poc mes enfora de Campos. jejejej. Meam si algu se li encen sa coa.
Reser, ara vé es meu fallo grossot, nomes falta que siguis del MADRID
, jijiji. pero també mos pots convidar si ho tens organitzat.
xisco MASET:P 

Vol dir que jo te defenç i dit que ets un bona persona,

I vas tu i me tractes de VIL PUNYETERO.

Ana esto va en tu defensa, no hagas ni puñetero caso de lo que oigas, y se tu misma digan lo que digan, que te mejores.
Bé RESERVADA, encara no en via ficat amb un i també del BARÇA posauvos d'acord i podeu pagar a mitjes, aquest amig nostro d'un poc mes enfora de Campos. jejejej. Meam si algu se li encen sa coa.
Reser, ara vé es meu fallo grossot, nomes falta que siguis del MADRID

En reservada es un chaquetero, jo el conec fa estona i es fanatic del madriiiiid, es més , me diu sa seva dona que tenia 1 poster den ZIDANE a sa capsalera.
Va homo que cuan gonyarem sa septima o soctava ( no record ) pero era aquella des golassso den zidane convidaves a beure tothom.
QUE TENC TESTIMONIS, i si no demenau a nen Mcenroe, o a nen puigverd etc....
Va homo que cuan gonyarem sa septima o soctava ( no record ) pero era aquella des golassso den zidane convidaves a beure tothom.
QUE TENC TESTIMONIS, i si no demenau a nen Mcenroe, o a nen puigverd etc....
Bones altre vegada.
Jaroma que vols dir que en RESER sa canviat de camia, sa girat es capell???.
Quina vergonya, ja trobave jo raro que derrerament feia coses rares.
MxAiSsEcTo 
Jaroma que vols dir que en RESER sa canviat de camia, sa girat es capell???.

Quina vergonya, ja trobave jo raro que derrerament feia coses rares.

Que vol dir no saps lo que mos fares RESERVADA.
I que no havies de convidar-mos a unes cervesetes, jejeje i sera vera que ets del BARÇA.
A mes no se com no estau empagaits tant de xerrar de futbol a n'aquest subforúm, aquest apartat era per donar suport a N'Ana i que esper com tots voltros que torni eser una des nostros i que lleguiguent aquest dois sa foti unes panxades de riure i mos recordi con uns companys més que té parduts per aqui.
" V I S C A M U R C I A "
Retruc amb dos 4 i un 5 a una RESERVADA.
SALUT I FORCA
MASET

I que no havies de convidar-mos a unes cervesetes, jejeje i sera vera que ets del BARÇA.
A mes no se com no estau empagaits tant de xerrar de futbol a n'aquest subforúm, aquest apartat era per donar suport a N'Ana i que esper com tots voltros que torni eser una des nostros i que lleguiguent aquest dois sa foti unes panxades de riure i mos recordi con uns companys més que té parduts per aqui.
" V I S C A M U R C I A "
Retruc amb dos 4 i un 5 a una RESERVADA.
SALUT I FORCA

Acab de xerrar amb na Mursiana i tot ha estat una broma de molt mal gust...
No ha tengut cap accident ni res de tot aixo.( de fet,m'alegra que no hagi estat aixi)...pero una de duas: O en Tristan es un aficionat a ses bromas macabras i aixo dura molta coa o a aquest al.lot qualcu l'hi ha venut una moto i ell s'ho ha cregut i de bona fe ha publicat sa noticia.
Jo esper una explicacio,perque si es tracta de una broma,aquest tipus de comportament no es pot tolerar de cap de ses maneras.
Salut i bonda!!!

No ha tengut cap accident ni res de tot aixo.( de fet,m'alegra que no hagi estat aixi)...pero una de duas: O en Tristan es un aficionat a ses bromas macabras i aixo dura molta coa o a aquest al.lot qualcu l'hi ha venut una moto i ell s'ho ha cregut i de bona fe ha publicat sa noticia.
Jo esper una explicacio,perque si es tracta de una broma,aquest tipus de comportament no es pot tolerar de cap de ses maneras.
Salut i bonda!!!