Bé amics tots em coneixeu la part bona i la dolenta, pues be, avui ha arribat el dia de la nostra despedida. Si amics, hui estic condemnat a la guillotina x part de l'equip del retruc.net. I amb raó, ja que ahir x la vesprada vam sembrar el pànic a la sala de CCR. Tot siga dit, he de felicitar a una part de l'equip del retruc, en concret a Obrador, ja que al meu pareixer és l'unic que m'ha dit les coses amb "talante". tb vull aprofitar x donar-li l'enhorabona x la pàgina que ha generat. Tampoc m'oblide dels grans amics que he fet açí, com x exemple Madona, godfather, Sonse, Pebre, alfauir91 i un "sinfin" de amistats que no acabaria en un parell de dies. No vull anar-men sense no pronunciar la paraula que tots tenien a la boca: LA DUPLA, on tots hem gaudit de bons i mals moments i on molta gent s'ha ensenyat a jugar a base de intimidacions i aberracions. Un salut Sonse, mem si t'acostes x València i en fem un cara a cara.
Bé amics del retruc, he obert aaquest fil x a despedir-me i tb x a que pugau expressar les vostres condolències. Una abraçada ben gran mestres
Despedida d'AMUNT
Bueno, se veu que el moment ha arribat... és una llàstima que alguns truquers que no juguen gens malament a truc hagin de partir per aquestes causes...
Ara bé. M'agradaria comentar qualque cosa respecte a l'escrit. Uns certs puntos oscuros..
Solia dir que era de Pollença
però parla perfectament el valencià.
Llavors, aqui diu "Les activitats que anem a desarrollar es fan al voltant de Palma, i l'hotel on ens quedarem s'anomena RIU TORT"
Això no vol dir que en Sonse vendrà amb tu Amunt?? (si es que veniu es clar
)
Llavors... una altra cosa
2008-01-22 17:45:05 capdemul-sismes vs. sonse-norte10
En el primer truc que vaig jugar contra LA DUPLA em vareu dir que ereu cosins
Hi ha certs punts negres que no acab d'entendre
M'agradaria que qualcu m'explicàs el que passa aqui
GRACIS PER LLETGIR AKEST MUNT DE DOIS PERO QUE AL CAP I A LA FI SON INQUIETUTS MEVES
Ara bé. M'agradaria comentar qualque cosa respecte a l'escrit. Uns certs puntos oscuros..
Però sonse no és de València??Amunt ha escrit: Un salut Sonse, mem si t'acostes x València i en fem un cara a cara.

***Podem dir que en a en Sonse li diven JAVIER SONSERRA. Aqui ja deixa Pollença de lloc i entra a Son Serrai en SONSE un pic ha escrit:Ja era hora, despres d'un any d'enfrontaments via internet, mos coneixerem en persona(voreu com canvie). Les activitats que anem a desarrollar es fan al voltant de Palma, i l'hotel on ens quedarem s'anomena RIU TORT, per si madona o na meryssss se volen passar .(no vull fer publicitat).
El president dels radicals, anirà en un yet privat fins el port de sonserra de la marina***, poble marginat i desert, però, que jo, president dels radicals, l'he promocionat i el turisme ha pujat un 400%(i el temps no ha acompanyat). L'alcalde de sonserra esta molt agraït amb jo, i aixi m'ho fa saber.Es mes, continuare promocionat aquest poble sense ànim lucratiu.

Llavors, aqui diu "Les activitats que anem a desarrollar es fan al voltant de Palma, i l'hotel on ens quedarem s'anomena RIU TORT"
Això no vol dir que en Sonse vendrà amb tu Amunt?? (si es que veniu es clar

Llavors... una altra cosa
2008-01-22 17:45:05 capdemul-sismes vs. sonse-norte10
En el primer truc que vaig jugar contra LA DUPLA em vareu dir que ereu cosins

Segons tinc entès en Sonse és enginyer tècnic o algo així... una carrera que no se pot fer a Mallorca...claro estàEn sonse també ha escrit:jocfora este any estic fent el projecte final de carrera, i ja no se que son examens.

Com quedam??Amunt ha escrit: Un salut Sonse, mem si t'acostes x València i en fem un cara a cara.

M'agradaria que qualcu m'explicàs el que passa aqui

GRACIS PER LLETGIR AKEST MUNT DE DOIS PERO QUE AL CAP I A LA FI SON INQUIETUTS MEVES
capdemul l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 18, 2008 17:33, en total s’ha editat 1 vegada.
Jo també hem despedisc, i desde lo mes alt, ja que , l'última partida que he jugat aki, he guanyat a la segon millor parella del moment(trucaiteretruc i etoo). He marcat un antes i un despues i crec que alguns hem trobareu a faltar. Sempre m'enrecordare de Copes, Millonetti, Capdemul, 1111, Sismes, Tiniin, Madona i en Marlon, tots molt bonS jugadors. De tu també padrino, que sé , que em trobaras a faltar. Però lo millor per a tots ha sigut axina i es comprensible. Salude a tothom i ja ens vorem en algun sopar a Valencia si m'entere.

- lafaltaenvide
- Truquer expert
- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València
- lafaltaenvide
- Truquer expert
- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València
per cert , ja que van a desapareixer
seria posible llevar tot el dolent rastre
que han deixat per els foros i per les clasificacions?
Enorme feina la de arribar a 0 de valoració
diu molt dels dos.
Es preferible tindre vicis sans que no ofenen ni
fan mal a ningú, que ser un maleducat i tindre per
vici amb les vostres actituts reventar un foro i una pagina feta per gaudir.
Si me acuses de viciat per jugar dos o tres partidetes sempre que puc
i pasar una estoneta amb bona gent i com be diu el mestre ayayay
llevarme el stres diari fent dos truquets....., SOC CULPABLE
i el 99% de gent que hi ha per asi tambe es culpable...
PD. Lo raro es que seguint en el vostre estil encara no me habeu mandat un privat diguent-me de quin mal he de morir o consevol animalada aixi....
no tardará..........
seria posible llevar tot el dolent rastre
que han deixat per els foros i per les clasificacions?
Enorme feina la de arribar a 0 de valoració
diu molt dels dos.

Es preferible tindre vicis sans que no ofenen ni
fan mal a ningú, que ser un maleducat i tindre per
vici amb les vostres actituts reventar un foro i una pagina feta per gaudir.
Si me acuses de viciat per jugar dos o tres partidetes sempre que puc
i pasar una estoneta amb bona gent i com be diu el mestre ayayay
llevarme el stres diari fent dos truquets....., SOC CULPABLE

i el 99% de gent que hi ha per asi tambe es culpable...

PD. Lo raro es que seguint en el vostre estil encara no me habeu mandat un privat diguent-me de quin mal he de morir o consevol animalada aixi....
no tardará..........

- trucaiteretruc
- Truquer asidu
- Entrades: 288
- Membre des de: dt. oct. 30, 2007 0:00
- Ubicació: Binissalem
sonse ha escrit:Jo també hem despedisc, i desde lo mes alt, ja que , l'última partida que he jugat aki, he guanyat a la segon millor parella del moment(trucaiteretruc i etoo)

La segona millor parella??
Crec que t'has confós, jo estic de parella amb en Godfather i amb en Manogli, i som 3r i 6è respectivament... veig que sa dupla amunt-sonse està sa 10.. No pasa res

A més, a jo tmb me deixa bon gust de boca. He jugat 5 partides contra tu i te n'he guanyades 3...

Si contam altres usuaris 4-3...
SALUT I RADICALISME!!!

- coctelmolotov
- Truquer habitual
- Entrades: 108
- Membre des de: dj. abr. 26, 2007 0:00
- Ubicació: Pollença, Mallorca Nord, PAÏSOS CATALANS
- Contacta:
QUE VOS... (i ja sabeu que segueix, m'autocensur per llevar una feinada a nu moderadors, que tendrien en cas de que posàs la meva opinió)
SALUT I RADICALISME!
SALUT I RADICALISME!
Amb jo gracies a ............
Supós que culque benafector ni se han ficat
.
També es cert que no tenien motius.
qui sap
Pero amics meus, Capdemul, Toniet UYUYUY, Koselito el de Valencia, trucaiteretruc i Coctelmolotov i tots els que gaudiu d'aquesta marevellosa WEB
, com va dir a un altre fil un company nostro, no entreu a n'es seu joc contestant si una cosa cosa o si l'altre, si han gonyat o van primers,
molt bé han tengut s'honor
de despedir-se
un deu per ells, pero com heu suposat voltros mateixos
fins cuant
.
Arrel d'aixó no entreria a sa seva batalla i
i com a molt, el que mos tocar a fer per quedar bé simplement dir
.
Salut allots i fins un altre

També es cert que no tenien motius.

Pero amics meus, Capdemul, Toniet UYUYUY, Koselito el de Valencia, trucaiteretruc i Coctelmolotov i tots els que gaudiu d'aquesta marevellosa WEB

Arrel d'aixó no entreria a sa seva batalla i

** Xisco MASET **
][/quote]Arrel d'aixó no entreria a sa seva batalla i![]()
![]()
i com a molt, el que mos tocar a fer per quedar bé simplement dir
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.

jo no me creo nada d akts 2 ... 4 ... 6