Despedida d'AMUNT

Tornejos, trobades i altres esdeveniments relacionats amb el truc, fora d'aquesta web.

Moderadors: Copes, capdemul

Respon
Amunt
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 6
Membre des de: dt. abr. 08, 2008 0:00

Bé amics tots em coneixeu la part bona i la dolenta, pues be, avui ha arribat el dia de la nostra despedida. Si amics, hui estic condemnat a la guillotina x part de l'equip del retruc.net. I amb raó, ja que ahir x la vesprada vam sembrar el pànic a la sala de CCR. Tot siga dit, he de felicitar a una part de l'equip del retruc, en concret a Obrador, ja que al meu pareixer és l'unic que m'ha dit les coses amb "talante". tb vull aprofitar x donar-li l'enhorabona x la pàgina que ha generat. Tampoc m'oblide dels grans amics que he fet açí, com x exemple Madona, godfather, Sonse, Pebre, alfauir91 i un "sinfin" de amistats que no acabaria en un parell de dies. No vull anar-men sense no pronunciar la paraula que tots tenien a la boca: LA DUPLA, on tots hem gaudit de bons i mals moments i on molta gent s'ha ensenyat a jugar a base de intimidacions i aberracions. Un salut Sonse, mem si t'acostes x València i en fem un cara a cara.

Bé amics del retruc, he obert aaquest fil x a despedir-me i tb x a que pugau expressar les vostres condolències. Una abraçada ben gran mestres
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

Bueno, se veu que el moment ha arribat... és una llàstima que alguns truquers que no juguen gens malament a truc hagin de partir per aquestes causes...

Ara bé. M'agradaria comentar qualque cosa respecte a l'escrit. Uns certs puntos oscuros..
Amunt ha escrit: Un salut Sonse, mem si t'acostes x València i en fem un cara a cara.
Però sonse no és de València?? :think: Solia dir que era de Pollença :roll: però parla perfectament el valencià.
i en SONSE un pic ha escrit:Ja era hora, despres d'un any d'enfrontaments via internet, mos coneixerem en persona(voreu com canvie). Les activitats que anem a desarrollar es fan al voltant de Palma, i l'hotel on ens quedarem s'anomena RIU TORT, per si madona o na meryssss se volen passar .(no vull fer publicitat).
El president dels radicals, anirà en un yet privat fins el port de sonserra de la marina***, poble marginat i desert, però, que jo, president dels radicals, l'he promocionat i el turisme ha pujat un 400%(i el temps no ha acompanyat). L'alcalde de sonserra esta molt agraït amb jo, i aixi m'ho fa saber.Es mes, continuare promocionat aquest poble sense ànim lucratiu.
***Podem dir que en a en Sonse li diven JAVIER SONSERRA. Aqui ja deixa Pollença de lloc i entra a Son Serra :think:

Llavors, aqui diu "Les activitats que anem a desarrollar es fan al voltant de Palma, i l'hotel on ens quedarem s'anomena RIU TORT"

Això no vol dir que en Sonse vendrà amb tu Amunt?? (si es que veniu es clar :scratch: )

Llavors... una altra cosa

2008-01-22 17:45:05 capdemul-sismes vs. sonse-norte10

En el primer truc que vaig jugar contra LA DUPLA em vareu dir que ereu cosins 8O

En sonse també ha escrit:jocfora este any estic fent el projecte final de carrera, i ja no se que son examens.
Segons tinc entès en Sonse és enginyer tècnic o algo així... una carrera que no se pot fer a Mallorca...claro està :think:
Amunt ha escrit: Un salut Sonse, mem si t'acostes x València i en fem un cara a cara.
Com quedam?? :||: Hi ha certs punts negres que no acab d'entendre :xx:

M'agradaria que qualcu m'explicàs el que passa aqui :-/?

GRACIS PER LLETGIR AKEST MUNT DE DOIS PERO QUE AL CAP I A LA FI SON INQUIETUTS MEVES
capdemul l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 18, 2008 17:33, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
sonse
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 12
Membre des de: dv. gen. 11, 2008 0:00

Jo també hem despedisc, i desde lo mes alt, ja que , l'última partida que he jugat aki, he guanyat a la segon millor parella del moment(trucaiteretruc i etoo). He marcat un antes i un despues i crec que alguns hem trobareu a faltar. Sempre m'enrecordare de Copes, Millonetti, Capdemul, 1111, Sismes, Tiniin, Madona i en Marlon, tots molt bonS jugadors. De tu també padrino, que sé , que em trobaras a faltar. Però lo millor per a tots ha sigut axina i es comprensible. Salude a tothom i ja ens vorem en algun sopar a Valencia si m'entere.
:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
ayayay
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 723
Membre des de: dv. abr. 28, 2006 0:00
Ubicació: ARIANY
Contacta:

ido jo vos dic q vos (...) (...) de sa vida,i heu agafat una bona desisio vista q sou personas no gratas.grasis per partir

Missatge modificat per el moderador, vos record que hi ha unes normes bàsiques a seguir.
Imatge

ARIANY FOREVER y mes dura q mai.jajajjaja
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

nopasis pena toni, que ara agafaran altre aspecte (dicese.. nik)
i tornaran a donar pel sac.
Ja els coneixem a estos dos pardals :||: :||:

NO ME CREO NAAAAAAAAA
Imatge

Amunt Sempre!!
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

per cert , ja que van a desapareixer
seria posible llevar tot el dolent rastre
que han deixat per els foros i per les clasificacions?

Enorme feina la de arribar a 0 de valoració
diu molt dels dos. :clap:
Es preferible tindre vicis sans que no ofenen ni
fan mal a ningú, que ser un maleducat i tindre per
vici amb les vostres actituts reventar un foro i una pagina feta per gaudir.

Si me acuses de viciat per jugar dos o tres partidetes sempre que puc
i pasar una estoneta amb bona gent i com be diu el mestre ayayay
llevarme el stres diari fent dos truquets....., SOC CULPABLE 8)
i el 99% de gent que hi ha per asi tambe es culpable... :drool:

PD. Lo raro es que seguint en el vostre estil encara no me habeu mandat un privat diguent-me de quin mal he de morir o consevol animalada aixi....
no tardará.......... :study:
Imatge

Amunt Sempre!!
trucaiteretruc
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 288
Membre des de: dt. oct. 30, 2007 0:00
Ubicació: Binissalem

sonse ha escrit:Jo també hem despedisc, i desde lo mes alt, ja que , l'última partida que he jugat aki, he guanyat a la segon millor parella del moment(trucaiteretruc i etoo)
:scratch: :think:

La segona millor parella??

Crec que t'has confós, jo estic de parella amb en Godfather i amb en Manogli, i som 3r i 6è respectivament... veig que sa dupla amunt-sonse està sa 10.. No pasa res :few:

A més, a jo tmb me deixa bon gust de boca. He jugat 5 partides contra tu i te n'he guanyades 3... :few:

Si contam altres usuaris 4-3...

SALUT I RADICALISME!!! :-/?
coctelmolotov
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 108
Membre des de: dj. abr. 26, 2007 0:00
Ubicació: Pollença, Mallorca Nord, PAÏSOS CATALANS
Contacta:

QUE VOS... (i ja sabeu que segueix, m'autocensur per llevar una feinada a nu moderadors, que tendrien en cas de que posàs la meva opinió)

SALUT I RADICALISME!
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

Amb jo gracies a ............ :think: Supós que culque benafector ni se han ficat :O) .

També es cert que no tenien motius. :doh: qui sap :eh:

Pero amics meus, Capdemul, Toniet UYUYUY, Koselito el de Valencia, trucaiteretruc i Coctelmolotov i tots els que gaudiu d'aquesta marevellosa WEB :clap: , com va dir a un altre fil un company nostro, no entreu a n'es seu joc contestant si una cosa cosa o si l'altre, si han gonyat o van primers, :think: molt bé han tengut s'honor :few: de despedir-se :clap: un deu per ells, pero com heu suposat voltros mateixos :scratch: fins cuant :?: .

Arrel d'aixó no entreria a sa seva batalla i :ssh: :ssh: :ssh: i com a molt, el que mos tocar a fer per quedar bé simplement dir :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: .

Salut allots i fins un altre :ditr:
** Xisco MASET **
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

Estic d'acord amb el que diu en Lafaltaenvide, ja vorem el que passa.

De totes maneres estarem vigilant 8)

Au, i ara mem si podem seguir jugant tranquilament com fins are :ditr:
Imatge
entoniet
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 164
Membre des de: dv. feb. 15, 2008 0:00
Ubicació: inca

Arrel d'aixó no entreria a sa seva batalla i :ssh: :ssh: :ssh: i com a molt, el que mos tocar a fer per quedar bé simplement dir :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: .

Salut allots i fins un altre :ditr:
][/quote]

:clap: :clap: :clap: :clap:

jo no me creo nada d akts 2 ... 4 ... 6 :think: :think: :liar: :liar:
:liar: :liar: :liar: :sh: :sh: :sh:
Respon