jaumarro, evidentment lo de s'estadística es per persona. ja ho he dit. Que surti l'amo igual de vegades que es 7 de copes ja ho se. Sa questió es a qui va l'amo i a qui es 7 de copes. i no vull dir q hi hagi trampes en aixo. ja se q no sa maquina no sap a qui reparteix. Es per constatar q hi ha persones q no surten des pou xq no veuen res, no xq siguin dolentes, i hi ha persones a dalt, q son bones, pero q tb duen molta pixa...
Pero una vegada mes, aqui hi ha coses q no volen q surtin a sa llum. com sa carta q no puc mostrar quan truc amb un 4 i sen van... jijijij
L'aleatorietat del repartiment de les cartes
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
- dimoni_cucarell
- Truquer habitual
- Entrades: 78
- Membre des de: dv. feb. 10, 2006 0:00
- Ubicació: Son Cotoner - Ciutat
- Contacta:
no vaig de rokers...
- obrador
- Truquer expert
- Entrades: 3139
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
En primer lloc vull demanar disculpes si he fet sentir a algú com a beneit, no ha estat mai la meva intenció. El fet és que intent explicar com són les coses d'una manera senzilla i correcte, però a vegades sembla que no se'm vol entendre.jaumarro ha escrit:Bon dia.
Fa temps que vaig parlar d'aquest tema i vaig decidir no tornar-ho a fer en veure el tractament que se n'havia donat, però en llegir segons quines afirmacions no puc deixar de molestar-me pel simple fet que, és la meva sensació, ens facin veure que són imaginacions, males interpretacions o el que sigui. No, me sap greu però no me vull sentir com a un beneit.
En definitiva, una cosa és la teoria i una altra de ben diferent és la pràctica. No me posaré a discutir el algorismes a què fa referència n'Obrador i que cita en una resposta més amunt, però el que sí que discutiré són els fets. Fets que són constatables, fets que experimenta molta de gent i que comenta de tant en tant. Sí, una vegada més me referesc a partides descompensades, partides on no veus res i els rivals veuen molt, veure 3 o 4 pics seguits amo o madona, etc. Sí, són fets i jo els he experimentat en pròpia persona. No són imaginacions. Qualque cosa falla maldament no se vulgui reconèixer.
Quant a les estadístiques, record que se va comentar que les cartes sortien (la mitja) totes per igual. No ho pos en dubte, ara bé, és una afirmació que pot ser matisable de tot. En posaré un exemple:
Si en un partida, l'amo va a una mateixa parella 10 vegades i a l'altra només 2, la mitja d'aparicions de totes les cartes no té perquè veure's alterada perquè el càlcul se fa per a les dues parelles!!
Dit d'una altra manera, per ser fiable l'estadística, s'hauria de fer per a cada parella i partida.
Esper haver-me explicat.
Salutacions.
Tornarem a anar per parts:
1.- No vull fer creure res a ningú, només expòs la realitat, si algú es sent enganyat, és un problema exclusivament seu, jo sé que dic la veritat i no més que la veritat. No hi ha cap complot, la funció aleatòria és la que proporciona java, que crec que és bona, i el programa no està trucat.
2.- Efectivament, una cosa ben diferent és la teoria i l'altra ben diferent és la pràctica i les coses que deis passen, jo mateix ho he experimentat. Record una vegada fa anys, abans de retruc.net, que vaig dur 7 pics seguits sa madona, no m'ho podia creure! quin degué ser el sistema corrupte que va fallar aquell dia?
3.- Quan a l'afirmació que encara que la suma de vegades que surt cada carta sigui la mateixa no vulgui dir que cada parella l'hagi vist igual vegades, a la pràctica pot ser ben certa per un conjunt petit de dades, però a la llarga no, teòricament i per un conjunt gran de dades, és totalment falsa (vegi's Teorema Central del Límit), o sigui que no podem fer aquestes afirmacions tan alegrement sense tenir en compte que estam parlant de conjunts molts petits de mostres (per exemple, un parell de partides). Per tant l'afirmació correcta no hauria de ser que per ser fiable l'estadística, s'hauria de fer per a cada parella i partida. sinó per ser fiable l'estadística, s'hauria de fer sobre un conjunt molt gran de successos.
4.- El que no faré mai de la vida és trucar la funció aleatòria per que a curt termini, faci veure que el repartiment de cartes és equitatiu, això sí que seria desvirtuar la realitat.
Per acabar accepto el repte que em proposau, accepto la vostra idea de comptar quantes vegades surt cada carta a cada jugador, però no puc fer que el programa ho enregistri automàticament (és massa complicat en aquests moments), però vos facilitaré les coses: a partir d'aquí a uns minuts, si reiniciau el navegador, a la "consola de java" que podeu obrir i veure que hi surt, aniran sortint totes les cartes que heu tengut durant una partida, vos anim a que, en haver acabat la partida anoteu a una taula quantes vegades heu vist cada carta, i poseu els resultats d'aquí a uns mesos, en haver fet una trentena de partides. Llavors comprovarem els resultats.
Salut i bon truc.
- dimoni_cucarell
- Truquer habitual
- Contacta:
aixo darrer que dius (que es lo que m'interessa, tot lo altre ja ho sabem fa anys com funciona es programa) es molta feina. jo me pensava q els ordenadors estaven per aixo. Per no haver de agafar un paper i un boli i fer es conte de sa vella. A part q nomes m'interessa l'amo i sa madona. no totes ses cartes. I ses partides de sl'altre gent com les control ? com puc sabre quantes vegades l'ha vist en tonio x exemple (molt facil, cap, jijiji). Estadistica de cada jugador quantes vegades el veu o la veu. res mes. alomillor es q no m'explic o no m'enteneu
no vaig de rokers...
- dimoni_cucarell
- Truquer habitual
- Contacta:
sa solucio q proposes no es valida ja q nomes me puc controlar a mi mateix x s'estadística
no vaig de rokers...
Como bien dice jaumarro y reafirmo yo,esta muy bien esto que explicais del funcionamiento,tantos por cientos,estadisticas,programas,etc,etc.......
Pero a fin de cuentas lo que cuenta es la realidad pura y dura.Me parece correcto toda vuestra teoria y se agradece cuanta explicacion proporcionais,pero de nada sirve cuando a la practica jugando partida tras partida se repite una y otra vez la misma situacion: una pareja lo ve todo y la otra nada.
Lo que quiero que quede bien claro tambien es que todo esto no es porque pierda 10 o 100 partidas,ME DA IGUAL PERDER,esta claro que hay dos parejas y aqui no valen empates,una pierde y otra gana,pero lo que no es justo es no tener opciones de ganar,he probado cuantas variantes se me han ocurrido,pero todas han sido inutiles,no hay manera de ganar asi.Tan solo muy de vez en cuando te encuentras con una partida en la que realmente disfrutas de jugar y en la que puedes hacer valer tu juego.
Sinceramente me considero mas mal jugador que bueno,pues no hace ni un año que aprendi a jugar,pero no me considero mejor por llevar amo y madona cada jugada,sino por trucar a la madona con un 4,y si no me quieren me llena mas que llevar reservada.
Cuando me toca a mi una partida de estas en que lo ves todo ( que tambien me toca alguna,una de cada.........pero me toca ),no paso gusto tampoco,no tiene emocion ninguna,le quita la magia que tiene el juego del truc.Lo unico que puedo hacer es ir jugando y respetar al contrario,que creo que es lo mas importante en estos casos,ya que aqui no estamos en ningun campeonato,no nos jugamos nada.Me da un poco de pena cuando en una partida asi y jugando con gente de nivel y a la que respeto,no paran de hacer celebraciones aun viendo que mano tras mano,llevan cartas totalmente superiores y por mucho que uno quiera no tiene opcion de hacer ni un solo punto.Pero claro,esto ya va con la personalidad de cada uno,tampoco vamos a ponernos a valorar segun que,pero personalmente si a falta de un punto para terminar un canto el contrario lleva la reservada,y envida o me quiere a mi los envits,y se va sin jugar el truc,para mi es un señor tanto como jugador como persona,pero si me empieza a hacer tots,retruc,joc fora,personalmente repito,creo que no tiene respeto hacia la otra pareja y me deja un poco decepcionado,pero bueno esto es otro tema.
Resumiendo,que esta muy bien lo que explicais del funcionamiento,que no podeis hacer que las cartas vayan a uno u otro,pero lo que cuenta es la realidad,que casi el total de las veces dependes de donde te sientes y no hay mas.De todas maneras me gustaria que me contestarais a una duda : como haceis para que el dia de los inocentes este en juego dos amos,si podeis hacer eso,no podeis hacer nada entonces con el aleatorio.
Muchas gracias a todos y un saludo
Pero a fin de cuentas lo que cuenta es la realidad pura y dura.Me parece correcto toda vuestra teoria y se agradece cuanta explicacion proporcionais,pero de nada sirve cuando a la practica jugando partida tras partida se repite una y otra vez la misma situacion: una pareja lo ve todo y la otra nada.
Lo que quiero que quede bien claro tambien es que todo esto no es porque pierda 10 o 100 partidas,ME DA IGUAL PERDER,esta claro que hay dos parejas y aqui no valen empates,una pierde y otra gana,pero lo que no es justo es no tener opciones de ganar,he probado cuantas variantes se me han ocurrido,pero todas han sido inutiles,no hay manera de ganar asi.Tan solo muy de vez en cuando te encuentras con una partida en la que realmente disfrutas de jugar y en la que puedes hacer valer tu juego.
Sinceramente me considero mas mal jugador que bueno,pues no hace ni un año que aprendi a jugar,pero no me considero mejor por llevar amo y madona cada jugada,sino por trucar a la madona con un 4,y si no me quieren me llena mas que llevar reservada.
Cuando me toca a mi una partida de estas en que lo ves todo ( que tambien me toca alguna,una de cada.........pero me toca ),no paso gusto tampoco,no tiene emocion ninguna,le quita la magia que tiene el juego del truc.Lo unico que puedo hacer es ir jugando y respetar al contrario,que creo que es lo mas importante en estos casos,ya que aqui no estamos en ningun campeonato,no nos jugamos nada.Me da un poco de pena cuando en una partida asi y jugando con gente de nivel y a la que respeto,no paran de hacer celebraciones aun viendo que mano tras mano,llevan cartas totalmente superiores y por mucho que uno quiera no tiene opcion de hacer ni un solo punto.Pero claro,esto ya va con la personalidad de cada uno,tampoco vamos a ponernos a valorar segun que,pero personalmente si a falta de un punto para terminar un canto el contrario lleva la reservada,y envida o me quiere a mi los envits,y se va sin jugar el truc,para mi es un señor tanto como jugador como persona,pero si me empieza a hacer tots,retruc,joc fora,personalmente repito,creo que no tiene respeto hacia la otra pareja y me deja un poco decepcionado,pero bueno esto es otro tema.
Resumiendo,que esta muy bien lo que explicais del funcionamiento,que no podeis hacer que las cartas vayan a uno u otro,pero lo que cuenta es la realidad,que casi el total de las veces dependes de donde te sientes y no hay mas.De todas maneras me gustaria que me contestarais a una duda : como haceis para que el dia de los inocentes este en juego dos amos,si podeis hacer eso,no podeis hacer nada entonces con el aleatorio.
Muchas gracias a todos y un saludo
- obrador
- Truquer expert
- Contacta:
Cristo: és molt bo d'entendre, si tu i un parell més feis l'estadística d'un parell de cartes concretes, per exemple, l'amo, segon i 4 de copes, i surten més o manco les mateixes vegades a tothom, vol dir que a tothom els ve la mateixa vegada cada carta, és de caixó, no pot ser més fàcil, crec jo. o sabrem les dades de tots els usuaris, però si una mitjana, que servirà. Una pregunta: si a tu l'amo te ve approx. un 2,7% de les vegades, el segon aprox. un 2'7% i el 4 de copes aprox. un 2'7%, i a tots els que la facin també, que voldrà dir?
Una altra cosa: modificar el programa perque guardi totes les cartes donades és molt difícil, s'ha de modificar la base de dades i canviar bastantes funcions, que ara mateix no tenc temps ni ganes de fer, en canvi fer-ho manualment, cadascú, no du tanta feina tampoc, és questio de comptar.
Joenvit: L'amo estava repetit perquè en vaig posar dos dins el caramull, talment com si ho hagués fet a un bar. Què te a veure això amb l'aleatori?
Una altra cosa: modificar el programa perque guardi totes les cartes donades és molt difícil, s'ha de modificar la base de dades i canviar bastantes funcions, que ara mateix no tenc temps ni ganes de fer, en canvi fer-ho manualment, cadascú, no du tanta feina tampoc, és questio de comptar.
Joenvit: L'amo estava repetit perquè en vaig posar dos dins el caramull, talment com si ho hagués fet a un bar. Què te a veure això amb l'aleatori?
- dimoni_cucarell
- Truquer habitual
- Contacta:
Cristo: és molt bo d'entendre, si tu i un parell més feis l'estadística d'un parell de cartes concretes, per exemple, l'amo, segon i 4 de copes, i surten més o manco les mateixes vegades a tothom, vol dir que a tothom els ve la mateixa vegada cada carta, és de caixó, no pot ser més fàcil, crec jo ----------> aixo ja ho se, no he dit lo contrari. Pero jo no li puc demanar a ses 10 persones des top x exemple q ho facin, aixo si crec q es facil d'entendre... i mes despres de sa quantitat de barbaritats i trampes q s'ha vist fer a aquesta pagina (clons, gent jugant partides a les 4a.m. i tot s'hotorial q ja se sap, i es q no se sap...)
si a tu l'amo te ve approx. un 2,7% de les vegades, el segon aprox. un 2'7% i el 4 de copes aprox. un 2'7%, i a tots els que la facin també, que voldrà dir? ---------> no se si me tractes de coio aqui.
Una altra cosa: modificar el programa perque guardi totes les cartes donades és molt difícil, -------> no ho nego, basta contestis diguent aixo, q es molt dificil, molta feina, no ganes, etc...
si a tu l'amo te ve approx. un 2,7% de les vegades, el segon aprox. un 2'7% i el 4 de copes aprox. un 2'7%, i a tots els que la facin també, que voldrà dir? ---------> no se si me tractes de coio aqui.
Una altra cosa: modificar el programa perque guardi totes les cartes donades és molt difícil, -------> no ho nego, basta contestis diguent aixo, q es molt dificil, molta feina, no ganes, etc...
no vaig de rokers...
No lo se,por eso lo pregunto.........si podeis modificar eso,porque no podriais modificar otras cosas,y como que tampoco vi que nadie llevara los dos amos,sino que siempre iban repartidos,porque segun dices,se podria dar la opcion de que un mismo jugador llevara los dos amos,no?
Pero ya te digo que hablo desde el desconocimiento,por eso pregunto si podiais hacer algo con el aleatorio,nada mas...
No lo se,por eso lo pregunto.........si podeis modificar eso,porque no podriais modificar otras cosas,y como que tampoco vi que nadie llevara los dos amos,sino que siempre iban repartidos,porque segun dices,se podria dar la opcion de que un mismo jugador llevara los dos amos,no?
Pero ya te digo que hablo desde el desconocimiento,por eso pregunto si podiais hacer algo con el aleatorio,nada mas...
JOENVIT l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. maig 25, 2008 19:56, en total s’ha editat 2 vegades.
O noltros xerram en xino o jo no sé ja que pensar. Mem cristo, tu que crec que ets un tipo llest, no has llegit i entès que l'amo i sa madona no són més que dues imatges associades a números?Cristo_de_la_Roca ha escrit:PLATAFORMA PRO-ESTADISTIQUES !!!
XQ NO POSAU % O VEGADES DE AMO I MADONA X JUGADOR I PARTIDA I GENERAL?
DESENMASCARAMENT JA!!!
ALEATORI FORMATETJAT JA !!!
Te poses tu a estudiar amb una fulla i un boli sa quantitat de vegades que surt l'amo i sa madona per jugador a sa taula des bar?
Vos estam dient que totes ses cartes a la llarga surten ses mateixes vegades, controlat per un programa currat, i voltros venga

Desenmascarament? Plataforma pro-estadístiques?

Ho he explicat a sa pàgina anterior.Cristo_de_la_Roca ha escrit: Una altra cosa: modificar el programa perque guardi totes les cartes donades és molt difícil, -------> no ho nego, basta contestis diguent aixo, q es molt dificil, molta feina, no ganes, etc...
Mem, si tu crees un sistema que guardi tot lo que ha sortit perquè condicioni lo que surti després, així sí que és artificial!!! Així sí que perd sa gràcia, estàs creant un sistema de probabilitat condicionada. A cada mà totes ses cartes tenen exactament ses mateixes probabilitats de sortir i, d'aquesta altra forma, ho estaries esbiaixant i ja no seria reflexe d'un truc real.
Tendria collons s'asunto si quan juc un truc en viu i me toquen dos pics l'amo li haguessin de tocar altres tantes vegades a nes que juga contra mi.
No sé joves, s'accepten sempre suggeriments i opinions, ara bé, tenim un sistema únic i inèdit per jugar a truc via web i trob que remugam massa.

- dimoni_cucarell
- Truquer habitual
- Contacta:
mem tolls meu. crec q tampoc t'enteres tu... ningu s'entera, jo inclos... si vols. Es complicat expresar-se a través d'un teclat. Crec q t'has embullat amb missatges d'altre gent en un sentit parescut o tens una altra percepcio de lo q dic.
He dit jo mai que es programa no dona ses cartes sense sabre a qui les dona ? MAI. he dit mai q es programa dona menos l'amo o sa madona q altres cartes? MAI. He dit mai q s'ha de ficar ma a com reparteix n'aleatori (a part de fer-li un format mem si espabila)? MAI. he dit q s'hagi d fer una altra manera de repartir ? MAI. vull una estadística de lo que passa, no canviar res.
D'altra banda jo a nes bar no control quantes vegades surt l'amo mes q res x sa paparra q duc... i tu mateix tu ho dius, amb paper i boli... just x aixo tampoc ho faig. HI HA UNA COSA Q SE DIUEN ORDENADORS I PROGRAMES i que es amb lo que es podria fer. Xq hi ha estadistiques d 20 parelles amb mes guanyades, 50 darreres partides i no se quantes coses mes? doncs a mi m'agradaria auqesta altra estadística.
I remug x remugar... cap problema i xdo si qualqu se sent ofes. tenc discutiguera. no esper res a canvi, estic molt content amb sa pagina. un saludo a tothom!
He dit jo mai que es programa no dona ses cartes sense sabre a qui les dona ? MAI. he dit mai q es programa dona menos l'amo o sa madona q altres cartes? MAI. He dit mai q s'ha de ficar ma a com reparteix n'aleatori (a part de fer-li un format mem si espabila)? MAI. he dit q s'hagi d fer una altra manera de repartir ? MAI. vull una estadística de lo que passa, no canviar res.
D'altra banda jo a nes bar no control quantes vegades surt l'amo mes q res x sa paparra q duc... i tu mateix tu ho dius, amb paper i boli... just x aixo tampoc ho faig. HI HA UNA COSA Q SE DIUEN ORDENADORS I PROGRAMES i que es amb lo que es podria fer. Xq hi ha estadistiques d 20 parelles amb mes guanyades, 50 darreres partides i no se quantes coses mes? doncs a mi m'agradaria auqesta altra estadística.
I remug x remugar... cap problema i xdo si qualqu se sent ofes. tenc discutiguera. no esper res a canvi, estic molt content amb sa pagina. un saludo a tothom!
no vaig de rokers...
- jocfora
- Truquer fix
- Entrades: 1168
- Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
- Ubicació: Entre Calonge i Felanitx
Bones,
No crec que canviàs res tenir aquesta estadistica. Que faries? no jugaries contra es qui du mes vegades l'amo? demostraries que si perds es perque no dus bo?
Una vegada a n'es bar, cansats de perdre trucs contra una parella que duien una ratxa impresionants, vàrem decidir contar ses vegades que cada parella duia amo o madona. Mos vàrem aturar cuant ells anaven 13 a 3. Però després es va girar sa truita i vàren estar casi mig any sense guanyar-mos.
Ses cartes son així, son capritxoses i ja està, crec que tant en Tolls com n'Obrador ho han explicat molt bé i jo no som cap entés en informàtica, però crec que s'enten bastant bé que es sistema funciona bé i estic segur que si es fes s'estadistica que demanau, al final de moltes partides, estariem tots mes o menys al mateix nivell de pesses.
Catxin dena de remuguera

No crec que canviàs res tenir aquesta estadistica. Que faries? no jugaries contra es qui du mes vegades l'amo? demostraries que si perds es perque no dus bo?
Una vegada a n'es bar, cansats de perdre trucs contra una parella que duien una ratxa impresionants, vàrem decidir contar ses vegades que cada parella duia amo o madona. Mos vàrem aturar cuant ells anaven 13 a 3. Però després es va girar sa truita i vàren estar casi mig any sense guanyar-mos.
Ses cartes son així, son capritxoses i ja està, crec que tant en Tolls com n'Obrador ho han explicat molt bé i jo no som cap entés en informàtica, però crec que s'enten bastant bé que es sistema funciona bé i estic segur que si es fes s'estadistica que demanau, al final de moltes partides, estariem tots mes o menys al mateix nivell de pesses.
Catxin dena de remuguera

- obrador
- Truquer expert
- Contacta:
Senyors, crec que tothom ja ha exposat els seus arguments i no crec que arribem a res en concret, això és així i no en sabem pus, per tant, a jugar, i si voleu comptar cartes, ara ja ho podeu fer, però crec que el tema ja no dóna més de sí.
Ho podem seguir discutint al dinar, si voleu, en viu i en directe
Ho podem seguir discutint al dinar, si voleu, en viu i en directe

- lafaltaenvide
- Truquer expert
- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València
Te puedo asegurar que si que iban juntos.JOENVIT ha escrit:y como que tampoco vi que nadie llevara los dos amos,sino que siempre iban repartidos,
yo mismo los llevé

P.D. Jo no se pa que tant de remugar, amb lo facil que es arribar al top
mandant-li un parell de caixóns de taronges al Sr. Obrador

Uiii....

Ido si alguien lo dice y mas si eres tu lo creere,no tengo porque no hacerlo.
Y de todas maneras y sin que sirva para crear ninguna molestia,no me parece mal la idea de poner el numero de piezas,supongo y entiendo que es trabajo,pero es un simple comentario , que estaria bien,cuanta mas informacion se pudiera tener ,igual que tenemos lo de las partidas,top,etc.......mejor.
Y de todas maneras y sin que sirva para crear ninguna molestia,no me parece mal la idea de poner el numero de piezas,supongo y entiendo que es trabajo,pero es un simple comentario , que estaria bien,cuanta mas informacion se pudiera tener ,igual que tenemos lo de las partidas,top,etc.......mejor.