Per si no n'hi havia prou -que ja n'hi havia-, ara n'obrador i companyia han fet la cirurgia estètica a la web.
Ara sí que serà mal de fer desferrar-nos de davant l'ordinador !!
Bones, i madures, per lo que veig, sou els jefes del mon tios. Obreitor i samadoning, yu ar de best in de uorld, pero in de uorl sencer, sabes k te kiero disir. jejeje.
Al.lots, un 10!!, molt ben aconseguit.
FORÇA BARÇA!!!!!!!!
AQUEST CAP DE SETMANA TOTHOM DE FIRA A STA. MARIA DEL CAMI
Jo domes tenc una petita molt petita queixa sa sala de gin (i soc mallorqui) m agradava mes el logo d antes amb sa botella tipica. Per tot lo demes els colors son super apropiats i m encanten.
Mmmmmmmmmm rebo, sa imatge que hi ha es exactament sa mateixa, amb ses dues botelles, TIPIQUES des xoriguer, pq ses que hi ha per aqui de color "verd transparent" no son ses tipiques tipiques, sino que son aquelles. Aixo pens, jo soc mallorqui pero igual algun menorqui mos ho pot corroborar, pero lo que es sa imatge si que es la mateixa exactament.
Si sa fortor fos boira a canostra no hi veurien, jaja.
Es tema de's colors està collonut... un bon camvi sens dubte!!! Jo ahir capvespre (fins avui dematí) ho veia tot de color blanc, i no me desagradava... però és que amb aquesta mescla de verds i grocs està mel!
Peregarcies ha escrit:
Si sa fortor fos boira a canostra no hi veurien, jaja.
Ah! Pere... a tú lo que te deu passar es que tens un problema amb 'sa caché' de's navegador que empleis i per això no veus s'imatge nova que hi ha posada...