Presentació Radical...
FETAAAAA!!!
fins daki un parell d'hores!!
Sopar de trukers dia 16 de Febrer a Pollença
- coctelmolotov
- Truquer habitual
- Entrades: 108
- Membre des de: dj. abr. 26, 2007 0:00
- Ubicació: Pollença, Mallorca Nord, PAÏSOS CATALANS
- Contacta:
Cocteeeeeeel, faras sa presentació i jo no hi seré!!!
vos promet que tenc un disgust damunt ...
ja podeu pensar en fer-ne un altre de sopar!!!
MOLTA SORT A TOTTTTS, BONS TRUUUCS I PECES (que és lo important)

vos promet que tenc un disgust damunt ...

ja podeu pensar en fer-ne un altre de sopar!!!
MOLTA SORT A TOTTTTS, BONS TRUUUCS I PECES (que és lo important)

Bono, no hi ha paraules per descriure aquesta trobada de truquers, senzillament un exel·lent. Ara be, Capdemul, podries haver dit que hi hauria stripteases integral, i hagués vengut fora sa dona , això s'avisa, home.
Sa veritat això s'ha de repetir, bon amfitrió en Capdemul, i tota la gent que assistí, un deu.

Sa veritat això s'ha de repetir, bon amfitrió en Capdemul, i tota la gent que assistí, un deu.

com be dius jove ha estat excelent
un gran sopar i un gran vespre de trucs
ja son les 5:30 i ara han partit u darrers( copes, asdoro, tonino, solrak i un servidor)
per suposat ke s'ha de repetir
encantat d'avervos conegut a tots en persona
SALUT
un gran sopar i un gran vespre de trucs
ja son les 5:30 i ara han partit u darrers( copes, asdoro, tonino, solrak i un servidor)
per suposat ke s'ha de repetir
encantat d'avervos conegut a tots en persona
SALUT
V A M O S S S S S
gràcies capdemul pel diploma a la pitjor parella del torneig: Solleric // Vamossss. Ha estat emocionant rebre el diploma acreditatiu de no haver guanyat cap truc....... cal fotre's .
Però ningú podrà esborrar aquests records d'aquests magnífics sopars i dinars amb el TOP 10 de persones meravelloses que he conegut gràcies al TRUC.
SOLLERIC ets un cabroncete
Enhorabona a la família (Er Papa i Er Fill Marquesos de Costix) per ser es millors aquest vespre.
Capdemul: Enhorabona per TOT i guarda molt bé a la teva núvia de tots nosaltres que és un encant i preciosidat de dona......no sigui que AMFOS te la vulgui fotra.....jejejeje
V A M O S S S S S S S S
Salut per TOTS i fins aviat a...................CONSELL??????????

gràcies capdemul pel diploma a la pitjor parella del torneig: Solleric // Vamossss. Ha estat emocionant rebre el diploma acreditatiu de no haver guanyat cap truc....... cal fotre's .
Però ningú podrà esborrar aquests records d'aquests magnífics sopars i dinars amb el TOP 10 de persones meravelloses que he conegut gràcies al TRUC.
SOLLERIC ets un cabroncete

Enhorabona a la família (Er Papa i Er Fill Marquesos de Costix) per ser es millors aquest vespre.
Capdemul: Enhorabona per TOT i guarda molt bé a la teva núvia de tots nosaltres que és un encant i preciosidat de dona......no sigui que AMFOS te la vulgui fotra.....jejejeje
V A M O S S S S S S S S
Salut per TOTS i fins aviat a...................CONSELL??????????

Un deu nin per anit,bon sopar,bons truc,i bon ambient.Quan vulguis un altre....
cgn dena mateu va ser l'ostia aquest sopar...en voler en trnam fer un altre..i el poem ana a fer a nu san jordi aquest pik amem si mos dexen. Bé q va estar bastant bé i llàstima du primer truc xk sinos...jejej
be ido ms veim
GANA LA BANCA
(O NO VAMOS i SOLLERIC
??????????????? )
be ido ms veim
GANA LA BANCA

MATEU enhorabona per aquesta trobada, un ambient perfecta i tot va anar molt be un 10, au ido fins a sa proxima
PROTESTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
en bunker i jo no varem poder guanyar pero vaig disfrutar igualment del ambient
salut i bons trucs

PROTESTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
en bunker i jo no varem poder guanyar pero vaig disfrutar igualment del ambient
salut i bons trucs

Vull felicitar a n´en Capdemul, en Nivell 200 i en Bunker per la perfecta organització d´ahir
.
També a tota la tropa pollensina que vaig tenir ocasió de coneixer.
, incluides ses al.lotes des truquers
A tots els altres, un vertader plaer de tornar-vos veure o coneixer-vos i felicitar a nes Mestre trankil-serball per la seva victòria.
En quant a na Pirri i a n´Ayayay, .... be, ho deixarem correr ...
Salut i bons trucs!
PROTESTOOOOOOOOOOOOOOO

També a tota la tropa pollensina que vaig tenir ocasió de coneixer.

A tots els altres, un vertader plaer de tornar-vos veure o coneixer-vos i felicitar a nes Mestre trankil-serball per la seva victòria.
En quant a na Pirri i a n´Ayayay, .... be, ho deixarem correr ...

Salut i bons trucs!
PROTESTOOOOOOOOOOOOOOO
Quin vespreeeeeeeee
Va esser genial, Mateu, ets un molt bon organitzador, un deu per tot: el lloc, el menjar...
Ha estat una vetllada super, i Asdoro i jo esteim molt contents d'haver pogut venir.
Esperem que haviat s'organitzi un altre!!!!!!!( Però hara necessitem recuperació, jeje, com diu Rodo, hem fet una mica tard o prest, segon es miri...)
OP Radical!!!!!!!!!!!!!!!
Va esser genial, Mateu, ets un molt bon organitzador, un deu per tot: el lloc, el menjar...
Ha estat una vetllada super, i Asdoro i jo esteim molt contents d'haver pogut venir.
Esperem que haviat s'organitzi un altre!!!!!!!( Però hara necessitem recuperació, jeje, com diu Rodo, hem fet una mica tard o prest, segon es miri...)
OP Radical!!!!!!!!!!!!!!!
un deu per tot ,vull donar sa meva enorabona a tots es q lan organitsat i una feinada ben feta a mestre capdemul redeu per variar no veig tenir s'honor de guanyar un truc pero disfrutar molt de jugar.ara deman dos dies de relajasio redeu sa resaca ma de matar.enhorabona.
- coctelmolotov
- Truquer habitual
- Entrades: 108
- Membre des de: dj. abr. 26, 2007 0:00
- Ubicació: Pollença, Mallorca Nord, PAÏSOS CATALANS
- Contacta:
Enhorabonaaaaa que no u via dit.. I GRACIS A TOTS I TOTES PER VENIR!
REalment va ser un sopar explendid i un vespre meravellós.
No me queda més remei que llevarme u capell davant en capdefa..mul
Ara bé u tio per lo bajini casi mos enrosca lo que nobrador i companyia no mos ha conseguit enroscar!
Realment va valer la pena..
i vam fer una presentació a la societat digna dun grup revolucionari xD eeeeh gabeeeee! perdent trucs per morts xD!
Salut i Radicalismee!!!
I evidenment esper la pròxima impacient, sou tots extraordinaris, un 10 du grosos.. aixo si d'OROS!
REalment va ser un sopar explendid i un vespre meravellós.
No me queda més remei que llevarme u capell davant en capdefa..mul
Ara bé u tio per lo bajini casi mos enrosca lo que nobrador i companyia no mos ha conseguit enroscar!
Realment va valer la pena..
i vam fer una presentació a la societat digna dun grup revolucionari xD eeeeh gabeeeee! perdent trucs per morts xD!
Salut i Radicalismee!!!
I evidenment esper la pròxima impacient, sou tots extraordinaris, un 10 du grosos.. aixo si d'OROS!