Algun aficionat a l' SLOT ??

Vols parlar d'ordinadors, futbol, moda, música, ciclisme, carreres de cargols? idò aquest és el lloc...

Moderadors: capdemul, obrador

Respon
krusenstern
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 30, 2007 0:00
Ubicació: ALCAUFAR (Menorca).

Bones a tots, per curiositat hi hauria per aquí algú aficionat al món de l'slot o, encara millor, hi competeix? :uep: . Jo ho soc molt i de fet també competia fins que aquí, a menorca, just fa un any, es va disoldre el club per falta d'un espai digne, perque per pistes pfff.... un rantxo!! :||:

Au, salut!! :salut:
Imatge
KRUSENSTERN!!
TONIO
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 17
Membre des de: ds. abr. 29, 2006 0:00
Ubicació: Bunyola

Hola krus... Jo tambe som bastant aficionat al slot.
Be de fet me consider mes col·leccionista que altre cosa.
Te puc dir que tenc uns 130 models de tot tipus (rally,GT,Le Mans,Raid,F1,etc...).Per competir,estic lligat a la Asociaccio slot Bunyola;on cada any feim un calendari de carreres puntuables per un campionat que disputam cada 3 setmanes;sempre feim diferents tipus de carreres i nam puntuant.Al final de temporada
ens reunim per sopar i lliuram els trofeus als gonyadors.Tot sempre dins un ambient de amistat i bon rollo.
Estic contet de saber que al club retruc tambe hi a gent aficionada al mon del slot.Me consta que en pipiolos tambe li agrada tot aixo.Un saludo i BON TRUC
collonsdepuput
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 190
Membre des de: ds. abr. 29, 2006 0:00
Ubicació: Es Pla de na tesa

noltros tambe som un una decena de amigots ke mos juntam i feim una carrera cade mes.....per cert dia 7 de septempbre tenim una ......

noltros per are no som tan profesionals com en TONIO noltros per are nomes li pegam a nes GT amb NINCO DIGITAL......

pero mos lo pasam molt be.....

meam si podem coinsidir un dia tots....

dew.....i gassssssssssssssssss
krusenstern
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 30, 2007 0:00
Ubicació: ALCAUFAR (Menorca).

:ditr: :ditr: així veig que no vaig sol per aquí!! aquí a menorca erem de l'estil del TONIO, a part de les categories que has formulat, noltrus també competiem en camions i tt's (ninco i scalextric exin)... cada setmana una carrera d'una categoria i anavem puntuant individualment...fins que ho varem tenir que deixar per disputes de certa gent i quedar-nos sense local, ja me diràs :cry: :||: , desitjaria disposar del teu ambient tonio :pray: !!

Ah, per cert, he vingut dos cops a mallorca a competir al campionat de balears (no sé si es fa encara), el primer es va fer a FELANITX (vaig quedar 3r del grup N jeje) i el segon a MARRATXI (4rt grup N)... quins temps aquells!!

Bé, gaudiu d'açò al.lots voltrus que podeu!

PD: també col.lecciono tonio, la meva estanteria deu portar prop de 150 vehicles de totes marques i categories, a més de clàssics de fa mooolts d'anys (tipus stratos, audi quattro, R5, mini cooper, stewart ford, etc...).
Ànims i endevant :ditr: :ditr:
Imatge
KRUSENSTERN!!
Respon