Tour de França 2007. Quin desgavell!!!

Vols parlar d'ordinadors, futbol, moda, música, ciclisme, carreres de cargols? idò aquest és el lloc...

Moderadors: capdemul, obrador

socrates
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 621
Membre des de: dt. maig 02, 2006 0:00
Ubicació: territori comanxe
Contacta:

Uep truquer@s!

Més o menys estareu al corrent del que succeeix al Tour d'enguany..... si les estapes ja són interessants, més interessants són les notícies que l'envolten.

Primer Alexandre Vinokourov, se casca una crono de llibre i ara pressumptament s'ha xutat; avui foten defora al líder, Michael Rasmussen, molt sospitòs aquest abandonament.
I n'Alberto Contador, líder!!!! a veure si voldrà sortir avui horabaixa com a tal.

Bé aquesta edició del Tour no té res que envejar a "Aquí hay tomate" :lol: :lol:

Salut! :mrgreen:
Imatge
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

Bones Socrates,

Com aficionat al ciclisme me sap molt de greu tot lo que passa al voltant d'aquest fantastic esport, entre tots el mataran.

Però jo com diria n'ayayay PROTESTOOOOOOOO, estic indignat amb sos mitjans de comunicació, sense anar mes lluny, s'altre dia amb sa gran etapa d'en contador, jo esperava sa secció d'esports de Tele Cinco, i ni en vàren parlar, tot va ser Alonso, que me pareix molt be, peró al dia seguent amb so positiu den Vinokourov, no sa secció d'esports, si no al comensament de l'informatiu, sa noticia mes important era es positiu des Kazajo, quina llàstima, se veu que ven més.

Au idò, ja m'ho he tret de damunt.
Imatge
krusenstern
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 30, 2007 0:00
Ubicació: ALCAUFAR (Menorca).

Ay si en chiapuchi, romminger, bugno, abdujaparov, zulle, jalabert, indurain i co. estessin en aquesta època... potser els d'antidopatge anirien més de cul :scratch: :roll:, ojalà m'equivoquès, però en el cas d'indurain es va retirar a temps; la dubte sempre hi és culpa dels tramposos :liar: , inclús dubtem dels clàssics. És una pena, ho he seguit des de fa molts d'anys i me dona sa sensació de ser una fruita podrida que s'ahuria de tirar :hand: i plantar una de nova ben sòlida :think:
Imatge
KRUSENSTERN!!
ayayay
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 723
Membre des de: dv. abr. 28, 2006 0:00
Ubicació: ARIANY
Contacta:

sa veritat es q estan tirant es ciclisme pen terra
jo he corregut a competisio molts anys,i es penos q pasi aixo
ahurien de fer carreres duna setmana o 15 dies duns 100 a 120 kilometres,perque puc dir q no hi ha cos huma q aguanti aixo sensa ficarse algo,pero bueno a ses competisions de per aqui i tot es dopatge es algo molt comu.I no es algo nou pero be ha arribat un moment q serien ses federasions q ahurien de moderar es tipus de competisio per que no fos nesesari haver de fer coses rares.Aixi i tot encara es prendien coses es guanyar fa fer cosetes,sinos mirau amb so truc q no hi ha res q guanyar sa comedi q es fa per estar e nes top
pero a luxar
pero ara no protesto
Imatge

ARIANY FOREVER y mes dura q mai.jajajjaja
collonsdepuput
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 190
Membre des de: ds. abr. 29, 2006 0:00
Ubicació: Es Pla de na tesa

JAJAJAJA vadew ayayay per una puta carrera ke vares gonyar a sa pobla....i pk es peloton se va equivocar de carretera i tu com anaves totsol es derrer .....vares arrivar primer....are resultara ke has corregut 3 tours , 12 giros i 24 voltes a espanya-......... menos mal ke to te varen fer es antidopin.......pk si no bufffffffff........reventes s'aparato...

au en mi condision de oposision PROTESSTOOOOOOO

P.D .."jo he corregut molt d'anys" diu en ayayay......jajajajajajajajaj en dos paraules..

PURRRR--------ACOOOOOO
jocfora
Truquer fix
Truquer fix

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Imatge
cocotin
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 300
Membre des de: dv. abr. 21, 2006 0:00
Ubicació: Bunyola

bones , tenc sa solucio a nes problema, es ciclistas aurien de estar obligats a fer una aturada de 20 minuts mes o menys a mitat de carrera,sa aturada per supost seria a un bar,i q sa clavin un bon pepito de llom amb una cerveseta ( con ) ben fersqueta , un bon carajillo de wihski i un xigarret, i despres a seguir rodant a tope , jo amb sa meva dilatada experiencia ciclista trob que aquesta es sa solucio , per es que no u sapigueu e corregut a 3 tours , 3 giros 4 voltes de espanya , 6 challengers i 18 voltes a bunyola per ses festes de sant mateu ,per mala sort no e pogut gonyar res mai , domes e conseguit fer segon , com podeu veure sonc tot un esportiste de elite
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

ferse una cerbeseta trucant es doping?
per que si es aixi.... :doh:
Imatge

Amunt Sempre!!
jocfora
Truquer fix
Truquer fix

Lafaltaaaaaa, a partir d'ara estas baix investigacio per part de s'equip de Retruc.net i que sapigues que venim cap a Valencia a fete un antidoping, te pots preparar !!!!

Ja trobava jo raro que anassis tant amunt. :mrgreen:
Imatge
socrates
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

Hauríem d'ampliar la normativa del CCR i fer un annexe que especifiqui això del dopatge... :think: :think: ....au, cada any, uns anàlisi de sang a tots!! :sh: :few: :lol:

Referent al Tour, he llegit que l'organització del Tour ha presionat a l'equip Rabobank per acomiadar a en Michael Rasmussen (no m'extranya amb el nom d'aquest bank :doh: :lol: :lol: )
Bé, això acabarà com el rosari de l'aurora..... :doh:
Imatge
TheBoss
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 142
Membre des de: dg. gen. 21, 2007 0:00
Ubicació: VaLeNcIa

a mi me encanta el ciclismo y me parece de risa q hallan tirado a rassmusen de la carrera despues de tener ganado el tour y sin aber dado ni un positivo pero en fin aunque aprecio muxo al ciclismo se q todos se dopan ni uno keda libre pero es q para aguantar durante 21 dias 200 km diarioas q si subiditas q si escapdas q si contrarelloj es imposible... si quieren un ciclismo limpio lo q deberian es de acer etapas de 120 km como maximo carreras de dos semanas etc... pero sabes porque notienen cojones i lo peor de todo es q lo saben es q no tendria la misma repercusion la televion la prensa tendrian menos atencion al ciclismo estan tan presionados x los patrocinadores q en vez de ser humanos son maquinas...pase lo q pase jo siempre creere en el ciclismo i en la mayoria de corredores
TheBoss
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 142
Membre des de: dg. gen. 21, 2007 0:00
Ubicació: VaLeNcIa

x cierto jo soy contador i con un par de huevos ni me pongo el maillot amarillo mañana!
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

ayayay ha escrit:sa veritat es q estan tirant es ciclisme pen terra
jo he corregut a competisio molts anys,i es penos q pasi aixo
ahurien de fer carreres duna setmana o 15 dies duns 100 a 120 kilometres,perque puc dir q no hi ha cos huma q aguanti aixo sensa ficarse algo,pero bueno a ses competisions de per aqui i tot es dopatge es algo molt comu.I no es algo nou pero be ha arribat un moment q serien ses federasions q ahurien de moderar es tipus de competisio per que no fos nesesari haver de fer coses rares.Aixi i tot encara es prendien coses es guanyar fa fer cosetes,sinos mirau amb so truc q no hi ha res q guanyar sa comedi q es fa per estar e nes top
pero a luxar
pero ara no protesto
No pot ser que estiguem d'acord 8O però pens com la majoria, de totes formes no hi veig una solució massa bona... sempre hi haurà qui voldrà guanyar fent trampes....
socrates
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

• Imatge
Mem el que dura aquest maillot groc! :twisted: :uep: :pray:
Imatge
_WiL_
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 295
Membre des de: dj. feb. 16, 2006 0:00
Ubicació: Port de Sóller

collonsdepuput ha escrit:JAJAJAJA vadew ayayay per una puta carrera ke vares gonyar a sa pobla....i pk es peloton se va equivocar de carretera i tu com anaves totsol es derrer .....vares arrivar primer....are resultara ke has corregut 3 tours , 12 giros i 24 voltes a espanya-......... menos mal ke to te varen fer es antidopin.......pk si no bufffffffff........reventes s'aparato...

au en mi condision de oposision PROTESSTOOOOOOO

P.D .."jo he corregut molt d'anys" diu en ayayay......jajajajajajajajaj en dos paraules..

PURRRR--------ACOOOOOO
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Respon