M'agrada el disseny de la camiseta. Ja en comanaré una.
Per cert he sentit en ventaoil que diu que en vol tres que posin en lletra ben grossa i visible VENTA-OIL ja separat per evitar confussions.[/b]
Camisetes
- lafaltaenvide
- Truquer expert
- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València
Que ven oli este. pos jo vull dos garrafes de oliva

- ventaiol
- Truquer novell
- Entrades: 2
- Membre des de: dv. maig 19, 2006 0:00
- Ubicació: Portocolom(Felanitx)
BONES A TOTS: SA VERITAT ES QNO SE Q DIR PERO JO RIC MOLT JAJAJAJAJ IJJIJ JO EN VOLDRE UNA DE CAMISETA AMB SO NICK VENTA......... IOL O ES OIL ARA JO NO HO SE
PD:ABANS HE ENVIAT UN MISATGE I NO SE A ON SI ES REPETEIX PERDONAU SA NOVATADA NO HAVIA CONTESTAT MAI

PD:ABANS HE ENVIAT UN MISATGE I NO SE A ON SI ES REPETEIX PERDONAU SA NOVATADA NO HAVIA CONTESTAT MAI

Cuant en PUIGVERD a dit que en VENTA volia tres camisetes me confus, pensava que les volia per temir una amb cada nik
VENTA-IOL / VENTA-OIL / VENTA-LIO
pero també i cabria com a més mallorqui VENTA-OLI
després he pensat lo des tres colors de ses camisetes, VENTA..... , perdona s'intromició.
I ja que som aquí, i degut a un comentari d'en Mcenroe i jo que no m'enter d'es deport REI per excelencia, que es que en SOCRATES es del BARÇA i a trobat es blau/grana massa atrevit o li han tirat un cable sugerent, perque com diu es tenista es un poc raro aixó.
De totes formes diré que també m'agrada sa conbinació d'es colors, per dir cualque cosa més i quedar bé.
Au a dinar s'ha dit.
VENTA-IOL / VENTA-OIL / VENTA-LIO
pero també i cabria com a més mallorqui VENTA-OLI
després he pensat lo des tres colors de ses camisetes, VENTA..... , perdona s'intromició.

I ja que som aquí, i degut a un comentari d'en Mcenroe i jo que no m'enter d'es deport REI per excelencia, que es que en SOCRATES es del BARÇA i a trobat es blau/grana massa atrevit o li han tirat un cable sugerent, perque com diu es tenista es un poc raro aixó.
De totes formes diré que també m'agrada sa conbinació d'es colors, per dir cualque cosa més i quedar bé.

Au a dinar s'ha dit.
** Xisco MASET **