I MÉS ELECCIONS
A Sóller no ho sabria dir... perque trob que hi ha una mica de resentiment amb els Pperos, que normalment dominen... però jo diria que enguany, PSOE. I ull amb els IPIS... (independents Port i Sóller), que crec que han trobat una bona manera de captar vots per aquí...
A Campos passarà el mateix que a Felanitx. El PP guanyarà fijo ses eleccions però falta saber si conseguirà majoria absoluta o no.
Un apunt: fa 16 anys que hi ha majoria absoluta del Partit Popular (durant aquest període es presentava conjuntament amb UC-Unió Campanera). Aquesta vegada UC es presenta per separat al Partit Popular.
Un apunt: fa 16 anys que hi ha majoria absoluta del Partit Popular (durant aquest període es presentava conjuntament amb UC-Unió Campanera). Aquesta vegada UC es presenta per separat al Partit Popular.
- UELlosetina
- Truquer habitual
- Entrades: 134
- Membre des de: dj. març 16, 2006 0:00
- Ubicació: Inca
Jo crec que a Inca sortirà es Pp per majoria absoluta!!
Aquest Pere Rotger es molt apreciat.....
Aquest Pere Rotger es molt apreciat.....
- ElJardineroFiel
- Truquer novell
- Entrades: 4
- Membre des de: dj. març 08, 2007 0:00
- Ubicació: Mykonos (Grecia)
jajaja q asco me el pp con perdon y yo que creia q en valencia eras super peperos hay en mallorca no sois pocos jajaja
mem jardinero aqui se tracte de dir qui te penses que gonyará,jo me puc pensar que gonyara es pp i eser votant des psoe , ok?,ah i un poc de respeta per es que no pensen igual que tu
A Bunyola crec que gonyara es PP , lo que no se es si treura majoria absoluta , crec que si no la treu aprop si fará,
- ElJardineroFiel
- Truquer novell
- Entrades: 4
- Membre des de: dj. març 08, 2007 0:00
- Ubicació: Mykonos (Grecia)
ben dit, no xerrare de politica
si mesclam sa politica amb so truc....adios mi dinero......
A Inca tot apunta a que guanyarà ASI...

- El-Pasificador
- Truquer novell
- Entrades: 58
- Membre des de: ds. maig 13, 2006 0:00
Uy, uy. Quin tema mes brut. Això es donar corda als mangantes com jo. Jo crec que ha Buger guanyarà...... DUM (Dictadors Units per Mallorca) ja,ja. El que no sé, es si treurà majoria absoluta, je,je.