Partida de truc

Vols parlar d'ordinadors, futbol, moda, música, ciclisme, carreres de cargols? idò aquest és el lloc...

Moderadors: capdemul, obrador

Respon
Endivina
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 10
Membre des de: dg. oct. 01, 2006 0:00
Ubicació: Afores d'un poble

Certament encara hi ha bona gent que juga a truc. Caimarienca i pirrieta ens ho han demostrat. Per una errada de no sabem bé què ens havien donat per perdut uns tots que haviem guanyat a més el company havia sortit voluntàriament pensant que ja havíem guanyat el truc quan l'ordinador no havia fet el recompte o faltava una carta per jugar. Vegent la injustícia aquestes dues truqueres han fet tornar entrar el company i s'han tirat mortes
perdent el truc. Si senyor bona gent de veres!!.

:wink: :wink: :wink:
XorreC
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 28
Membre des de: dv. juny 09, 2006 0:00
Ubicació: FELANITX

SA MEVA MES SINCERA ENHORA BONA A "Caimarienca i pirrieta".

DEMAN HORA PER JUGAR AMB ELLES.

OLE!!.
porreres
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 68
Membre des de: dl. jul. 24, 2006 0:00
Ubicació: Porreres City

es un gust k i agi gent axi enorabona!!
tiano
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 258
Membre des de: ds. jul. 22, 2006 0:00
Ubicació: un llucmajorer a Portocolom

Si SENYORES, aquestes si que heu són !!
Som "testigo" de´s "suceso" i de´s comportament d´aqueixes dues reines.

:lol: :lol: :lol:
Queralbs
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1223
Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
Ubicació: ses salines
Contacta:

Chapeau !!!

Arriba a haver-n'hi molt@s d'usuari@s que, a més de truquer@s, són gent que s'ho paga conèixer.
Sense dubte, na caimarienca i pirrieta ja han demostrat que són d'aquesta casta de gent.

És un plaer compartir aquesta web amb bona gent.

Salut i sort!
Imatge
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

Jo no vull ser menos i no se si em jugat plegats o no, pero si es que vos alaben ho afirmen, jo m'apunt a sa festa.

un 9'75 per voltros, le resta vos la posaré en jugar plegats, :P :P , jejej serà es positiu que vos farà tornar un poc mes verdes. :oops: :oops:
** Xisco MASET **
maset
Truquer fix
Truquer fix

REDEU, Ara pareix que vull ser mes que els altres i no vull pasar devant a ningu. :wink:

Pero es tic que tenc a nes dit i es ratoli m'han fet una mala jugada. :oops:

Bé ja que hio som i no ho havia dit

** ENHORABONA **
** Xisco MASET **
Mcenroe
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 163
Membre des de: dj. maig 04, 2006 0:00
Ubicació: Felanitx-Son Garí

REDELL MASET,
te veig doble, m'embulles o es que t'has tornat loco.
També vull felicitar a aquestes dues truqueres per el seu comportament, que no es el mateix que un altre que es diu "Anem" , t'enrecordes maset?
Retruc.net per sempre !!!!
maset
Truquer fix
Truquer fix

Explicarè per si cualcu no ho ha vist, es motiu perque en Mcenroe diu que me veia doble i a n'es segon missatge meu lo d'es tic a n'es dit.

Pos bé el vaig enviar dos pics el mateix missatge sense voler millor dit que s'informatica i es truk me son superiors.

Per lo que supós que es moderedor de torn n'ha esborrat un, es que tenia menos faltes encara que no fosin exactament iguals. Lo curiós que cuan me vaig donar compte envés d'esborrar-lo que era molta feina, vaig fer-ne un altre. :wink: :wink:

Si Mcenroe bon personatje honrat i sincer aquest "anem", lo que va fer no té nom, pero que hi farem, va servir perque cuatre granduls de per devés felanitx que no tenien res que fer, riguesin un poc o nomes ereu tres, jejejej. :twisted: :twisted: A que vos acollonareu cuan vereu sa jugada que li vaig fer, segur que encara la somiau. :twisted: :twisted: jajaja. modestia a part, que quedi entre noltros.

Ja que aquest tenista trucador ho ha mogut, es tema va ser un poc raro, es Paio no tirava, pero sa Web tampoc li va obligar supós un fallo general
no pasa NA, al cap de vint minuts de dir bexocades quedarem amb sa dubte de si gonyavem o perdiem vaig haver de pegar una pedrada al diferencial amb so risc de que me fotessin els 24 punts a jo i per no fer perdre temps a N'Es CAMAIOT dés Semar i a n'es Rupitet que varen cancelar sa partida i punt.

Per jo lo correcte si realment sa maquina no deixava tira a N'Anem, deiem tantes bexenades a n'aquest forum que demanar disculpes aixi com han fet a vegades d'altres usuaris, hagués quedat com un senyor encara que fos intencionada sa falta. Simplement es "ser o no ser" i res pus que com sa dit moltes de vegades, no mos jugam es "cortons d'es padrins".

I respecte a nes nik que té, li vé que ni pintat "anem", a jugar sa dit, que ara ja perdem es temps si en d'arribar a n'es TOP. jjjejjje :oops:

xisco MASET
Respon