Explicarè per si cualcu no ho ha vist, es motiu perque en Mcenroe diu que me veia doble i a n'es segon missatge meu lo d'es tic a n'es dit.
Pos bé el vaig enviar dos pics el mateix missatge sense voler millor dit que s'informatica i es truk me son superiors.
Per lo que supós que es moderedor de torn n'ha esborrat un, es que tenia menos faltes encara que no fosin exactament iguals. Lo curiós que cuan me vaig donar compte envés d'esborrar-lo que era molta feina, vaig fer-ne un altre.
Si Mcenroe bon personatje honrat i sincer aquest "anem", lo que va fer no té nom, pero que hi farem, va servir perque cuatre granduls de per devés felanitx que no tenien res que fer, riguesin un poc o nomes ereu tres, jejejej.

A que vos acollonareu cuan vereu sa jugada que li vaig fer, segur que encara la somiau.

jajaja. modestia a part, que quedi entre noltros.
Ja que aquest tenista trucador ho ha mogut, es tema va ser un poc raro, es Paio no tirava, pero sa Web tampoc li va obligar supós un fallo general
no pasa NA, al cap de vint minuts de dir bexocades quedarem amb sa dubte de si gonyavem o perdiem vaig haver de pegar una pedrada al diferencial amb so risc de que me fotessin els 24 punts a jo i per no fer perdre temps a N'Es CAMAIOT dés Semar i a n'es Rupitet que varen cancelar sa partida i punt.
Per jo lo correcte si realment sa maquina no deixava tira a N'Anem, deiem tantes bexenades a n'aquest forum que demanar disculpes aixi com han fet a vegades d'altres usuaris, hagués quedat com un senyor encara que fos intencionada sa falta. Simplement es "ser o no ser" i res pus que com sa dit moltes de vegades, no mos jugam es "cortons d'es padrins".
I respecte a nes nik que té, li vé que ni pintat "
anem", a jugar sa dit, que ara ja perdem es temps si en d'arribar a n'es TOP. jjjejjje
xisco MASET