L'origen del vostre nick

Vols parlar d'ordinadors, futbol, moda, música, ciclisme, carreres de cargols? idò aquest és el lloc...

Moderadors: capdemul, obrador

kubrick
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 14
Membre des de: dv. maig 12, 2006 0:00
Contacta:

Bones truquer@s,

Ençat aquest fil perqué expliqueu, els que volgueu, això mateix: l'origen del vostre nick, per alguna raó l'haureu triat. En alguns casos serà evident la resposta :wink: :wink:, però si l'aportau molt millor.
I encara que no sigui molta cosa, els que ja es coneguin, sabran una coseta més un de l'altre.

Salut truquer@s!! :mrgreen: :mrgreen:
Imatge
Queralbs
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1223
Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
Ubicació: ses salines
Contacta:

Molt bona idea Kubrick!

Ja començaré jo. En aquest enllaç podreu saber d'on surt el nom de Queralbs: http://wiki.retruc.net/index.php/Usuari:Queralbs

Hi vaig anar i em va captivar.

Salut i bons trucs, truquer@s!
bud_ice
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 364
Membre des de: dv. oct. 21, 2005 0:00
Ubicació: Campos

jo un dia... vaig beure una cervessa... i weno... res.
kubrick
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 14
Membre des de: dv. maig 12, 2006 0:00
Contacta:

Gràcies amic queralbs :wink: :wink:

Idò, ja que he obert aquest fil, estic obligat a dir el meu. Doncs, amant del cinema, particularment crec que n'Stanley Kubrick és un dels millors directors. Trob que les seves pel.lícules, encara que algunes tenguin més de 30 anys, són ben contemporànees.

Vos deix un parell de links d'un dels meus films preferits.

http://www.euros.net/2001/indexns.html
http://www.2001exhibit.org/2001_page2.html
http://www.krusch.com/kubrick/kq.html

Salut truquer@s
Imatge
porreres
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 68
Membre des de: dl. jul. 24, 2006 0:00
Ubicació: Porreres City

s' origen des meu nik es bastant evident xo com k stik aburrit o escriure aki

jo som en porreres xk som de....... Porreres xD
voltor
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 417
Membre des de: ds. oct. 15, 2005 0:00
Ubicació: Ciutat

Doncs sa meva no es gaire interesant,pero alla va: Desde que faig servir Internet (fa temps d'aixo,ja) sempre he emprat es nick "voltoret",basat en un personatge de comic que sortia a un fancine que es feia a Ciutat alla per els 80's i que me va cridar s'atencio.
Quan vaig trobar aquesta web,vaig iniciar es registre amb "voltoret" es clar,pero qualque problema hi va haber i no es va fer posible,haguent'ho de probar altre cop amb "voltor",ja que despres no me va permetre tornar ho a fer com a voltoret.
Per els internautas,que frequentau paginas de novas tecnologias,e-links i cosas raras d'aquestas,ja sabeu,si trobau un "voltoret" som jo.Res a veure amb un altre "voltoret" que frequenta paginas brutas d'aquellas :roll:

Salut!!!
voltor l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. març 05, 2008 19:41, en total s’ha editat 1 vegada.
dermovagisil
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 12
Membre des de: dv. maig 05, 2006 0:00

S'origen des meu nick també és bastant evident... :? Resulta que just quan havia d'escriure un nick me vaig quedar en blanc. I menos mal que en aquells moments anunciaven aquesta crema tan útil... 8O O això diuen.... :wink:

Salut.
jaroma
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 37
Membre des de: dt. maig 23, 2006 0:00
Ubicació: FELANITX

Lo meu tampoc es molt interessant, no sabia que posarme i vaig pensar en les inicials del meu nom. JAume ROig MArí. D'aqui surt jaroma.

I l'altre Nick que tenc " Amidala " surt com molts sabran de la saga de la guerra de las galaxias, No som un fanatic ni molt menos peró magrada la ciencia ficció i vaig pensar en aquest.
Reservada
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 312
Membre des de: dc. feb. 04, 2004 0:00
Ubicació: Son Negre-Felanitx

El meu és evident. Essent un joc de truc, quina és la millor jugada?
Encara que per jo la millor és la llengua d'espases, l'amo i un set i... a veure venir s'ha dit!!! Je, je, je
ayayay
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 723
Membre des de: dv. abr. 28, 2006 0:00
Ubicació: ARIANY
Contacta:

ajjaajjaja,es meu si q es evident,es dia q vaig fer es nick m'acabava de estrenya un dit i aixo es lo q ha surtit,bones a tots i saludos,
El-Pasificador
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 58
Membre des de: ds. maig 13, 2006 0:00

El meu nick es un poc estrambòtic. Tot va començar fa molt de temps, quan a internet no hi havia tantes proteccions. I com vos podreu suposar jo era uns d'aquells que l'hi agradava molt barrinar es "prógimo". A n'els xats i fòrums, petar xats, troyanos, bugs, i cosetes d'aquestes.
I cansat de veure pels diaris i telediaris totes les guerres devastadores que realment no son guerres segons els polítics defensen sa Pau, i d'aquí va sortir el Pasificador, i el mes bo de tot es que antes era mes radical l'avatar era la fotografia d'en franco dins sa caixeta. I perquè tengues un poc de so Mallorquí ho vaig posar amb "S" Je, je.
cocotin
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 300
Membre des de: dv. abr. 21, 2006 0:00
Ubicació: Bunyola

Es meu nick , ve de una nit de gatera amb uns amigots.
No men recort molt be per que va venir lo de cocotin , ja que es gat que duiem era molt gros.
Mcenroe
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 163
Membre des de: dj. maig 04, 2006 0:00
Ubicació: Felanitx-Son Garí

bones a tots,

el meu nick pot esser també evident, ja que anava per tenista professional i també tenc una escola de tennis,un geni genial amb mal geni com era en Mcenroe , el meu favorit (però en federer ja li passa).
un amic tenista de Alacant me vadir mcenroe perque el meu estil de joc s'hi semblava ,i ja me va agradar.

fins el 27
Retruc.net per sempre !!!!
UELlosetina
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 134
Membre des de: dj. març 16, 2006 0:00
Ubicació: Inca

jO EL MEU NICK NO TÉ MASA MISTERI!!!

VAIG PASSAR CINC ANYS DE SA MEVA VIDA JUGANT A UN EQUIP DE BÀSQUET A LLOSETA ES NOM DES QUAL ERA: UNIO ESPORTIVA LLOSETINA I DE ALLA VE ES NOM!!!!!!

i L'ALTRE NICK QUE TENC (PER QUAN VAIG EMPÈS DE CUBATES) ES DIU: HERCULES, L'ORIGEN DEL QUAL ES PERQUE COMPARAVEN LA FORÇA D'UNA DE LES PARTS DEL MEU COS, AMB EL CONEGUT HEROI!! JEJE!! CADASCU QUE PENSI LO QUE VULGUI!!!
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

Ufff, el meu és un tant complicat i no hi ha gaire informació d'aquest personatge. Neix arrel d'una participació que vaig tenir a un joc de rol-estratègia de taula. MALGAROTH era el nom de la capital de la terra dels exèrcits que jo comandava. El nom a la capital, s'havia donat en memòria de l'antic senyor negre d'aquelles terres. El nom complet és MALGAROTH NECROMANCER, que és un poderossísim mag negre mitològic.

I res, en definitiva que li vaig collir molt de carinyo al nom i el vaig adoptar.
Per aquestes terres som mes conegut com a "MALGAROTH ALOY", "MALGAROTH S'ESCOPETER" o "MALGARROT"(de garrot xungo).

Au amollat el rollo m'he quedat ben satisfet. Salut a tots!!!!
Respon