Tendrem un mallorquí campió de motociclisme?

Vols parlar d'ordinadors, futbol, moda, música, ciclisme, carreres de cargols? idò aquest és el lloc...

Moderadors: capdemul, obrador

Respon
socrates
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 621
Membre des de: dt. maig 02, 2006 0:00
Ubicació: territori comanxe
Contacta:

Benvolguts,
Aquest diumenge es disputa el GP de València de motociclisme, darrer de la temporada 05/06. I possiblement el mallorquí Jorge Lorenzo es proclami campió del món. Li duu 13 punts de ventatge a n'Andrea Dovizioso, possibilitats numèriques n'hi ha moltes, però aquí l'enquesta del que creieu que pot passar.

Salut i bon truc.
socrates l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 12, 2007 13:41, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
tolls
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 668
Membre des de: dc. oct. 26, 2005 0:00
Ubicació: Inca

Crec que guanyarà, però tan m'és si guanya com si perd, el trob un cantamanyanes.

Besitos, mua
Imatge
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

Esper que guanyi, pero personalment el veig un poc debil mentalment i sa darrera carrera se va veure, pero confiem en que ho tregui endavant.
J_Jaume
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 215
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 0:00
Ubicació: s'Horta

Jo també trob que té bastant per guanyar, per com diu en tolls, en un poc "singermornings"
Besos i abrasos
Amidala
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 14
Membre des de: dt. oct. 10, 2006 0:00
Ubicació: PORTO COLOM

Totalment dacord amb en TOLLS, crec que guanyará peró he de reconeixer que no es sant de sa meva devoció.

Te poc carisma i sa gent no sa sent identificada amb ell, peró ja que hi som que guanyi.
rocketa
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 4
Membre des de: dj. set. 07, 2006 0:00

Mallorquí?????
Domés en té es D.N.I. de mallorquí. És ben foraster.

Crec q guanyarà però es cracks a ses carreres com sa de portugal que podia guanyar es titol no fallen, saben correr amb seny, com en rossi en pedrosa o n'elias. En Lorenso no és un crack.
Queralbs
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1223
Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
Ubicació: ses salines
Contacta:

Benvolgut sócrates,

Tota iniciativa que surti dins d'aquesta web "nostra", com l'enquesta que proposes, me pareix fantàstic. Però de carreres de motos i cotxes no hi entenc gens, perquè no m'agraden, així que m'abstendré de votar.
Jo no pas de 90 ni costa per avall :roll: .
En qualsevol cas, ben fet per proposar un tema.
J_Jaume, això de "singermornings", ... no té preu! :lol:

Salut i sort.
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

BONES

Ben igual que En Queralbs no en tenc ni punyetera idea, ni d'aixó ni de gaire coses més.

Pero si ho he entés bé J-Jaume i Querlabs d'una manera diplomatica y en Tolls amb un bon mallorquí.

Acabau de reconeixar-lo com es GALL de sa carrera.jejeje :twisted: :twisted:

:!: xisco :?: M A S E T :wink: :wink: :wink: :wink:
Mcenroe
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 163
Membre des de: dj. maig 04, 2006 0:00
Ubicació: Felanitx-Son Garí

au, ja el tenim al campionat!!!!!

Un poc acollonat si que estava don Lorenso.Però no podia perdre mai amb 8 victòries del campionat.
Mita'l però a n'en Rossi, tambe s'ha acollonat ,però hagues estat injust si no guanya en Hayden el mundial amb lo qui li va fer en Pedrosa.
El millor es en Rossi però enguany no li tocava.
Ara vos contaré un acudit, sabeu aquell que diu que va el Sete Gibernau a una cursa , tu i se li para la moto...., el tiu es posa a reparar-la (sabeu que a tots els circuits hi ha bales de palla pels costats) i se seu damunt una bala de palla i........ collons es clava la agulla. jajajajajajaajajjaa.

espera una caledeta i un glop de vodka amb taronja.
visquen les motos.
rocketa
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 4
Membre des de: dj. set. 07, 2006 0:00

Vaja PayaSete.jajajaja
Es tipo diu k es sa mota pero l'agafa en bayliss i guanya...
Vaja PayaSete. jajajajja

Xerrant den rossi, volia donar peixet i fer sa gran remontada pero li va sortir es tir per sa culata. Quin altre!!!
Respon