Menosmal que amb aquesta selecció quan diuen que està per a guanyar tornejos, es veu que es vera, pq lo que es la de futbol... a més, al manco arriba a quarts.
Ara mos em de berenar als argentins i mem si mos cepillem als yankis, que deien q el seu únic rival eren ells mateixos... com se sol dir "estos no tienen abuela"!!!
Basquet
No sé perquè però me fa que perdrà...

Aquests dos estic cansat de veure-los, qui punyetes són?

Aquests dos estic cansat de veure-los, qui punyetes són?

- socrates
- Truquer fix
- Entrades: 621
- Membre des de: dt. maig 02, 2006 0:00
- Ubicació: territori comanxe
- Contacta:
Enhorabona campions!!!
Que aquesta victòria serveixi perqué el basket sigui més reconegut, reivindicar per a la gent a qui ens agrada aquest esport que no podem gaudir-ho de la mateixa manera que el futbol.
Aquí hi ha un equip, Mr. Catering Calderón, E.T. Gasol, tanketa Gasol, multiusos Garbajosa, bomba Navarro, mojo picón Sergio Rodríguez. JUGÓN JUGÓN JUGÓN!!!!!!
Una altra cosa, relacionant aquest event amb es truc, anem a jugar a les set diferències:
Salut,
Sócrates

Que aquesta victòria serveixi perqué el basket sigui més reconegut, reivindicar per a la gent a qui ens agrada aquest esport que no podem gaudir-ho de la mateixa manera que el futbol.
Aquí hi ha un equip, Mr. Catering Calderón, E.T. Gasol, tanketa Gasol, multiusos Garbajosa, bomba Navarro, mojo picón Sergio Rodríguez. JUGÓN JUGÓN JUGÓN!!!!!!
Una altra cosa, relacionant aquest event amb es truc, anem a jugar a les set diferències:
Salut,
Sócrates