Basquet

Vols parlar d'ordinadors, futbol, moda, música, ciclisme, carreres de cargols? idò aquest és el lloc...

Moderadors: capdemul, obrador

Respon

Guanyarà Espanya el mudial de Bàsquet

L’enquesta ha acabat el dg. set. 03, 2006 23:06

Si
9
69%
No
4
31%

Vots totals: 13
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

Menosmal que amb aquesta selecció quan diuen que està per a guanyar tornejos, es veu que es vera, pq lo que es la de futbol... a més, al manco arriba a quarts.

Ara mos em de berenar als argentins i mem si mos cepillem als yankis, que deien q el seu únic rival eren ells mateixos... com se sol dir "estos no tienen abuela"!!!
tolls
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 668
Membre des de: dc. oct. 26, 2005 0:00
Ubicació: Inca

No sé perquè però me fa que perdrà...

Imatge

Aquests dos estic cansat de veure-los, qui punyetes són? 8O
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

Hola a tot@s,

Jo proposaria que tant en Pepu com els jugadors, provassin d'anar al pròxim mundial de futbol :lol: :lol: , mem si son capaços de fer-ho millor que Rauls y companya.

Adeu
socrates
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 621
Membre des de: dt. maig 02, 2006 0:00
Ubicació: territori comanxe
Contacta:

Enhorabona campions!!!

Que aquesta victòria serveixi perqué el basket sigui més reconegut, reivindicar per a la gent a qui ens agrada aquest esport que no podem gaudir-ho de la mateixa manera que el futbol.
Aquí hi ha un equip, Mr. Catering Calderón, E.T. Gasol, tanketa Gasol, multiusos Garbajosa, bomba Navarro, mojo picón Sergio Rodríguez. JUGÓN JUGÓN JUGÓN!!!!!!

Una altra cosa, relacionant aquest event amb es truc, anem a jugar a les set diferències:

Salut,
Sócrates
ImatgeImatge
Imatge
Respon