Bon joc on-line pels que som futbolers, te pots montar es teu equipet i tira a tira (un partit per semana els dissabtes) anar pujant divisions. Ta bé...
www.hattrick.org
Es meu equip és We Love Sundays i estic a sa divisió 10.
Ja ho sé Joan, soc un freak, que li farem...
Hattrick
tolls l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 24, 2008 23:10, en total s’ha editat 2 vegades.
hattrick! es joc gratuit per internet!
jo també tenc un equipet... pro a novena!
el seu nom freak es... PITAGORAS POWER!
usuari... como no... BUD_ICE
tolls... mem si es de sa cupmanager te deixen fer cualque amistos!
jo també tenc un equipet... pro a novena!
el seu nom freak es... PITAGORAS POWER!
usuari... como no... BUD_ICE
tolls... mem si es de sa cupmanager te deixen fer cualque amistos!
Si, és un joc collonut, xo té un petit poblema. Que de quan et registres i demanes l'equip fins a que tel donen poden passar uns tres messos, com me va passar a mi.
Enguany he comensat i estic a XII i perque no puc baixar pus. Però ja ho vorem, si no faig quiebres.
Au bona gent, anau per s'ombra
Enguany he comensat i estic a XII i perque no puc baixar pus. Però ja ho vorem, si no faig quiebres.
Au bona gent, anau per s'ombra
Bud, es cupmanager és per fer tornejos. Jo ara n'estic fent un. Estaria bé tots entre tots els que estam per aquí montar una copeta, ja ho xerrarem. En acabar sa copa aquesta feim un amistós, paraula
JJ, no passis pena, és qüestió de temps anar agafant-li es rollo i començar a cepillar-te a tothom

JJ, no passis pena, és qüestió de temps anar agafant-li es rollo i començar a cepillar-te a tothom

Mem si es vera aixo que dius, perque sino faré com en Florentino!!! jeje
- Peregarcies
- Truquer novell
- Entrades: 50
- Membre des de: dj. gen. 13, 2005 0:00
- Ubicació: Sta. Maria del Cami
EIii jo m'acab d registar, el meu ekip son els "Terrossos"
jajaja ja vorem mem k tal aixo, salut a tots

Jo tenc un equip a sa V.106, es meu equip és mundoWiL.com, i de nom d'usuari _WiL_
Crec haver vist usuaris de lligues altes per aquí... mem si passen!
Crec haver vist usuaris de lligues altes per aquí... mem si passen!
Jugues contraatacs i amb classe mundial de tàctiques??? Tu estas enganxadet eh...
Bé... sa veritat que darrerament no m'hi pos molt (no és s'excusa perque vagi darrer, eh?
), però has de tenir en compte que fa moooooolta estona que hi juc...
I clar... els jugadors agafen experiència, entrenes a rompre, vens, compres... i això.
Però no recoman a ningú que jugui a contra-atacar, lo seu és entrenar jugades (amb sa 3-5-2) i tenir una bona mitja i delantera. Sa defensa està molt malament... casi no serveix per res. De fet, quant me pugin un parell de defenses jovenets que tenc, me camviaré s'entreno...
Au, salut!

Però no recoman a ningú que jugui a contra-atacar, lo seu és entrenar jugades (amb sa 3-5-2) i tenir una bona mitja i delantera. Sa defensa està molt malament... casi no serveix per res. De fet, quant me pugin un parell de defenses jovenets que tenc, me camviaré s'entreno...
Au, salut!
Jo també estic enganxat al joc aquest, és una monada!!
Cumxot Team (776753) XI.382 però amb series aspiracions d'ascens
Usuari Karpanta
Cumxot Team (776753) XI.382 però amb series aspiracions d'ascens
Usuari Karpanta
Idò som un parell, si va sortint gent, d'aquí poc farem sa copa retruc
Aquest dissabte li vaig enteferrar un 7 - 0 a nes colista, però es pichichi se m'ha fotut per tres setmanes... i crec que se li acaba sa lliga
Ah, ja he pujat a falta de tres jornades, ara a per es lideratge...

Aquest dissabte li vaig enteferrar un 7 - 0 a nes colista, però es pichichi se m'ha fotut per tres setmanes... i crec que se li acaba sa lliga

Ah, ja he pujat a falta de tres jornades, ara a per es lideratge...
idoi... jo...
loco's team
estic a XII.295, vaig lider amb 6 punts d'avantatge damunt el segon...que vaig jugar contra ell dissabte i vaig guanyar-li 3 - 1. pim pam!
gas a sa copa gas...
jejeje
loco's team
estic a XII.295, vaig lider amb 6 punts d'avantatge damunt el segon...que vaig jugar contra ell dissabte i vaig guanyar-li 3 - 1. pim pam!
gas a sa copa gas...
jejeje
Bon rollo, un més. Segur que n'hi ha més i aniran sortint.
Agafat de hattrick:

Agafat de hattrick:
Això mos afecta a quasi tots noltros, que estam a XI, X o IX. JJ, pentura encara pujaràsAl final de la temporada (després dels partits de promoció) farem, de cop, la reorganització de totes les lligues. Un cop fet això, primer de tot es jugaran totes els partits de promoció normals. En segon lloc, farem baixar tots els equips sense propietari (de totes les divisions) a la divisió inferior. Després hi haurà equips que pujaran de divisió per omplir els buits que hagin deixat els equips abandonats. Com hem dit, aquests equips es triaran en funció de la classificació global de la temporada. Com que el nou sistema de lligues serà molt més compacte que l’actual, hi haurà moltes “promocions extra” d’aquestes sobretot per als equips de IX i divisions inferiors.

Bono bono, encara mos anirà be sa cosa!!! però no se si per millor o per pitjor, perque no vaig massa be (aunque diss ni vaig enteferrar 7 a nes perseguidor
).
Be tolls, gràcies per publicar aquestes notícies, perque sino pentura hagués pujat ni pijotera idea del perquè.
Ahhh!! també hi ha almenys dos companys meus que tambe tenen equip però no es miren el fòrum, son en nano i en bassacoll (també son un poc novatos)
Be, sort i anau per s'ombra

Be tolls, gràcies per publicar aquestes notícies, perque sino pentura hagués pujat ni pijotera idea del perquè.
Ahhh!! també hi ha almenys dos companys meus que tambe tenen equip però no es miren el fòrum, son en nano i en bassacoll (també son un poc novatos)
Be, sort i anau per s'ombra
- Piernas_locas
- Truquer novell
- Entrades: 9
- Membre des de: dj. des. 22, 2005 0:00
Bonessssssss !!! ido jo tb tenc un equip a hattrick, el seu nom es Xungos All Stars(799230) xDDD pero es meus jugadors son uns kakas batuadell, domes van de festa i donesss i despres no me rendeixen gensssss aixxxx xDD be ido amem si organitzam una copa retruc, que pot estar interesant aixo jejejje venga adeuu i bon truc
.