Hattrick

Vols parlar d'ordinadors, futbol, moda, música, ciclisme, carreres de cargols? idò aquest és el lloc...

Moderadors: capdemul, obrador

Respon
tolls
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 668
Membre des de: dc. oct. 26, 2005 0:00
Ubicació: Inca

Bon joc on-line pels que som futbolers, te pots montar es teu equipet i tira a tira (un partit per semana els dissabtes) anar pujant divisions. Ta bé...

www.hattrick.org

Es meu equip és We Love Sundays i estic a sa divisió 10.

Ja ho sé Joan, soc un freak, que li farem...
tolls l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 24, 2008 23:10, en total s’ha editat 2 vegades.
bud_ice
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 364
Membre des de: dv. oct. 21, 2005 0:00
Ubicació: Campos

hattrick! es joc gratuit per internet!

jo també tenc un equipet... pro a novena!

el seu nom freak es... PITAGORAS POWER!

usuari... como no... BUD_ICE

tolls... mem si es de sa cupmanager te deixen fer cualque amistos!
J_Jaume
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 215
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 0:00
Ubicació: s'Horta

Si, és un joc collonut, xo té un petit poblema. Que de quan et registres i demanes l'equip fins a que tel donen poden passar uns tres messos, com me va passar a mi.
Enguany he comensat i estic a XII i perque no puc baixar pus. Però ja ho vorem, si no faig quiebres.
Au bona gent, anau per s'ombra
tolls
Truquer fix
Truquer fix

Bud, es cupmanager és per fer tornejos. Jo ara n'estic fent un. Estaria bé tots entre tots els que estam per aquí montar una copeta, ja ho xerrarem. En acabar sa copa aquesta feim un amistós, paraula :wink:

JJ, no passis pena, és qüestió de temps anar agafant-li es rollo i començar a cepillar-te a tothom :lol:
J_Jaume
Truquer asidu
Truquer asidu

Mem si es vera aixo que dius, perque sino faré com en Florentino!!! jeje
Peregarcies
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 50
Membre des de: dj. gen. 13, 2005 0:00
Ubicació: Sta. Maria del Cami

EIii jo m'acab d registar, el meu ekip son els "Terrossos" :D jajaja ja vorem mem k tal aixo, salut a tots
_WiL_
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 295
Membre des de: dj. feb. 16, 2006 0:00
Ubicació: Port de Sóller

Jo tenc un equip a sa V.106, es meu equip és mundoWiL.com, i de nom d'usuari _WiL_

Crec haver vist usuaris de lligues altes per aquí... mem si passen!
tolls
Truquer fix
Truquer fix

Jugues contraatacs i amb classe mundial de tàctiques??? Tu estas enganxadet eh...
_WiL_
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 295
Membre des de: dj. feb. 16, 2006 0:00
Ubicació: Port de Sóller

Bé... sa veritat que darrerament no m'hi pos molt (no és s'excusa perque vagi darrer, eh? :P), però has de tenir en compte que fa moooooolta estona que hi juc... :D I clar... els jugadors agafen experiència, entrenes a rompre, vens, compres... i això.

Però no recoman a ningú que jugui a contra-atacar, lo seu és entrenar jugades (amb sa 3-5-2) i tenir una bona mitja i delantera. Sa defensa està molt malament... casi no serveix per res. De fet, quant me pugin un parell de defenses jovenets que tenc, me camviaré s'entreno...

Au, salut!
Verassa
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 209
Membre des de: dt. gen. 25, 2005 0:00
Ubicació: Felanitx

Jo també estic enganxat al joc aquest, és una monada!!

Cumxot Team (776753) XI.382 però amb series aspiracions d'ascens

Usuari Karpanta
tolls
Truquer fix
Truquer fix

Idò som un parell, si va sortint gent, d'aquí poc farem sa copa retruc :lol:

Aquest dissabte li vaig enteferrar un 7 - 0 a nes colista, però es pichichi se m'ha fotut per tres setmanes... i crec que se li acaba sa lliga :(

Ah, ja he pujat a falta de tres jornades, ara a per es lideratge...
locogual
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 1
Membre des de: dl. oct. 17, 2005 0:00
Ubicació: Felanitx

idoi... jo...

loco's team

estic a XII.295, vaig lider amb 6 punts d'avantatge damunt el segon...que vaig jugar contra ell dissabte i vaig guanyar-li 3 - 1. pim pam!

gas a sa copa gas...

jejeje
tolls
Truquer fix
Truquer fix

Bon rollo, un més. Segur que n'hi ha més i aniran sortint.

Agafat de hattrick:
Al final de la temporada (després dels partits de promoció) farem, de cop, la reorganització de totes les lligues. Un cop fet això, primer de tot es jugaran totes els partits de promoció normals. En segon lloc, farem baixar tots els equips sense propietari (de totes les divisions) a la divisió inferior. Després hi haurà equips que pujaran de divisió per omplir els buits que hagin deixat els equips abandonats. Com hem dit, aquests equips es triaran en funció de la classificació global de la temporada. Com que el nou sistema de lligues serà molt més compacte que l’actual, hi haurà moltes “promocions extra” d’aquestes sobretot per als equips de IX i divisions inferiors.
Això mos afecta a quasi tots noltros, que estam a XI, X o IX. JJ, pentura encara pujaràs :)
J_Jaume
Truquer asidu
Truquer asidu

Bono bono, encara mos anirà be sa cosa!!! però no se si per millor o per pitjor, perque no vaig massa be (aunque diss ni vaig enteferrar 7 a nes perseguidor :) :) :) ).
Be tolls, gràcies per publicar aquestes notícies, perque sino pentura hagués pujat ni pijotera idea del perquè.
Ahhh!! també hi ha almenys dos companys meus que tambe tenen equip però no es miren el fòrum, son en nano i en bassacoll (també son un poc novatos)
Be, sort i anau per s'ombra
Piernas_locas
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 9
Membre des de: dj. des. 22, 2005 0:00

Bonessssssss !!! ido jo tb tenc un equip a hattrick, el seu nom es Xungos All Stars(799230) xDDD pero es meus jugadors son uns kakas batuadell, domes van de festa i donesss i despres no me rendeixen gensssss aixxxx xDD be ido amem si organitzam una copa retruc, que pot estar interesant aixo jejejje venga adeuu i bon truc ;).
Respon