Bon Rollo!!!!

Vols parlar d'ordinadors, futbol, moda, música, ciclisme, carreres de cargols? idò aquest és el lloc...

Moderadors: capdemul, obrador

Copes
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 323
Membre des de: dl. nov. 05, 2007 0:00
Ubicació: Capdepera

Au, crec que ja es hora de dir les coses bones que ens pasen per aquesta pàgina, no sé perquè però ens costa dir lo bo de la gent i lo dolent sempre esteim dispossats, jo la primera :oops: , per tant aquí va una llista de coses que m'encanten d'aquesta pàgina:
1.Cada vegada que puc entrar i trobo gent pas una estona riguent, riure es un dels millors exercicis per la ment humana, algo molt positiu...
2.M'encanta haver fet bones amistats, ja no sols ens veiem a retruc.net, també esteim en contacte per msn, facebook... Fer amistats es una cosa que m'agrada molt!
3.Feim trobades diverses a on la diversió esta sempre assegurada
4.I per lo final el que mes m'agrada es GENT!!
No se per on començar :think:
La primera persona que vaig tenir com parella habitual va ser en TONINO, es bona persona a on no hi ha, te un cor que no li cap dintre, i això que ell es gros!!
Un nom que me causaba intriga era el de COLLONSDEPUPUT, sempre imaginaba que era un home grossot i un poc gran, i mira per on... darrera esteia ficat aquest moreno guapo i simpàtic i per supossat carinyos, que despres en va presentar la seva COPINYA76, que te uns ulls que et lleven l' alè, i damunt la cosa no acaba aquí, aquest puput té puputets petitons que son un amor!!!!!!!! i clar, no pot estar tot sol perquè es molt familiar, resulta que te un germà, en PIPIOLOS, et fa riure i et pega pallisses no sols a truc, a la play quan canta no hi ha qui el guanyi!, i que me deis de na SOMERETA?? quina nina mes preciossa... I ara ve en ESTEL -CAPARRUT, mare meva, sort que ja l'he conegut gran, debia ser un rompecorazones...
I les meves nines: XIFO i PONSETI!!!!!!!!!! Que guapes i super simpàtiques, sort que tenc fermat a ASDORO, que si no...
En JONC, que es el meu cunyaaaaaaaaaat i que no podria ni sentir que algú no digui que es la millor persona que trepitja Mallorca, no se si de mes enfonra perquè no conec gaire mes...
I clar, estan els meus ninets, que podem dir de GUTII sempre dispossat a fer coses perquè l'ànim no decaigui, CAPDEMUL i el seu aire d'aqui estic podeu estar tranquils(en ser gran tendrà sortides per tot), U_RODOLET tan petitó ell!! va ser el meu primer ninet adoptat( i això que la primera vegada s'en va presentar com un professor d'institut de mes de 40 anys) jeje, COCTELMOLOTOV sempre amb aquesta possada tan elegant que te... La pàgina sense ells no seria el mateix, i despres en varen presentar als seus amics, un caramull de nins i nines super genials que no puc anomenar per por de deixar algú, que son moltss
Els vespres eren el terror....
Com a parella de la pàgina, al principi reiem molt amb NAMARLON i en MARLON, era un lio... fins que ella es va fer el nik no sabies mai amb qui jugabes! jajaja.Era també l'época en que ens va pegar per jugar contra GABELLINS I AMFOS, segur que en VAMOS venia a guaitar un moment o un altre si ens veia, i per supossat en REMPELLAMPS, simpàtic, atractiu... un sol!! En METGET i en DOSMES, que a pesar de ser de Capdepera no tenia molta relació i als quals ara veig que ens uneixen coses en comú.
En MOLLERO, ens robaba el cor a totes les dones que quedabem fins tard.
Na VICI, una tia legal i bona tia, així voldriem ser totes!!
En ETOO, que tenc que confesar que que en feia un poc de por, pareixia que esteia de mal humor i renyaba, i quan el coneixes (en sap greu guapo, ara destaparé el teu secret) es un angel!!!!! com pot una persona pareixer un terror i despres ser un angelet??? idò ell pot
Despres me tenia intrigada la parella MANOGLI i RATOLI, le primer no crec que calli ni devall aigua, i el segon que no xerra per no molestar, es complementen i compenetren super! Tenc que confesar que la primera vegada que vaig jugar amb cada un d'ells ni me creia que m'ho havien demanat!
En PAKETEEE, MADRIGAL o com volgueu, al principi no volia jugar ningú amb ell, i a lo darrer hi havia que demanar número!
En FOSC... Tot ell es un amorrrr, un menorquí com cal, simpàtic, carinyos... no vull dir res mes encara me dirà alguna la seva dona...
Una parella que vaig tenir molt sovint durant l'hivern era en UELLOSETINA, el que reiem no esta escrit, es total lo que pot dir aquest al.lot en una sola partida! rialles assegurades, i si entraba dins la partida en MALGAROTH i en JOENVIT (el ara conegut com EL_FOLLONERO)... buenoooo ja no te nom!!
Tot d'una hi havia una persona que me tenia intrigada, me moria per jugar amb ella i no gossaba dir res per no molestar, però es un nik molt respectat, na ROMANI era la mestra de que la volia aprendre, amb ella vaig coneixer en SABATER, que ara no veig per aquí i enyor moltissimm, ara juga mes amb en SITOMAS, TRESCA, PUSKAS, MADO-PIXEDIS, JOAN_GRIS, CAP_PELAT i el seu VERRO_VELL tots ells uns crakssss!! Si voleu poden donar classes.Amb na Romi solia jugar una persona que trobo es de les especials, na VENTGORDO, tu dius, uix quin nom mes estrany, idò despres la coneixes i veus que gent com ella es el que fa falta a la vida.
Despres en vaig donar conta que entraba a un altre nivell quan en vaig trobar asseguda a una taula amb en QUERALBS i na TAYA, els grans de la pàgina jugaben amb jo!!! Es tot un honor.
Un dia vaig caure per casualitat a una taula amb en GLADIATOR i na TONINAINA, era com estar a una pel.licula de bon rollo total, ell amb les gloses mes bones que he llegit mai i ella amb el seu saber estar, es tota una senyora!!! i pareix una nina angelical quan li veus la cara, no vos deixeu enganar!
Començà també el grup de na NUREDDUNA, en XESK, en PIFOL (el meu Pifolettt), en PORXET... a donar una canyaaaaaa.... que si menjar per aquí, que si robar per allà... encara pens i ric!!
En MORIENTES, al que sincerament crec que si el trobas en Buenafuente no el deixaria escapar del seu programa!
Això encara no ha acabat, però no se si me tendria que guardar això per jo, el cas que com que m'agrada molt xerrar i dir coses bones dels altres m'he enrollat molt, hi ha molta es gent de qui vull xerrar, però primer aguantaré les vostres critiques!

SALUT I RADICALISMEEEE
Copes l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 02, 2009 0:06, en total s’ha editat 3 vegades.
xerret
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 118
Membre des de: ds. abr. 19, 2008 0:00
Ubicació: Búger

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

a valgut la pena llegir-ho tot

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

visca RETRUC.NET :uep: :uep: :uep:
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Copes, bravo :clap: :clap: gent com tu és el que necessita retruc.net, i com tota la que anomenes i la que passa més desapercebuda :uep: :uep:
<b>TOTS som Retruc.net!!</b>
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 886
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
Contacta:

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
XAPO!
ME quito el sombrero!
VISCA RETRUC.NETi.. VISCA L'OPOSICIÓ RADICAL!
Imatge
Tu ets DeLs RaDicaLS!!! 8)
Queralbs
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1223
Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
Ubicació: ses salines
Contacta:

No tenc paraules Eva. :uep:

I dic Eva enlloc de Copes, perquè podrem jugar més o menys, però el que té més valor per mi és que darrera de tots els nicks (els qui anomenes i moltíssims més a qui he pogut conèixer) hi ha unes persones que, només per haver-les conegut ja s'ho paga tenir aquesta web.

http://www.youtube.com/watch?v=okd3hLlvvLw

Salut i sort! :salut:
Imatge
Rodolet
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 391
Membre des de: dv. gen. 26, 2007 0:00
Ubicació: Pollença

ai, si tots fosom la mitat de bona gent ke n'Eva, no s'hauria montat cap lio a la pagina

SALUT I RADICALISME
Jaume26
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 100
Membre des de: dj. jul. 13, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

Eva no vull dir res mes
:ssh: :ssh: :ssh: :ssh: :ssh: :ssh: :ssh:
:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
aixi hauriem de ser tots
estel-caparrut
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 75
Membre des de: dg. ago. 27, 2006 0:00
Ubicació: PLA DE NA TESA
Contacta:

copetes
no se si he romput mai cap cor pero es meu es teu
muak
Oposició pura i dura
Imatge
kaima
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 180
Membre des de: dc. gen. 24, 2007 0:00
Ubicació: kaimari

:uep: :uep: :uep: :uep: :uep: :uep: :uep: :uep: :uep:

oleeeeeeeeeeeeeeeeeee

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
kaima
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 180
Membre des de: dc. gen. 24, 2007 0:00
Ubicació: kaimari

per si no ha kedat clar :roll: :roll: ....

:uep: :uep: :uep: :uep: :uep: :uep:

oleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
Copes
Truquer asidu
Truquer asidu

:oops: :oops: :oops: La veritat es que me donau coratje per seguir, i si mestre OBRADOR, hi ha molta mes gent que passa possiblement desapercebuda, però no per això son menys que els que he anomenat, la veritat es que he començat amb ells perquè son les primeres persones amb les que vaig començar a jugar, però la cosa ha continuat i he de dir que hi ha molts mes amb qui a part de passar-ho bé estic contenta de xerrar i riure, son també persones super especials:
LAFALTAENVIDE, MASET, BERNATMANO, JAUME_26, XERRET, CAIMARENCA, PESERO, SHADOW (la morenassa!!!!), VALENCIANO, BIELET_20, KAMUKA, CUCOGAS, CRISTO_BENDITO,MR_MARTELLI, CHUSKY, PACOCLAVE, AYAYAY, PIRRIETA, COCS, HEMET, MAKI, JOCENRERE, MASSI, NPI, RECHAC, PARLEPOC,
I els darrers amb qui jug i ric per les butxaques: VANDEBAR,LAPMAJOR, LUCHO, BLAUPEU, JIJO, ROBERTO, ROMARIO,

SALUT I RADICALISMEEEE
Copes l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 02, 2009 9:03, en total s’ha editat 2 vegades.
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

que grande eres copes, :wink:
Espere poder tornarte els elogis en persona a sa torbada el 18 de juliol :clap:
Imatge

Amunt Sempre!!
Jove
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 809
Membre des de: dt. juny 06, 2006 0:00
Ubicació: BugerCity
Contacta:

En tenir un poquet mes de temps o miraré, això es molt llarg, je, je...
mariflor
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 72
Membre des de: dv. jul. 25, 2008 0:00
Ubicació: S'Estanyol

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
Un escrit per treurer-se el capell, si senyora. (En eser gran vull ser com tu, Eva). Ja en qeda poca de gent com tu.
:clap: :clap: :clap:
M'as com a posat sa pell de gallina i tot.
:clap: :clap: :clap:
Copes
Truquer asidu
Truquer asidu

:oops: MARIA1986, amb tu també he passat molts de moments de riure, i amb en PACOTORRES69...
La veritat, en falta molta gent per anomenar, i me sap greu si qualcú es sent deixat de banda, no es la meva intenció, aquest fil el vaig obrir pensant que mes gent estaria dispossada a escriure un record o varis que tenen de moments divertits de la pàgina, a veure si algú mes s'anima a contar coses!!!!

SALUT I RADICALISMEEEEE
Respon