1. Quans anys fa que jugues a truc?
a vor en tinc 34

, vaig comenzar alla per els 13
uf, no en se jo molt de contar
2. Qui t'en va ensenyar?
Per aquells temps en que encara no existia el movil, els meus tios feien partidetes de truc alla en un xalet que teniem per les montanyes, aixi que els meus cosins i jo soliem mirar i despres feiem les nnostres partidetes i a poc a poc...
3. La jugada més alucinant que t'hagui succeït
La mes alucinant, no se, com diu el mestre ayayay cada partida te lo seu, pero si m'en recorde que cuant vaig començar jo no entenia com collons la sota de orors mataba el as de espases, donat la meva condició de valenciá i amb 33 de envits prenia o tiraba a ca falta

i despres me guanyaben i no entenia res

, fins que un dia, ara no m'enrrecorde qui va ser, li vaig preguntar a un mentre esperabem que collons pasaba i me va explicar lo del amo i madona

i entonces m'ho apuntí en un paper com cuant jugues al poker que te fas la llista de parella,doble parella,trio.... jo vaig posar 11 de bastos(28 env), Madona (27), espasa, basto....

i a partir de ahi
4. Com vares coneixer Retruc.net?
Com molts, en google un dia vaig dir, a vore si hi ha algun puesto on es puga jugar a ltruc on line i vaig teclejar truc i com no surtia lo que jo volia pos retruc i....
P.D. asi he conegut un fum de gent increible,
primer a en camaiot
despres a en krussentern
despres a en envida
i mes tard a el meu tiano

jejeje
i a tot el resto de gent que sou de lo millor

,
ja ho vaig dir una volta desde que retruque.net
soc mes feliç
Aleee, SALUTT