au ido, haurem de fer sa darrera quiniela, bé sort a tots dos. Casi vaig donar sa sorpresa a nen will i amb un menos!!!!! jejej :
mundowill 5 : 1 malreventesis
Hattrick
- Malreventis
- Truquer asidu
- Entrades: 311
- Membre des de: dj. maig 10, 2007 0:00
jajajaja
esper que això de Malreventesis no reflexi l'esperit del que sents, jajajaja
encara que aquest nom d'equip va ser pensat per això, per poder cagar-te a gust quan ses coses no funcionen. Molt bó!!
Sóc a la Final de la Retruc Cup!! no m'ho puc creure. M'hauria de saber greu a la final no estar a l'altura del contrincant, però jo no puc fer res si els contraris m'han deixat passar fins aquí. Així que,.... a disfrutar!!!
MundoSóller, alla vaaaaaaigggg!!! (encara que torni rebotat amb una galtada a la cara)

MundoSóller, alla vaaaaaaigggg!!! (encara que torni rebotat amb una galtada a la cara)

aki va la meva kiniela
mundowil 6 - malreventis 0
sort, encara k li desig mes sort a en malreventis, pk crec k la necesitara a carretades
en verassa no se si senrecordara d fer la kiniela pk es a sant joan xD
mundowil 6 - malreventis 0
sort, encara k li desig mes sort a en malreventis, pk crec k la necesitara a carretades
en verassa no se si senrecordara d fer la kiniela pk es a sant joan xD
Quini final:
mundowil 3 - malreventis 2
Sort senyors
mundowil 3 - malreventis 2
Sort senyors

- Tomeu_Penya
- Truquer novell
- Entrades: 7
- Membre des de: dg. feb. 26, 2006 0:00
Una pregunta joves que segur que ho sabeu....
Som en Tomeu_Penya es evident.
El meu equip de hattrick es ( bé, mho llevaren per fer trampes com sabeu un parell) Tomeupenya i estic a sa lliga X.1724. i s'equip meu va primer de grup després de goñar nes ke nava 1er saltre setmana i axí vax 1er amb 2 punts de ventatja... a falta d'una jornada.
Per tant, voldria saber si s'equipo pujarà a IX. i el faran bot allà o si ja no el deixen pujar. o si tenen temps de donar-ho a un altre usuari nou i axí que no guanyi el darrer partit, no sé si m'explic.
P.D. Em fa molta ilusió s'ascens encara que ja no pugui entrar a s'equipo... XDDDDD
Som en Tomeu_Penya es evident.
El meu equip de hattrick es ( bé, mho llevaren per fer trampes com sabeu un parell) Tomeupenya i estic a sa lliga X.1724. i s'equip meu va primer de grup després de goñar nes ke nava 1er saltre setmana i axí vax 1er amb 2 punts de ventatja... a falta d'una jornada.
Per tant, voldria saber si s'equipo pujarà a IX. i el faran bot allà o si ja no el deixen pujar. o si tenen temps de donar-ho a un altre usuari nou i axí que no guanyi el darrer partit, no sé si m'explic.
P.D. Em fa molta ilusió s'ascens encara que ja no pugui entrar a s'equipo... XDDDDD
tomeu... sincerament no sé que faran. Segurament pujaran s'equipo i el dónaran a algú a novena. O el faran desapareixer completament i serà un dels equipos nous a sa darrera divisió.
Bé aquí hi ha sa darrera quiniela de sa IV copa retruc:
MUNDOWIL 5 - 1 MALREVENTIS
q gane el mejor!
Bé aquí hi ha sa darrera quiniela de sa IV copa retruc:
MUNDOWIL 5 - 1 MALREVENTIS
q gane el mejor!
Sa quinela :
mundowil 7 - malreventis 0
mundowil 7 - malreventis 0
Au sa darrera:
mundowil - malreventis (5:2)
mundowil - malreventis (5:2)
La família és la família i posaré un resultat suicida:
Mundowil.com 2 -3 Malreventis
Sort!
Mundowil.com 2 -3 Malreventis
Sort!
- UELlosetina
- Truquer habitual
- Entrades: 134
- Membre des de: dj. març 16, 2006 0:00
- Ubicació: Inca
Gran final aquesta, pero en Mundowil es massa per en Malreventis:
mundowil 4 : 2 Malreventis
mundowil 4 : 2 Malreventis
- Malreventis
- Truquer asidu
Això mateix, i dic jo... no veig manera humana de clavar-li una sola dent a en Wil i em fa cosa perdre l'entrenament aquesta setmana. La pregunta és... i si no me presento, en base als antecedents només hauria de perdre 1-0, no??? que és el que em vareu posar amb en Malga a la primera jornada. Jo crec que un 1-0 seria un resultat superdigne així que... m'ho pensaré això d'anar a aquesta final. M'heu d'entendre, ja m'ha inflat la cara un pic
i no estic gens il·lusionat amb la idea
- Notícies de darrera hora -
MALREVENTIS ha fet una assegurança de vida per tots els seus jugadors, dita assegurança compren inclús exèquies i funeral en cas de ser necessaris. D'un dels vestidors es va sentir dir a qualque jugador:
- Jo no hi vaig Mateu, te jur que jo no hi vaig. Com he d'anar tranquil si el club ha oferit primes per supervivència, que no hi vaig Mateu, que no hi vaig...

- Notícies de darrera hora -
MALREVENTIS ha fet una assegurança de vida per tots els seus jugadors, dita assegurança compren inclús exèquies i funeral en cas de ser necessaris. D'un dels vestidors es va sentir dir a qualque jugador:
- Jo no hi vaig Mateu, te jur que jo no hi vaig. Com he d'anar tranquil si el club ha oferit primes per supervivència, que no hi vaig Mateu, que no hi vaig...
- Malreventis
- Truquer asidu
Era broma, cony quin silenci. La gent ha desertat del fòrum. 

Com diu en Jaume_c un poc mes i no arrib.....
tants de ginets per Menorca m'han deixat tocat
Mundowil 7 - Malreventis 0
tants de ginets per Menorca m'han deixat tocat

Mundowil 7 - Malreventis 0
- Malreventis
- Truquer asidu
Meeeeeeeeeeerdaaaaaaa, s'ha lesionat el meu millor extrem que sortia d'una lesió de 3 setmanes per 5 setmanes més. Buaaaaaaaaa!!!!
Referent al partit ha succeit el que estava previst i per tant he clavat el resultat a la travessa, çò vol dir que sóc el nou Rappel de la Retruc Cup.
Bé enhorabona a Mundowil, encara que si per mi hagués estat ja hauria donat el trofeu sense jugar.
Hala!! salut i força a tots
Referent al partit ha succeit el que estava previst i per tant he clavat el resultat a la travessa, çò vol dir que sóc el nou Rappel de la Retruc Cup.
Bé enhorabona a Mundowil, encara que si per mi hagués estat ja hauria donat el trofeu sense jugar.
Hala!! salut i força a tots

Enhorabona a tú també! Has estat un digne finalista!!!
A la fi sa meva primera copa Retruc! Oeoe!
A la fi sa meva primera copa Retruc! Oeoe!