Bueno mestres aquí vos deix sa classificació de sa travessa. Donar s'enhorabona a n'en jubamba que ha encertat tres resultats exactes,.. es segur que deu ser es record:
1er.- Malreventis (20 pts.)
2on.- jubamba (18 pts.)
3er.- Tuxy - jaume_c (16 pts.)
5é.- tolls (15 pts.)
6é.- UELlosetina - J_Jaume (14 pts.)
8é.- bud_ice (13 pts.)
9é.- Malgaroth (12 pts.)
10é.- bassacoll - Verassa (11 pts.)
12é.- cocotin (9 pts.)
Bé, lo mateix de sempre, que es segur que m'he equivocada...
Au, besos i abrasos!!
Hattrick
Penultima jornada de sa copa retruc i a nes 2 grups sa cosa esta molt emocionant,domes mundowil,te sa clasificacio asegurada.
GRUP - A
Nottingham Presa : Sporting s'Horta -1-3
Importantisima victoria de Sporting s'Horta,que li permet seguir en sa lluita per entrar a semis,amb aquesta derrota s'equip den malgaroth diu adeu a ses seves posibilitats,partit gonyat a nas darres 20 minuts de sa 2ª part.
2 ocasions per Nottingham Presa i 7 per Sporting s'Horta.
MALREVENTIS, F.C. : mundowil.com - 0-6.
Victoria com era de esperar de mundowil que se asegura es pase a semis,MALREVENTIS segueix tengent opcions,partit dominat en tot moment per s'equip den wil.
2 ocasions per MALREVENTIS i 6 per mundowil.
Llosetina F.C. : Thevenin SFC -1-3.
Victoria justa de Thevenin en front de un desmotivat Llosetina,s'equip den tuxy sa jugara sa clasificacio contra mundowil,dificil ho tens tuxy.
2 ocasions per Llosetina i 4 per Thevenin.
CLASIFICACIO:
1. mundowil.com ------12
2. Sporting s'Horta -----7
3. Thevenin SFC ------ --6
4. MALREVENTIS, F.C.-- 6
5. Nottingham Presa ---- 3
6. Llosetina F.C. ----------1
PROXIMA JORNADA:
Sporting s'Horta - MALREVENTIS, F.C.
Sporting dins casa seva i li basta amb un empat sempre que mundowil guanyi a Thevenin,que seria lo normal,si MALREVENTIS guanya sa clasifica.
Llosetina F.C. - Nottingham Presa
no si jugen res
Thevenin SFC - mundowil.com
Complicat ho te Thevenin,ja que gonyar es complicadisim,aixi i tot no depen de ell.
GRUP - B
Atletico Cocotin : Auberkoks -2-4.
Partit gonyat per Auberkoks que ha tengut mes encert devant porta,cocotins ja no te res a fer i Auberkoks aura de gonyar contra pitagoras i tambe pot ser important sa diferencia de gols.
5 ocasions per Atletico Cocotin i 5 per Auberkoks .
Pitagoras_Power : We Love Sundays -8-2
No anat de bromes en bud i a donat un sever correctiu a s'equip den tolls ja que se jugava es poder seguir aspirant a aficarse a ses semis ,es 2 equips so jugaran tot a sa darrera jornada i sa diferencia de gols pot ser clau.partit dominat en tot moment per Pitagoras_Power.
9 ocasions per Pitagoras_Power i 3 per We Love Sundays .
Sorterri : U moros den Dragut -4-2
Molt li a costat a Sorterri desfersa de U moros,Sorterri sa posa lider i en moltes opcions de `pasar a ses semis.
4 ocasions per Sorterri i 3 per U moros den Dragut.
CLASIFICACIO:
1. Sorterri -------------9
2. Auberkoks ----------7
3. Pitagoras_Power ----7
4. We Love Sundays----7
5. Atletico Cocotin-------2
6. U moros den Dragut--1
PROXIMA JORNADA:
Auberkoks - Pitagoras_Power -
tot 2 tenen posibilitats
Sorterri - Atletico Cocotin
Sorterri si guanya sa clasifica
U moros den Dragut - We Love Sundays
a de gonyar i adames intentar goletjar We Love Sundays si se vol clasificar
GRUP - A
Nottingham Presa : Sporting s'Horta -1-3
Importantisima victoria de Sporting s'Horta,que li permet seguir en sa lluita per entrar a semis,amb aquesta derrota s'equip den malgaroth diu adeu a ses seves posibilitats,partit gonyat a nas darres 20 minuts de sa 2ª part.
2 ocasions per Nottingham Presa i 7 per Sporting s'Horta.
MALREVENTIS, F.C. : mundowil.com - 0-6.
Victoria com era de esperar de mundowil que se asegura es pase a semis,MALREVENTIS segueix tengent opcions,partit dominat en tot moment per s'equip den wil.
2 ocasions per MALREVENTIS i 6 per mundowil.
Llosetina F.C. : Thevenin SFC -1-3.
Victoria justa de Thevenin en front de un desmotivat Llosetina,s'equip den tuxy sa jugara sa clasificacio contra mundowil,dificil ho tens tuxy.
2 ocasions per Llosetina i 4 per Thevenin.
CLASIFICACIO:
1. mundowil.com ------12
2. Sporting s'Horta -----7
3. Thevenin SFC ------ --6
4. MALREVENTIS, F.C.-- 6
5. Nottingham Presa ---- 3
6. Llosetina F.C. ----------1
PROXIMA JORNADA:
Sporting s'Horta - MALREVENTIS, F.C.
Sporting dins casa seva i li basta amb un empat sempre que mundowil guanyi a Thevenin,que seria lo normal,si MALREVENTIS guanya sa clasifica.
Llosetina F.C. - Nottingham Presa
no si jugen res
Thevenin SFC - mundowil.com
Complicat ho te Thevenin,ja que gonyar es complicadisim,aixi i tot no depen de ell.
GRUP - B
Atletico Cocotin : Auberkoks -2-4.
Partit gonyat per Auberkoks que ha tengut mes encert devant porta,cocotins ja no te res a fer i Auberkoks aura de gonyar contra pitagoras i tambe pot ser important sa diferencia de gols.
5 ocasions per Atletico Cocotin i 5 per Auberkoks .
Pitagoras_Power : We Love Sundays -8-2
No anat de bromes en bud i a donat un sever correctiu a s'equip den tolls ja que se jugava es poder seguir aspirant a aficarse a ses semis ,es 2 equips so jugaran tot a sa darrera jornada i sa diferencia de gols pot ser clau.partit dominat en tot moment per Pitagoras_Power.
9 ocasions per Pitagoras_Power i 3 per We Love Sundays .
Sorterri : U moros den Dragut -4-2
Molt li a costat a Sorterri desfersa de U moros,Sorterri sa posa lider i en moltes opcions de `pasar a ses semis.
4 ocasions per Sorterri i 3 per U moros den Dragut.
CLASIFICACIO:
1. Sorterri -------------9
2. Auberkoks ----------7
3. Pitagoras_Power ----7
4. We Love Sundays----7
5. Atletico Cocotin-------2
6. U moros den Dragut--1
PROXIMA JORNADA:
Auberkoks - Pitagoras_Power -
tot 2 tenen posibilitats
Sorterri - Atletico Cocotin
Sorterri si guanya sa clasifica
U moros den Dragut - We Love Sundays
a de gonyar i adames intentar goletjar We Love Sundays si se vol clasificar
cocotin ha escrit: Pitagoras_Power : We Love Sundays -8-2
No anat de bromes en bud i a donat un sever correctiua s'equip den tolls

Anàlisi de la jornada per cocotin marca registrada. Aquestes cròniques no tenen preu. Gran, coco!

- Malreventis
- Truquer asidu
- Entrades: 311
- Membre des de: dj. maig 10, 2007 0:00
- Giussseeeeeepppeeeeee!!!! - el Mundowil va fer mal a "LA FAMILIA", fes el mateix que vares fer amb els Tuxytos - Es veia al "Il CAPO" profundament afectat donat que se li escapava la classificació.
- No t'amuinis "CAPO" que els farem spaguetti bolognesa. I dient això MALREVENTIS va partir amb els seus "matons" cap al camp d'es CALDERÓ on esperava el fornit equip rival.
Tot anava segons lo previst fins que varen sortir al camp. De sobte, qualque cosa no quadrava..., els homes de mundowil tenien 150 cm. de perímetre toràcic, Déu meu!!! uns bracos que pareixien raquetes de tennis i unes cames amb unes bolles que pareixien tretes del Bowling del Festival Park. Automàticament i sense que fes falta dir res, tot es va aclarir. Amb el xiulet de l'àrbitre tot l'equip de MALREVENTIS es va girar mirant cap el seu porter i posant el cul "en pompa" varen rebre de valent.
- CAPO!! CAPO!!, no hem pogut fer res!!, tenim moltes baixes!! En tornar mem si guanyes qualque partit, collons!! i que no només sigui per incomparecència del rival (a veure si l'esperonam al p... Nottingham).
Cròniques de LA FAMILIA
- No t'amuinis "CAPO" que els farem spaguetti bolognesa. I dient això MALREVENTIS va partir amb els seus "matons" cap al camp d'es CALDERÓ on esperava el fornit equip rival.
Tot anava segons lo previst fins que varen sortir al camp. De sobte, qualque cosa no quadrava..., els homes de mundowil tenien 150 cm. de perímetre toràcic, Déu meu!!! uns bracos que pareixien raquetes de tennis i unes cames amb unes bolles que pareixien tretes del Bowling del Festival Park. Automàticament i sense que fes falta dir res, tot es va aclarir. Amb el xiulet de l'àrbitre tot l'equip de MALREVENTIS es va girar mirant cap el seu porter i posant el cul "en pompa" varen rebre de valent.
- CAPO!! CAPO!!, no hem pogut fer res!!, tenim moltes baixes!! En tornar mem si guanyes qualque partit, collons!! i que no només sigui per incomparecència del rival (a veure si l'esperonam al p... Nottingham).
Cròniques de LA FAMILIA
jejeje, molt bona, molt bona
Cristo! M'heu de passar d'això que fumau!

:clap: :clap: :clap: :-/? :-/? No te preocupis Capone, que pel pròxim partit mirarem d'estar a l'altura. S'orgull del Nottin està ferit, morirem matant.
Arran de tota sa juerga que s'ha montat amb sa propera implantació del club retruc, hi veig una mica de paral·lelisme amb el hattrick.
Ho dic en el sentit dels que no voleu invertir en cantera. Se cert que deveu pensar que jo hi dec guanyar de tant que insistesc
però sa veritat es que demà tenc un exàmen i ara mateix tenc de tot menys ganes d'estodiar
aixi que he decidit fer un poc sa punyeta a n'en Tolito
A aquesta pàgina s'ha dit que la gent es fa dos o mes nicks per fer mes via a guanyar i no perdre punts, idò al hattrick, mestre Tolls ha dit que deixar de banda sa cantera te fa ahorrar un doblerets que pots dedicar en invertir en fitxatges.
No vos pareix que, salvant ses distàncies, és una mica el mateix? son dos jocs!, Si els doblers sortissin de les vostres butxaques ho entendria, però el que feis deixant d'invertir, és no gaudir d'una part del joc per "ahorrar" i poder fitxar per fer mes via a ser mes bò!!!. Exactament el que passa aqui amb els clons.
Tant que predicam per aquesta web que no hi ha d'haver tanta competició ja que això és un joc, el mateix es pot aplicar al hattrick diria jo.
Amb això vull dir que, jo de voltros, en poder me faria un equipet juvenil, te donen 16 jovenets, els alimentes des de ben petits i els veus crèixer, a vegades te diuen que sa xica els ha deixat i tot........ arribarà un dia d'aqui X temporades que els tendras al saló de la fama de l'equip sénior.... que no ho és guapo???
En fin, son reflexions d'una ment desconcentrada a altes hores de la matinada. Que hi farem, tenc discutiguera joder!!

Ho dic en el sentit dels que no voleu invertir en cantera. Se cert que deveu pensar que jo hi dec guanyar de tant que insistesc

A aquesta pàgina s'ha dit que la gent es fa dos o mes nicks per fer mes via a guanyar i no perdre punts, idò al hattrick, mestre Tolls ha dit que deixar de banda sa cantera te fa ahorrar un doblerets que pots dedicar en invertir en fitxatges.
No vos pareix que, salvant ses distàncies, és una mica el mateix? son dos jocs!, Si els doblers sortissin de les vostres butxaques ho entendria, però el que feis deixant d'invertir, és no gaudir d'una part del joc per "ahorrar" i poder fitxar per fer mes via a ser mes bò!!!. Exactament el que passa aqui amb els clons.
Tant que predicam per aquesta web que no hi ha d'haver tanta competició ja que això és un joc, el mateix es pot aplicar al hattrick diria jo.
Amb això vull dir que, jo de voltros, en poder me faria un equipet juvenil, te donen 16 jovenets, els alimentes des de ben petits i els veus crèixer, a vegades te diuen que sa xica els ha deixat i tot........ arribarà un dia d'aqui X temporades que els tendras al saló de la fama de l'equip sénior.... que no ho és guapo???
En fin, son reflexions d'una ment desconcentrada a altes hores de la matinada. Que hi farem, tenc discutiguera joder!!

Ai Pere Pere!! Jo com que no estic per discutir domés te diré que jo vaig començar a invertir a sa vella cantera a principi de temporada, i ara invertir amb sos dos tipos,... me seria un poc gros. I com que encara no tenc sa vella a excelent, es tonteria haver invertit per no res.. o no? trob que seguiré una temporadeta més, com a mínim!
Bé, idoi aixó,.... lo que també toca és sa travessa:
Sporting s'Horta : MALREVENTIS, F.C. (3:1) Ojalà!!
Llosetina F.C. : Nottingham Presa (2:1)
Thevenin SFC : mundowil.com (0:6)
Auberkoks : Pitagoras_Power (0:3)
Sorterri : Atletico Cocotin (3:1)
U moros den Dragut : We Love Sundays (0:4)
Au idoi, besos!!
Bé, idoi aixó,.... lo que també toca és sa travessa:
Sporting s'Horta : MALREVENTIS, F.C. (3:1) Ojalà!!
Llosetina F.C. : Nottingham Presa (2:1)
Thevenin SFC : mundowil.com (0:6)
Auberkoks : Pitagoras_Power (0:3)
Sorterri : Atletico Cocotin (3:1)
U moros den Dragut : We Love Sundays (0:4)
Au idoi, besos!!
- Malreventis
- Truquer asidu
Sporting s'Horta : MALREVENTIS, F.C. (2:4)
L'equip després del partit de dissabte s'en va concentrat a Ca'n Bessol per tal de veure si pasturant per S'Horta podem segrestar a l'entrenador o boicotejar els entrenaments de l'equip rival. Ah! i a recuperar-nos de les ferides!! http://www.canbessol.com/index.php?newlang=catala
Llosetina F.C. : Nottingham Presa (0:3)
Pareix que he aconseguit ficar dins es trui a en Malgarrot, je, je, ... com m'agrada.
Thevenin SFC : mundowil.com (0:5)
Tuxy, ets pots anar girant i mirant cap a la porteria (no he dit res del cul en pompa, eh?, que quedi clar)
----------------------------------------------------------
Fins aquí el meu grup. No em sento legitimat per fer comentaris o ficar-me amb la respetable gent que encara no conec hattrickisticament.
Auberkoks : Pitagoras_Power (0:4)
Sorterri : Atletico Cocotin (4:1)
U moros den Dragut : We Love Sundays (1:5)
Dissabte tenc un partidet de F7 a Pollenca un altre pic. Potser em faré unes birretes per allà.[/url]
L'equip després del partit de dissabte s'en va concentrat a Ca'n Bessol per tal de veure si pasturant per S'Horta podem segrestar a l'entrenador o boicotejar els entrenaments de l'equip rival. Ah! i a recuperar-nos de les ferides!! http://www.canbessol.com/index.php?newlang=catala
Llosetina F.C. : Nottingham Presa (0:3)
Pareix que he aconseguit ficar dins es trui a en Malgarrot, je, je, ... com m'agrada.
Thevenin SFC : mundowil.com (0:5)
Tuxy, ets pots anar girant i mirant cap a la porteria (no he dit res del cul en pompa, eh?, que quedi clar)
----------------------------------------------------------
Fins aquí el meu grup. No em sento legitimat per fer comentaris o ficar-me amb la respetable gent que encara no conec hattrickisticament.
Auberkoks : Pitagoras_Power (0:4)
Sorterri : Atletico Cocotin (4:1)
U moros den Dragut : We Love Sundays (1:5)
Dissabte tenc un partidet de F7 a Pollenca un altre pic. Potser em faré unes birretes per allà.[/url]
Ehhh!!! aixó es trampaaaaa!!! Bé, no ho volia dir, però ha estat destruit el complexe de ca'n bassol, a s'Horta, per uns skeans s'Hortarris d'es clot d'es Pou.
Així que el president del s'Horta vos convida a passar la concentració a n'aquesta recidència, situada davora la platja de cala Sa Nau http://www.shorta.info/covadesmoro.htm
Esperem que l'estància sia del més agradable per als nostres rivals, i que arribin poc descansats a l'enfrontament del dimecres que vé

Salut!!
Així que el president del s'Horta vos convida a passar la concentració a n'aquesta recidència, situada davora la platja de cala Sa Nau http://www.shorta.info/covadesmoro.htm
Esperem que l'estància sia del més agradable per als nostres rivals, i que arribin poc descansats a l'enfrontament del dimecres que vé

Salut!!
- Malreventis
- Truquer asidu
Vaja forat negre que m'has cercat per paliar el problema. No m'en refio, m'ha parescut veure una camiseta dels de S'Horta per darrera aquelles mates del fons.
Així doncs, desfarem la concentració a S' Horta vist que no som benvinguts i anirem al Puig Major a veure si pel fet d'estar més amunt vos podem espiar.
Sembla que serà un partit dur. I parlant d'això, vull reivindicar a la Copa Retruc el premi a l'esportivitat donat que al meu equip no li han mostrat una sola targeta en el que duim de competició. Volem esponsoritzar aquest trofeu, és a dir, premi MALREVENTIS al Fair Play.
SLDS

SLDS
Tota sa raó. Tal vegada ho hauríem de veure d'aquesta forma, com una falta d'interès cap a un alicient important d'ht.Verassa ha escrit:Arran de tota sa juerga que s'ha montat amb sa propera implantació del club retruc, hi veig una mica de paral·lelisme amb el hattrick.
Ho dic en el sentit dels que no voleu invertir en cantera. Se cert que deveu pensar que jo hi dec guanyar de tant que insistescperò sa veritat es que demà tenc un exàmen i ara mateix tenc de tot menys ganes d'estodiar
aixi que he decidit fer un poc sa punyeta a n'en Tolito
![]()
En fin, son reflexions d'una ment desconcentrada a altes hores de la matinada. Que hi farem, tenc discutiguera joder!!![]()
Jo, com que de moment no faig comptes penjar ses botes, no ho descart ni molt manco, això sí, primer he de tenir ses feines fetes.
Salut i besos

Quini:
Sporting : MALREVENTIS, F.C. (1:2)
Llosetina : Nottingham Presa (1:3)
Thevenin : mundowil (0:4)
Auberkoks : Pitagoras (0:6)
Sorterri : At Cocotin (3:2)
U moros den Dragut : Sundays (0:1)
Mua
Sporting : MALREVENTIS, F.C. (1:2)
Llosetina : Nottingham Presa (1:3)
Thevenin : mundowil (0:4)
Auberkoks : Pitagoras (0:6)
Sorterri : At Cocotin (3:2)
U moros den Dragut : Sundays (0:1)
Mua

despres d fer examens i d rebentarme u cervell stodiant, m prendre un descanset per posar la meva kiniela.
Sporting s'Horta : MALREVENTIS, F.C. 3-1 (la birreria d pollença esta molt b, no t dire k no, pero u teu ekipo permi no gonyara a l'Sporting s'Horta)
Llosetina F.C. : Nottingham Presa 0-4 (es mes bo no tenir pressa... xD)
Thevenin SFC : mundowil.com 0-5 (la darrera vegada crec k les matematiques m van donar un encert total... per aixo torn a posar un resultat similar)
Auberkoks : Pitagoras_Power 1:2 (no se k posar...xD)
Sorterri : Atletico Cocotin 4-0 (com diu n'aragones: el lider es el favorito para ganar la liga, esper k no sigui vera pel b del Barça)
U moros den Dragut : We Love Sundays 2-3 (darrerament e posat les coses dificils a nu contrincants, tot i acabar perdent... en akest cas esper k no canviin les coses i k i agi un poc democio a nakest partidillo)
per mi k res mes, dimarts ia un examen molt coñazo... o no verassa?? xD
au ido, salut!
Sporting s'Horta : MALREVENTIS, F.C. 3-1 (la birreria d pollença esta molt b, no t dire k no, pero u teu ekipo permi no gonyara a l'Sporting s'Horta)
Llosetina F.C. : Nottingham Presa 0-4 (es mes bo no tenir pressa... xD)
Thevenin SFC : mundowil.com 0-5 (la darrera vegada crec k les matematiques m van donar un encert total... per aixo torn a posar un resultat similar)
Auberkoks : Pitagoras_Power 1:2 (no se k posar...xD)
Sorterri : Atletico Cocotin 4-0 (com diu n'aragones: el lider es el favorito para ganar la liga, esper k no sigui vera pel b del Barça)
U moros den Dragut : We Love Sundays 2-3 (darrerament e posat les coses dificils a nu contrincants, tot i acabar perdent... en akest cas esper k no canviin les coses i k i agi un poc democio a nakest partidillo)
per mi k res mes, dimarts ia un examen molt coñazo... o no verassa?? xD
au ido, salut!