Hattrick

Vols parlar d'ordinadors, futbol, moda, música, ciclisme, carreres de cargols? idò aquest és el lloc...

Moderadors: capdemul, obrador

tolls
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 668
Membre des de: dc. oct. 26, 2005 0:00
Ubicació: Inca

Ueeep! Em pareix beníssim que vegeu amb bons ulls això de premiar es finalistes, ara cal saber es com, s'accepten propostes. Mem si entre tots treim algo viable i positiu.

Ja que cupmanager no dóna problemes i té fàcil maneig, seguirem amb aquesta pàgina. Ja que en JJ hi ha fet bona feina, seguirem jo i ell administrant s'asunto (si a algú més li interessa que m'ho digui). S'objectiu per aquesta nova copa serà comptar amb 16 equips i anar a una volta.

Ens podem servir de sa federació retruc per enviar un butlletí a tot déu. Una vegada resolts aquests punts, anirem enumerant ses regles.

Queixes i objeccions cridau a sa meva secretària :lol:

Com vos ha anat aquesta primera jornada? Jo he guanyat 0-1 i gràcies... no sé jo aquesta temporada com anirà, ja que estic en vermells i s'equipo no és per tirar coets, però sí per mantenir-me.

Toma santa parrafada :D
Ho edit: escrivint-ho pareixia una altra cosa, no hi ha per tant...
Imatge
tolls
Truquer fix
Truquer fix

Bueno al·lots, m'entristeix comunicar-vos que està a sa venda el que ha estat sa meva estrella des de fa tres temporades. Ojala m'ho pogués quedar, però es sous pujen que fa por i ara és el moment de vendre, ja que es preus s'estan devaluant una animalada.

Ara mateix els jugadors més car són els sobrenaturals, i d'aquí un mes ho seran els magnífics i així... fins que es preu màxim a pagar per un jugador (hi haurà excepcions, el cas de jugadors amb secundàries) no passarà d'un milió...

Bé, aquí el teniu, per si heu fet un raconet i voleu anar de compres:

Ludomił Węglowski (93719480) [Afegir aquest jugador als favorits]
21 anys, insuficient de forma, saludable
'Ludo'

Un noi agradable que és temperamental i honest.
Té un nivell pobre d'experiència i insuficient de lideratge.

Nacionalitat: flag Polska
Índex del total de qualitats (TSI): 26 500
Sou: 16 488 €/setmana inclou un 20% extra
Propietari: We Love Sundays
Amonestacions: 0
Lesions: Cap

Resistència: formidable Porteria: desastrós
Creativitat: horrible Passades: dèbil
Extrem: horrible Defensa: dèbil
Anotació: classe mundial Pilota aturada: horrible

Gols a la seva carrera: 29
Hattricks a la seva carrera: 1
Gols aquesta lliga: 0
Gols aquesta copa: 1
:cry: :cry:
Imatge
bud_ice
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 364
Membre des de: dv. oct. 21, 2005 0:00
Ubicació: Campos

Tolls això si que es un davanter, si senyor! Jo també he guanyat sa primera jornada de sa lliga i me posat lider! jejejeje quina potra... no crec ni que me pugui mantenir a sisena enguany.

wiiil recorda que tenim una final pendent tu i jo!!!
J_Jaume
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 215
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 0:00
Ubicació: s'Horta

Booones, idoi jo trob que també he començat millor de lo que m'esperava sa temporada, un 3-0 i au!!

Per lo de sa pròxima copa retruc, trob que ja podem anar apuntant tots els que vulguin jugar i començar en poder i no allargar-la tant com s'actual, i mirar d'acabar abans de que comensi sa copa d'espanya.

Bé, primer trob que hauríem de sabre qui serà es campió d'aquesta edició, es lo seu!!

Bueno, sort a totes per sa temporada i alertau amb sos robiols que no mos n'hem d'embafar tampoc!!
Verassa
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 209
Membre des de: dt. gen. 25, 2005 0:00
Ubicació: Felanitx

BOOOOONES

com se nota que estam de vacacions de Copa Retruc i no hi ha tant de trui per aqui.... :P

jo no se voltros, però jo he començat fatal sa lliga... he canviat s'entreno a creativitat, jugadors joves, he entrenat dues setmanes ressistència i tenc sa forma pel terra, total, que encara no he guanyat cap partit (ja pareix sa temporada passada) xD
Res, a esperar que canvii sa cosa aviat que sino ja passaré pena!!

Venc un central Excelent-insuficient de defensa i pasades per si a algú li interessa.

Respecte a sa IV Copa Retruc...... :( :( jo a partir d'ara aniré alternant temporada si, temporada no, i aquesta edició no podrà ser participar.
Me sap greu pq fins ara havia participat a totes ses edicions però enguany toca Copa Felanitx, que som una trentena.
No queda més remei que fer-ho així, això és gràcies a que hattrick ha crescut molt!! que segueixi aixi.
tolls
Truquer fix
Truquer fix

Una vertadera llàstima que no poguem comptar amb es nostro apreciat company / presi de sa federació retruquera a hattrick Verassa / karpanta.

Pensa-t'ho bé...

A que no sabeu a qui he fitxat?? M'ha costat un ronyó es cabró! A nen Sergio Ramos! Això sí, convertit a davanter i es tipo promet... Ja en parlarem d'aquí una o dues temporadetes...
Imatge
_WiL_
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 295
Membre des de: dj. feb. 16, 2006 0:00
Ubicació: Port de Sóller

Idó jo ja som fora de sa Copa... això d'entrenar jovenots m'ha anat malament... i més contra un de VII amb ganes de pegar-se s'alegria de sa temporada, ja que m'ha tret tota sa mitja i part de s'equip titular :-P

Bud, en tu casa o en la mía? :P
bud_ice
Truquer asidu
Truquer asidu

Wil més igual es camp. Podem jugar a nes teu que es més gran... però ara mateix t'anava a reptar i tiooo ja has concertat un amistooos per la setmana que vé... just som dijouss e? amb això vull dir que no me torbat gaire...

Jo vaig jugar es vespre pq vaig viatjar a argentina. Pentura te vas pensar que havia concertat un per la setmana que vé... però era es partit d'aquesta setmana encara.

Bé visto lo visto jo reptaré a algú altre i sa final de sa copa retruc se pot jugar DIMECRES 25 D'ABRIL DE 2007!!!!

Ja teniiim fetxa!!!

au iddddòòò
tolls
Truquer fix
Truquer fix

Com anam senyors, tal sa jornada, bé?

Jo he empatat i me pareix que puc donar gràcies... , ojo amb això:
Al principi del partit, la infravalorització del rival va fer que els jugadors de Sundays juguessin a un nivell per sota del normal. Sundays va preferir atacar pel centre
Au jes. A damunt de què guanyes partits, sa cosa va bé, bon esperit d'equip i bona confiança, patapam. Ara haurem d'anar alerta a no guanyar no sigui cosa que es jugadors se confiin massa...

Com sempre, s'asunto té collons. Si no és per una cosa és per s'altra.

Esper que voltros aneu tirant, ara no vos puc deixar firmes!

Una cosa vos volia comentar: a nes qui tenen mozilla amb es foxtrick, heu vist que a devora lo de s'alineació, hi ha un parell d'iconos petits. Idò bé, un d'ells és el hattrick today, un visor de partits:

Imatge

És lo que està en vermell, supòs que se veu. Lo bo que té és que s'hi pot ficar tothom qui vulgui i comentar ses jugades des partit (freak de collons, ja ho sé). Estaria bé que per sa final copa retruc mos hi ficàssim tots i féssim afició :lol: :lol:

Això si estam connectats en aquell moment, clar. Com ho veuen?
Imatge
Tuxy
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 64
Membre des de: dt. oct. 11, 2005 0:00

Dena, esta be axo des foxtrick, ja hu diven "no te acostaras sin saber dos o tres cosas mas". Si puc per sa final m hi ficare a fer bulla.

Salut.
bud_ice
Truquer asidu
Truquer asidu

Boonees! jo Tolls no tenc es foxtrick aquest, però ara pensava... si volem comentar es partit no heu podem fer desde es chat de sa web de Retruc.net?? Tots els interessats en comentar es partit mos podem veure a nes chat de sa sala de ses herbes a s'hora que sa jugui. Mira tu que fàcil.
I si cualcú s'aburreix podem entrar a cualque taula a trucar un pooc i mentres un farà truuuuc .... s'altre gooooool!!!

es una proposició més.
Verassa
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 209
Membre des de: dt. gen. 25, 2005 0:00
Ubicació: Felanitx

jo li don el meu vot a aquesta proposta, ja que tampoc tenc el foxtrick i aixi és més senzill.
podem anar a sa sala del torneig, que mai hi ha ningú i no embossarem
xD.
_WiL_
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 295
Membre des de: dj. feb. 16, 2006 0:00
Ubicació: Port de Sóller

I on putes és sa sala de's xat? :lol:
J_Jaume
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 215
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 0:00
Ubicació: s'Horta

Mem mestre Malgaroth, si aquests dos se juguen es 1er lloc, trob que tu i jo mos podem pegar per es 3er sa mateixa setmana i ja que hi som, tendreu un altre partit per voure, ahh i tornarà sa quiniela...
A que no sabeu qui va lider :P
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

Bones!!! Perdonau, no idoi sí j_jaume, ja t'he acceptat. Salutacions.
Respon