GRACIES ATOTS AQUELLS QUE MHAN DONAT UN VOT POSITIU I A TOTS PER QUE NINGU MHA DONAT UN VOT NEGATIU
VESPINO FOR PRESIDENT¡¡¡¡¡¡¡¡
JAJAJA
(bona idea lo des punts)
uep!!!
Mem, m'han dit una pàgina per veure és futbol fora pagar, encara no ho he provat, però ja me direu coses si algú ho prova.
Sa direcció és: www.rojadirecta.com.
Que aneu per s'ombra vos dic, després no digueu que no vos vaig avisar!!!
Jo he provat es tvmix.net que ens va proposar en vespino sense massa èxit, es veu que t'has de descarregar un programa ( o bé ppstream o bé pplive ) que és indescifrable.
Descarregau-vos-ho i si me sabeu dir en quin idioma està, vos convid a tres sopars per cap
Això si, vaig haver de menester 4 programes per fer-ne funcionar un.
-PPLive Broadcast
-PPLive TV
-PPStream
-PPCast
Ara no me demanis com ho vaig fer, però se que seguint ses instruccions de TV Mix ho vaig aconseguir. I sa veritat es que funciona... no sempre, però moltes vegades si.
I allò de Rojadirecta, és per veure partits en diferit... no li veig sa gràcia a no ser que els vulguis guardar (si se pot ). Aaaau idó!
EL TV MIX ES MOLT FACIL domes thas de descarregar el-els programas i llavors entrar a la pagina web.
a la dreta surten els partits que ofereixen clicas al que te interesa y llavors surt les cadenes de televisio on ofereixen aques partit devall del logo del programa que pots utilizar clica damunt una cadena de tv del programa que tas instalat i sobrira tot sol
recordeu que es un progama p2p com semule cuant antes vos conecteu mes servidors trobareu i millor vos anira
si de vegades falla. si diven que no body is perfect imagineuvos un programa pirata jaja
i sobre tot desconectau cualsevol programa de descarregues
jo diré que no el vaig poder veure pq tenia una tutoria a sa uib a les 4!!!
encara me peg tocs pes cap per no haver triat una altra hora.
Es millor partit en molts anys i jo passant calor amb una profe......
sempre ho veuras.