Futbol

Vols parlar d'ordinadors, futbol, moda, música, ciclisme, carreres de cargols? idò aquest és el lloc...

Moderadors: capdemul, obrador

cocs
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 543
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: Caimari

8O 8O 8O 8O

Permi ho deixarem aixi,me faras perdre lo poc de futbol que se.Per tu els al.lots de 7-8 anys tampoc juguen a futbol,nomes corren darrera sa pilota,au enga fet-ho mirar,perque es lo unic que vens a demostrar dient aquestes coses,pareixes en javier olona,el locutor de la radio balear que quan el mallorca pert en manzano posa a parir pero quan el mallorca guanya en manzano es un deu.Enga no diguis mes desberats que jo quan vaig al restaurant ho faig perque no tenc ganes de cuinar a ca meva,i no sera es primer pic que vaig a sopar de pamboli a un restaurant;que per algo hi ha restaurants que nomes fan pambolis,enga que a lo unic que espires es a anar al maccdonals
Rodolet
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 391
Membre des de: dv. gen. 26, 2007 0:00
Ubicació: Pollença

tuadell guti, m'estimava mes kuan feies vera ke no t'interesava u futbol i ke no en sabies, perke ara ke volsa fer veure ke en saps demsotres ke poketa cosa

i aixo de ke u madrid toca i toca i fa jugades...permi mires un altre madrid, ke u madrid fa 6 o 7 anys ke lo ke fa es pilotada ke u delanter corri i marki i kuan se posa per davant a nu marcador fa lo ke tu dius ke no es futbol, es a dir tancarse darrera, perdre temps i pilotades per si n'higuain en pot agafar una marqui

i si per tu italia, frança,etc... no es futbol i u pot fer kualsevol, nose perke u lyon va guanyar a nu madrid, igual ke l'alcorcon( i no diguis sort, perke un partit pot ser sort, pero te record ke amb tots dos va ser a doble partit), i si dius ke u pot fer kualsevol, nose perke no estas jugant tu a frança o a italia

i si la lliga anglesa es la millor( per jo no), es simplement perke se mouen mes duros i u jekes han ficat doblers, perke si sabeses un poc de futbol, sabries ke la lliga anglesa no es futbol, s'ha tornat amb negoci(i per aixo molts d'aficionats estan emprenyats amb los directius i volen comprar u clubs), i ademes negoci xerec, perke TOTS estan mes ke endeutats ( i res comparat amb los doblers ke deuen a espanya, alla dos o 3 ekipos deuen mes ke tots aki a espanya)

SALUT I RADICALISME
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 886
Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
Contacta:

cocs ha escrit:8O 8O 8O 8O

Permi ho deixarem aixi,me faras perdre lo poc de futbol que se.Per tu els al.lots de 7-8 anys tampoc juguen a futbol,nomes corren darrera sa pilota,au enga fet-ho mirar,perque es lo unic que vens a demostrar dient aquestes coses,pareixes en javier olona,el locutor de la radio balear que quan el mallorca pert en manzano posa a parir pero quan el mallorca guanya en manzano es un deu.Enga no diguis mes desberats que jo quan vaig al restaurant ho faig perque no tenc ganes de cuinar a ca meva,i no sera es primer pic que vaig a sopar de pamboli a un restaurant;que per algo hi ha restaurants que nomes fan pambolis,enga que a lo unic que espires es a anar al maccdonals
un restaurant que domes fagin pa amb olis?
anda ya!
a un bar de tapes te fan pa amb olis pero no hi ha cap restaurant de pa amb olis i si si n'hi ha un es un bar!
i lo de u macdonalds... lo que tu digas :ditr: :ditr: :ditr: :ditr: :scratch: :scratch: :||: :||: :||: :||: :||: :||:
bé ho deixarem aqui no vui sentir mes tonteries, i u nins petits de 7-8 anys pequen coses darrera una pilota, o com a minim u pollença :-/?
au au, tant de criticar a nu madrid, si el voleu criticar el criticau diumenge.
i rodo, que putes dius de que u madrid juga a la pilotada?
cuants de gols de u madrid son de pilotada????? :shift: :shift: :shift: :shift: :shift: jo crec que aquesta temporada de pase de en casillas i gol de u pipilla o de cualsevol altre no ne vist cap.
Lo que fan a frança o a italia per jo no es futbol, perque ho compar amb u madrid, u barça o un equip angles i el joc es totalment diferent. Per jo lo que fan alla no es futbol si o poses devora un partit d'aquets.
I basta mirar u gols ficats i rebuts de les lligues.
i rodo, mem que tots estiguin endeutat o de que u directius estiguin o no emprenyats es lo de menos.
Lo que jo mir es u futbol no es res mes!
Tu posa un partit de l'inter v.s milan i despres mira un madrid barça, un chelsea arsenal, un chelsea liverpul, un manchester liverpol...
Es aqui la diferencia.
Per això desde u meu punt de vista uns fan futbol i els altres no.
Mira u barça l'any pasat. Va fer futol, i se veu amb u titols.
i això ho veu tothom!

SALUT I RADICALISME!
Imatge
Tu ets DeLs RaDicaLS!!! 8)
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

Tuadw gutii.. si no has vist cap partit du madrid no xerris idooo :study: :roll:

gutierress.. si vas a la Posada d'Ariant a pollença, voràs que és un restaurant calité especialitzat en pamboli :study: ho dic pk hi he nat un grapat de pics i disfrutes...

au no vui dir res més... tuadw.. ara me diran que lo que he estat jugant 8 anys no és tenis, sino ping pong :||:
Imatge
cocs
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 543
Ubicació: Caimari

gutii en cap moment e criticat el madrid,a mes me va sabre greu que perdes perque el que hem ves agradat era haver vist a la final el barsa contra el madrid,i com tu dius veure futbol.Lo unic que critic es la teva manera de pensar sobre el que tu dius futbol,el dia que te pasis tot el diumengue veient partits de futbol me contestes,sense anar mes enfora diumengue passat me vaig menjar el partit de la premier,despres el del mallorca,llavors el de les 19:00 i per rematar el de les 21:00 al plus,i per descomptat el partit del nastic(on juga el meu cosi)que es juga dissabte a les 6,el que es juga a goltv a les 20:00 i el que oferir la ib3 despres a les 22:00

Lo que tu vens a dir es que ahir mateix sense anar mes enfora,el partit del valencia contra els colchoneros,pues per tu no varen fer futbol.Ya que els colchoneros anaren a agontar el resultat i el valencia fins a falta de 15m no va anar a cercar el gol
Pues al meu veure els colchoneros feren el patit que havien de fer i el valencia va jugar de la manera que havia de jugar,ja que no podia anar a cercar el gol desde el primer minut de jog perque era un suicidi

I no venguis a dir-me el que es futbol a mi perque he estat entrenador de porters 5 anys
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

gutii ha escrit: un restaurant que domes fagin pa amb olis?
anda ya!
a un bar de tapes te fan pa amb olis pero no hi ha cap restaurant de pa amb olis i si si n'hi ha un es un bar!
Pues si Gutii, n'hi ha, i mes d'un. Per exemple a Montuiri i ben bo que es
Imatge
entoniet
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 164
Membre des de: dv. feb. 15, 2008 0:00
Ubicació: inca

:uep: :uep: :uep: :uep: :uep: :uep: :uep: :uep: :uep: :uep:

no iha res com un BARÇA-MADRID per animar un poc es forum :few: :few: :few: :few:

Gutii en vole te convit a sopar dun paboli M:-) :few:

BOSSONOT menos futbol i un poc mes de truc :||: :||: :||:

i PROTEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSTOOOOOOOOOOOOOO
es mantels estan plens de forats ja :||: :||: :||: :||:

i des parlament ja millor :ssh: :ssh: :ssh: :||: :||: :||: :||:
:think: :think: :think: :think:

:few: :few: :few: :few: :few: :few: :few: :few: :few:
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

jocfora ha escrit:
gutii ha escrit: un restaurant que domes fagin pa amb olis?
anda ya!
Pues si Gutii, n'hi ha, i mes d'un. Per exemple a Montuiri i ben bo que es
segur k a n'aquest de montuiri fan mes coses que pa amb oli
i alomillor si tan bons son, i hi vas es perque a casa no els fas com els fan allà.
i lo mateix te dic mul.

Però no tornare a comentar res per u forum, ja que jo no en tinc ni idea de futbol segons uns parell d'aqui, n tinc idea de anar a restraurants ja que no tenc la sort que tenen altre gent, i jo no faig feina, i just just aspir a anar a nu mcdonalds a sopar. Bé, i te dire que a les amburgueses que fan a nu mcdonalds tu a casa teva no les saps fe. Provablament les fasis mes bones i mes sanes, però a les de u mcdonalts no les saps fer.
SALUT I RADICALISME!
Imatge
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

capdemul ha escrit:Tuadw gutii.. si no has vist cap partit du madrid no xerris idooo :study: :roll:
jo a nu partits de u madrid els e vist TOTS, lo que no e vist son gols de pilotada, no confonguis pilotada i pase al hueco xd
AU AU

a jeure tots peasos!
que si voltros sabeu tant de futbol anau a fer d'entrenadors a nu nins de 7-8 anys que no juguen a futbol.

SALUT I RADICALISME
Imatge
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

gutii ha escrit:
capdemul ha escrit:Tuadw gutii.. si no has vist cap partit du madrid no xerris idooo :study: :roll:
jo a nu partits de u madrid els e vist TOTS, lo que no e vist son gols de pilotada, no confonguis pilotada i pase al hueco xd
AU AU

a jeure tots peasos!
que si voltros sabeu tant de futbol anau a fer d'entrenadors a nu nins de 7-8 anys que no juguen a futbol.

SALUT I RADICALISME
WEAAAAAAAH!! ese crupier!! :clap:
Imatge
Rodolet
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 391
Membre des de: dv. gen. 26, 2007 0:00
Ubicació: Pollença

ido si guti, permi pots ficar a nu madrid a nu mateix sac ke akests ekipuxos ke dius, perke les úniques ocasions han estat a nu contraatac(ke tu dius ke es de equips petits), ja que de tocar i crear jugades RES DE RES

SALUT I RADICALISME
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

lafaltaenvide ha escrit:Tenguent en conter que es juga al Bernabeu i el barça a jugat Champions i que el Barça porta molts lesionats i que ha jugat molts mes partits que el madrid posare un 0 - 2, un de Messi i altre de Pedro :mrgreen:
Lo que jo vaig dir :few: :few:

Imatge

Ai amic :doh: , hi han cares que ho diguen tot :ui: :ui:

Gutii , quin equipaso teniu,mestre, ves amb compte que enguany tambe paseu la ma per la pared amb una inversió de 300 millons d'euros :o :-/? <:o)> :oops: :oops:
Per cert, este estiu en Florentino no vullgue posar 4 o 5 millons mes per endurse a Villa i va fichar Benzema per 35 millons, bon ull, si senyor :clap:. Si el meu director esportiu se gasta 300 millons d'euros i no guanya ni a les caniques, li pegue foc al mig del bernabeu, en cambit vosaltros a partir de este moment fareu el que feu sempre, desviar l'atenció amb fitgages per el proxim any. Ara voreu com les portades del marca y As seran Villa fichado, Silva esta loco por venir al Madrid, Acuerdo con Cesc, Ribery hace las maletas para venirse a Madrid....
En fin , mas de lo mismo, m ismas mentiras, mismas manipulaciones de la opinion ect..

Imatge
Que se os ve el plumero de hace añosss!!!!
Imatge

Amunt Sempre!!
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

Rodolet ha escrit:ido si guti, permi pots ficar a nu madrid a nu mateix sac ke akests ekipuxos ke dius, perke les úniques ocasions han estat a nu contraatac(ke tu dius ke es de equips petits), ja que de tocar i crear jugades RES DE RES

SALUT I RADICALISME
contraatac???????
mira, de les poques ocasions que a tengut, i que a jugat fatal perque en guardiola ho ha sabut fe ben be no an estat de contraatac.
Un xut den gago, (no es de contraatac)
en cristiano de 3 xuts que a pegat domes un ho ha estat.
u pase d'en guti a en vander tampoc.
domes u madrid a fet 3 contatacs. un que a perdut en marcelo, un den cristiano i un del pipa.
U madrid a desepcionat, però u barça tampoc a jugat gaire que se li pugui dir, que a estat millor que u madrid també.. però a la segona part u madrid a sigut mes que u barça.
I no me digueu que en guardiola no a jugat a darrera avui, que ho a fet bé, però hi ha jugat!
si l'estrem era n'alves, i el barça a guanyat perque va ser millor, així i tot va fer oi el partit però bé.
En guardiola volia guanyar i va ser mes llest que en pelegrini.
Imatge
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

lafaltaenvide ha escrit:
lafaltaenvide ha escrit:Tenguent en conter que es juga al Bernabeu i el barça a jugat Champions i que el Barça porta molts lesionats i que ha jugat molts mes partits que el madrid posare un 0 - 2, un de Messi i altre de Pedro :mrgreen:
Lo que jo vaig dir :few: :few:

Imatge

Ai amic :doh: , hi han cares que ho diguen tot :ui: :ui:

Gutii , quin equipaso teniu,mestre, ves amb compte que enguany tambe paseu la ma per la pared amb una inversió de 300 millons d'euros :o :-/? <:o)> :oops: :oops:
Per cert, este estiu en Florentino no vullgue posar 4 o 5 millons mes per endurse a Villa i va fichar Benzema per 35 millons, bon ull, si senyor :clap:. Si el meu director esportiu se gasta 300 millons d'euros i no guanya ni a les caniques, li pegue foc al mig del bernabeu, en cambit vosaltros a partir de este moment fareu el que feu sempre, desviar l'atenció amb fitgages per el proxim any. Ara voreu com les portades del marca y As seran Villa fichado, Silva esta loco por venir al Madrid, Acuerdo con Cesc, Ribery hace las maletas para venirse a Madrid....
En fin , mas de lo mismo, m ismas mentiras, mismas manipulaciones de la opinion ect..

Imatge
Que se os ve el plumero de hace añosss!!!!
Amic jose, a nu madrid li falta un o dos anys. Falta que en Kaka jugui, i en benzema aquest es un mort i a estat un error, lo que no pot fer en pellegrini es posa a en gago que no juga de tota la temporada i no treure a en lass i no posar un tio aferrat tot u partit a en xavi.
Això en primera.
En segona, a jo u mitjans de comunicació me donen igual principalment perque si els mir es per internet, i tothom sap que hi ha uns diaris que son del madrid i uns altres que son del barça, així com n'hi ha de dretes i d'esquerres.
I si gasten 300 milions en fitxatges es perque els tenen.
Si hi ha superavit que mes dona?
u madrid sense guanyar res l'any de les 6 copes ha estat el segon equip que mes dobers a recaudat.
en tercera:
u madrid no fitxara a en cesc, i crec que a en villa tampoc, a qui crec que si que pot fixar es a en silva de u valencia.
i en cuarta:
que putes me anau a contar si son ells que si juguen u dobers?
VOLEU ANAR A NU RESTAURANTS A MENJA PA AMB OLI?
anau a menjar pa amb oli?
U BARÇA ES MILLOR QUE U MADRID?
vaaaaaale, que guanyi tot lo que vulgui i tot lo que pugui.
i la lliga no a acabat, i si així ho ha fet pues enhorabona

SALUT I RADICALISME!
Imatge
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

gutii ha escrit: I si gasten 300 milions en fitxatges es perque els tenen.
Si hi ha superavit que mes dona?
u madrid sense guanyar res l'any de les 6 copes ha estat el segon equip que mes dobers a recaudat.

SALUT I RADICALISME!
300 millons per que els tenen?
En els temps que corren amb casi 5 millons de parats, per mi, es una demostració de prepotencia i sobervia que es de lo que viu el madrid.

Hi ha superhavit?
Perdone voste, no hi ha ningun club en la lliga espanyola que tinga superhavit i el Madrid no es l'excepció, el que pasa es que com en el seu dia no va estar obligat com tots els demes a pasar per la pedra de convertirse en S.A.D. es lliura de caure en lleis concursals, mes de lo mateix, por ser vos quien sois.

Respecte al segon equip que mes a recaudat;
Un club de futbol es medix per els exits deportius no per les ganancies, o es que lo vostro es en realitat un negoci?, llevense ja les caretes que se vos veu vindre a kilometros, no mes volen manipular la gent per vendre diaris, emisores de radio, televisions, publicitats, contrates multimillonaris amb firmes de roba ect..
Eixe es el verdader interes del Madrid, a mes de fer-ho sense ningun respecte per ningu.
Que un equip humilt te un bon jugador, enseguida va el Madrid i el marega de tal manera que acaba demanat que el deixen anar i ponsant la seua afició en contra dell , Ex, Cas Canales, Cas Ribery, Cas Mijatovic, Cas Suker, Cas Figo, Cas Xabi Alonso i un llarg ect.........

Sempre la prepotencia , sempre el rodillo mediatic i total pa que,
pa no guanyar res, en fin :|

Te cuaranta voltes mes merit lo que esta fent el Maloorca enguany que lo que pot fer el Madrid en tota sa vida. :ditr:
Imatge

Amunt Sempre!!
Respon