Futbol

Vols parlar d'ordinadors, futbol, moda, música, ciclisme, carreres de cargols? idò aquest és el lloc...

Moderadors: capdemul, obrador

gutii
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 886
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
Contacta:

jo un 6-2 a favor del gran REAL MADRID!

SALUT, MADRIDISME I RADICALISME!
Imatge
Tu ets DeLs RaDicaLS!!! 8)
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

Tenguent en conter que es juga al Bernabeu i el barça a jugat Champions i que el Barça porta molts lesionats i que ha jugat molts mes partits que el madrid posare un 0 - 7, els set de Messi :mrgreen:
Imatge

Amunt Sempre!!
pacotorres69
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 446
Membre des de: dc. ago. 27, 2008 0:00
Ubicació: Pollença

Ja començau a dir desbarats?
El partit acabara, o m'agradaria que acabas amb un 0-2.

Els merengueros no se mereixen res!!!! Com m'agradaria que no guanyassin res. I donaria tot el que tenc perque el Madrid baixas a tercera reginonal!

:uep: :uep: :uep: :uep: :uep: :uep: :uep:
Rodolet
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 391
Membre des de: dv. gen. 26, 2007 0:00

gutii ha escrit:jo un 6-2 a favor del gran REAL MADRID!

i encara bols amagar ke ets du madrid.... :study:

com a bon culé vull ke guanyi u barça, pero no u veig gens clar, aixi ke crec ke un 2-2, pero ojala ke 2-3

SALUT I RADICALISME
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

Rodolet ha escrit:

com a bon culé vull ke guanyi u barça, pero no u veig gens clar, aixi ke crec ke un 2-2, pero ojala ke 2-3

SALUT I RADICALISME
no ho amag :few: :few: :few: :few: :few:
per cert, tothom sap, fins i tot tu, que u madrid es mes bon equip que u barça, principalment que si a nu barça li lleven en messi...
com ahir contra l'arsenal, u barça va jugar? :no: va jugar en messi contra l'arsenal i ja li vaig dir a en mul.
Aquest disabte se decidira qui es u lider de la lliga i jo apost firmement per u REIAL MADRID!

SALUT I RADICALISME!
Imatge
pacotorres69
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 446
Membre des de: dc. ago. 27, 2008 0:00

gutii ha escrit:
Rodolet ha escrit:

SALUT I RADICALISME
per cert, tothom sap, fins i tot tu, que u madrid es mes bon equip que u barça, principalment que si a nu barça li lleven en messi...
com ahir contra l'arsenal, u barça va jugar? :no: va jugar en messi contra l'arsenal i ja li vaig dir a en mul.
Aquest disabte se decidira qui es u lider de la lliga i jo apost firmement per u REIAL MADRID!

SALUT I RADICALISME!
:||: :||: :||: :||: :||:

Lo d'ahir era en Mesi tot sol, mira si arriben a jugar tots... quin paner!!!!

Encara t'hem de dir que va fer el Real Madrid l'any passat?

O enguany? :few: :few: :few: :few:
entoniet
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 164
Membre des de: dv. feb. 15, 2008 0:00
Ubicació: inca

aaayyyyyyyyy gutiiiiiiiii no begis antes de dinar :||: :||: :||: :||:

nos lo mateix :no: tenir millor equipo ke tenir s equipo mes car :few:

i si tengesis dos dits de front ten donaries conta :few: :few: :few:

a i aquest 2-6 per disapte me sona dalgo :think: :think: :think:
mam si no sera al reves " otra ves" :few: :few: :few:

:-/? :-/? :-/? :-/? :-/?
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

entoniet ha escrit:aaayyyyyyyyy gutiiiiiiiii no begis antes de dinar :||: :||: :||: :||:

nos lo mateix :no: tenir millor equipo ke tenir s equipo mes car :few:

i si tengesis dos dits de front ten donaries conta :few: :few: :few:

a i aquest 2-6 per disapte me sona dalgo :think: :think: :think:
mam si no sera al reves " otra ves" :few: :few: :few:

:-/? :-/? :-/? :-/? :-/?
jo me jugaria la ma a que n es repateix!
jo posaria la ma a nu foc que u barça no en fa 3 i estric segur que u madrid lis fara i ja ho saps que no guanyareu ja ho voreu com no guanyareu
Ni u mes barcelonistes ho veuen clar.
Es ver k u barça te un ekipasso, pero per jo te mes possibilitats de guanyar la champions el barça que la lliga, principalemnt perque per jo al barça domes es poden guanyar 2 ekips, un nes el chelsea i l'altre es el madrid i això tothom ho veu.

JA HO VOREM DISSABTE DE TOTES FORMES
i podeu donar per suposat k no se repetira lo de l'any passat
ni tansols guanyareu
que fareu colque gol si, pero no guanyareu

SALUT I RADICALISME!
Imatge
Rodolet
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 391
Membre des de: dv. gen. 26, 2007 0:00

gutii ha escrit:
Rodolet ha escrit:

SALUT I RADICALISME

SALUT I RADICALISME!
nomes ke serkem un poc per u foro vorem ke te canses de repetir ke no ets du madrid, no entenc ke has fumat ara ke u barçaesta atope per dir ke u ets XD

m'agrada ke empleis l'argument de motls madridistes de ke u barça es en messi i ke u barça guanya per en messi. ke pasa, ke u bons jugadors no poden jugar? ke hem de demanar perdó per tenir a nen messi? no ploreu tant, ke u partit son 11 contra 11 i si perdeu es perke us 11 du madrid han fet menos gols ke us 11 du barça, perke ke jo sapi, en messi no fa de porter, ni de central, ni de lateral,etc...

SALUT I RADICALISME
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

Jo lo que sé es que ahir en guti me diu...

GUTIHAZ14 ha escrit:
U MADRID ÉS UN EQUIPO!!!!!
Xiste de la setmana.

Jo aqui despres de molts de disbarats només puc dir que u madridistes lo UNIC que poden fer és que u barça no fiqui més de 3 gols a nu finalista de la champions que m'imagin que serà u bayern pk si li ficàs un 3-0 a nu LYON... seria molt guapo l'asunto. Nah, no aspir a tant
Imatge
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

capdemul ha escrit:Jo lo que sé es que ahir en guti me diu...

GUTIHAZ14 ha escrit:
Xiste de la setmana.

Jo aqui despres de molts de disbarats només puc dir que u madridistes lo UNIC que poden fer és que u barça no fiqui més de 3 gols a nu finalista de la champions que m'imagin que serà u bayern pk si li ficàs un 3-0 a nu LYON... seria molt guapo l'asunto. Nah, no aspir a tant
U LYON VA GUANYAR A NU MADRID PERQUE U LYON NO JUGA A FUTBOL
si u lyon agues jugat a futbol agues perdut

AMEM SI XERRAU DIUMENGE TANT COM ARA!

SALUT I RADICALISME!
Imatge
cocs
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 543
Ubicació: Caimari

gutii ha escrit:

GUTIHAZ14 ha escrit:
Xiste de la setmana.

SALUT I RADICALISME!

Jugava a parchis el lyon :think: :think: :think: :think: :think: :think: :think: enga dediquet a nes truc que permi de futbol va ser millor :sh: :sh: :sh: :sh:

Visca el tenerife :uep: ja tenim es maletins preparats per no tornar a segona /:X/
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

cocs ha escrit:
gutii ha escrit:

Xiste de la setmana.

SALUT I RADICALISME!

Jugava a parchis el lyon :think: :think: :think: :think: :think: :think: :think: enga dediquet a nes truc que permi de futbol va ser millor :sh: :sh: :sh: :sh:

Visca el tenerife :uep: ja tenim es maletins preparats per no tornar a segona /:X/
si jugar a la defensiva i a darrera tot u temps li dius jugar a futbol i creus que un equip com akest es un dels millors del món macho...
Tambe deus pensar k un truquer roquer a matar i jugant sempre a la defensiva pot ser bo...
es lo mateix compareu tu
per jo un roquer no juga a truc i un equip com el LYOn no juga a futbol

SALUT I RADICALISME!
Imatge
cocs
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 543
Ubicació: Caimari

pues es lo mateix tan es futbol jugant ofensiu com defensiu,amb 9 defenses i un delanter,com amb 9 delanters i un defensa per jo es futbol,ara no me diguis que el lyon no juga a futbol perque si dius aixo a italia no juguen a futbol...a italia juguen a defensar el resultat I QUE NO ES FUTBOL IGUALMENT???
Ni me va ni me ve pero voldria,si no la de gonyar el barsa,la gonyas el lyon quin guste,s`equipet que dius que no juga a futbol vos barrina cada any fora de la champions i adamunt guanya la champions dins el bernasbere jajajajja
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

cocs ha escrit:pues es lo mateix tan es futbol jugant ofensiu com defensiu,amb 9 defenses i un delanter,com amb 9 delanters i un defensa per jo es futbol,ara no me diguis que el lyon no juga a futbol perque si dius aixo a italia no juguen a futbol...a italia juguen a defensar el resultat I QUE NO ES FUTBOL IGUALMENT???
Ni me va ni me ve pero voldria,si no la de gonyar el barsa,la gonyas el lyon quin guste,s`equipet que dius que no juga a futbol vos barrina cada any fora de la champions i adamunt guanya la champions dins el bernasbere jajajajja
ai deumevet, que es de guapo somiar.
COCS, si no la guanya u barça la guanyara l'inter, i mira, per jo lo que fan a italia i lo que fa u LYON no es futbol.
Cuant colcú va a un resteurant que fa?
demana algo per menjar que ell no sapi fer o que no pugui fer a caseva. Si vas a un restaurant a fer un pa amb oli... quin sentit te? tel pots fer tu a cateva.
si vas a fer una tapa a un bar es perque a nu bar la fan mel i domes la pots menjar a nu bar.
pues lo mateix passa amb u futbol
correr i pegar en sap tothom i es lo que fa u LYON i us italians, lo que fa u barça, l'Arsenal, u chelsea, u madrid apart de correr(que aixo u madrid no u fa) pegar i defensar , es tocar i tocar , crear joc.
Tu as vist fer actualment lo que fan en xavi, n'iniesta o en messi?
U taconazo den guti? les faltes den ronaldo?
u regates d'aquesta gent, u pases i les coses que fan, definicions i tot això son coses que fan unics a cada jugador i que ningu de noltros podria fer tot lo que aqueta gent fa. això son futbolistes.
U joc colectiu de l'arsenal? U de u chelsea? u de cualsevol equip angles?
això es futbol
vas a veure u mallorca tu? el mires desde casa? mirant u mallorca ho veuries al moment, o mirant u barça o u madrid. Aquets fan futbol i no lo que fan us italians.
La lliga espanyola, per jo domes hi ha 2 equips, i això que diuen que es la millor lliga del mon.. UN MOJÓN!
Cualsevol de mitja taula de la lliga anglesa quedaria davant de l'athletic i de u villareal. Això ja es apart
si tu no penses així pues no i pensis es la meva manera de pensar però permi que u que n s'entera de futbol... ets tu
Perque te penses que la lliga anglesa es la millor de u mon? perque alla tots els equips juguen a futbol.
Aquí no es així i si vols veure la diferència mira tots u partits de u barça o de u madrid ke ni aferran 3 o 4 a cada equipet de la lliga espanyola.
I u dissaptes a les 4 a teledeporte mira u partit de la premier i voras la diferència de lo que es futbol i lo que ho vol ser.

SALUT I RADICALISME!
Imatge
Respon