cap problema per part meva J-Jaume
ja fris de ke axo se posi en marxa
BON NADAL I MOLTS D' AÑS A TOTS
Hattrick
Acceptat en bassacoll, ja li pots dir que doni qualque senyal de vida
Després dels 10 partits de lligueta, hi haurà semis i final.
Pensau que si ho trobau massa, encara hi sou a temps.
Que passeu una nit bona com toca.
Besos a tots
Després dels 10 partits de lligueta, hi haurà semis i final.
Pensau que si ho trobau massa, encara hi sou a temps.
Que passeu una nit bona com toca.
Besos a tots

MOLTS D'ANYS A TOTS!!!!!!!!!
quan comença això??
la setmana que ve?
s'altra?
PD: gran derbi entre s'Horta i Porreres!!
s'ha copa promet.
la setmana que ve?
s'altra?
PD: gran derbi entre s'Horta i Porreres!!
s'ha copa promet.
si si, bon derbi, però aquest porrerenc ja me n'ha lesionat dos XDD!!!
enga que ja com a fris!!!
Bon nadal a totes!!!
enga que ja com a fris!!!
Bon nadal a totes!!!
Ja me va bé que frisseu tant... senyal de que estau motivats. Tan prest com apareixi es jugador nº 12 a sa llista d'espera, engegarem sa copa. En teoria n'hi ha 3 que hi volen participar, no sé molt bé com fer-ho... Idees?

si vols un ht-mail o aixo?
a veure si podem començar la setmana que ve!!
si me dius qui son pentura les hi puc enviar!!
a veure si podem començar la setmana que ve!!
si me dius qui son pentura les hi puc enviar!!
Els subjectes en qüestió són en cocotin (que l'havíem d'esperar, ja que ha dit que hi vol participar, està es primer a sa llista), en gatito i en josepmir.
Mirarem entre tu i jo de contactar amb en cocotin per veure a mem com ho té, que de tenir-ho malament ja miraríem de xerrar amb es campaneters.
A mem si de cara a la setmana que ve ja li podem donar branca, que tenim a sa gent esperant...
Mirarem entre tu i jo de contactar amb en cocotin per veure a mem com ho té, que de tenir-ho malament ja miraríem de xerrar amb es campaneters.
A mem si de cara a la setmana que ve ja li podem donar branca, que tenim a sa gent esperant...

Puc anar triant amistos per sa semana que ve i començam s'altre? o com ho feim? Tenc concertat un amistós amb el Thevenin SFC pero estic a l'espera de que digueu si començam ja o no... Deis coses. Tolls, si eso s'eleccció la fas a sorts, no t'en queda d'altra, confiam amb tu en lo que surti, no sirem malpensats
P.D: Quan dic concertat, vull dir pendent d'acceptar.
Convé que no repteu per a la setmana que ve o ho haurem d'ajornar una setmana.
En quan al sorteig, sa pàgina de cupmanager permet fer una aleatorització. Cap problema en aquest sentit, no us haureu de fiar de mi, sinó des programa.
Regles que van a missa:
1) Si un partit no es juga perquè a un dels jugadors se li pira s'olla, tendrà es partit perdut per 1-0.
2) Si no es juga per falta d'enteniment entre tots dos, s'assignarà un 0-0.
3) Una excepció a la regla 1 és que un jugador avisi de que no podrà jugar es partit per ses raons que siguin (cosa raaaara...), en aquest cas s'acordarà amb posterioritat el resultat a assignar, en cap cas favorable a dit jugador.
4) És indiferent s'estadi on repteu, en els amistosos no influeix si jugau a ca vostra o a fora camp.
5) A sa lligueta haureu de reptar amb regles normals, mentre que si us classificau per semis i/o final, les regles seran de copa.
Au guapes, queda clar no?
Si teniu dubtes de qualque tipus, aquí està el tio tolls per intentar solucionar-les.
Besos
En quan al sorteig, sa pàgina de cupmanager permet fer una aleatorització. Cap problema en aquest sentit, no us haureu de fiar de mi, sinó des programa.
Regles que van a missa:
1) Si un partit no es juga perquè a un dels jugadors se li pira s'olla, tendrà es partit perdut per 1-0.
2) Si no es juga per falta d'enteniment entre tots dos, s'assignarà un 0-0.
3) Una excepció a la regla 1 és que un jugador avisi de que no podrà jugar es partit per ses raons que siguin (cosa raaaara...), en aquest cas s'acordarà amb posterioritat el resultat a assignar, en cap cas favorable a dit jugador.
4) És indiferent s'estadi on repteu, en els amistosos no influeix si jugau a ca vostra o a fora camp.
5) A sa lligueta haureu de reptar amb regles normals, mentre que si us classificau per semis i/o final, les regles seran de copa.
Au guapes, queda clar no?
Si teniu dubtes de qualque tipus, aquí està el tio tolls per intentar solucionar-les.
Besos

OK, perfecte. Una coseta, a qui li toqui jugar amb jo, que no li estranyi si li acept el repte el dimarts o el mateix dimecres, men vaig de vacances i estire absent desde dema. Salutacions!!!
bones a tots.
mem , es proxim dimecres jug sa final de sa copa q estic jugant , es a dir me queda un partit.
tot duna que lacabi me registrare a sa cupmanager.
bono , diras coses tolls? , mem com u tenc per poder participar , que me fa moltisimes ganes.
lo dit , digues coses tolls.
un saludo
mem , es proxim dimecres jug sa final de sa copa q estic jugant , es a dir me queda un partit.
tot duna que lacabi me registrare a sa cupmanager.
bono , diras coses tolls? , mem com u tenc per poder participar , que me fa moltisimes ganes.
lo dit , digues coses tolls.
un saludo
Per mi no hi ha cap problema, però no només depèn de mi, sinó de tots els que hi participen.
Vos és igual esperar una setmaneta més?
Vos és igual esperar una setmaneta més?

vaig estar pensant en deixarme perdre , pero cuant vaig veure :
III Copa Retruc . Fecha de inicio : 23.01.2007 .
vaig dir a tope, per que me dona temps de arribar a sa final.
ja vos dic ,si o ges sebut me ges deixat gonyar.
III Copa Retruc . Fecha de inicio : 23.01.2007 .
vaig dir a tope, per que me dona temps de arribar a sa final.
ja vos dic ,si o ges sebut me ges deixat gonyar.