P.D. caimari y lluc no val treure ses navajas,vaia dos brutos expulsats per ses dues bandes y aixo que s`arbit era neutral
Jo nomes vull dir, que ha començat ell
Ara be estic molt content des meus jugadors han fet una temporada per enmarcar som campions de la lliga a falta de 2 partits i hem arribat a les semifinals de la copa sigent s'equip de mes baixa categoria d'aquesta competicó vos ho poreu fer mirar. TENC UN EQUIPASSO i sense un duro!!!!
bueno, mem una cosa que tambe vull dir
Si aguessim jugat al meu camp, ara jugaria la final de la copa
Que consti amb acta. Ara vorem a on juc el partit per el 3er i 4rt lloc
Aquesta vegada si que treure es ganivets
granera ha escrit:bueno, mem una cosa que tambe vull dir
Si aguessim jugat al meu camp, ara jugaria la final de la copa
Que consti amb acta. Ara vorem a on juc el partit per el 3er i 4rt lloc
Aquesta vegada si que treure es ganivets
Ara tornes jugar contra CAIMARI pero al teu camp Pardal es anada y tornada No saps que si guanyes 1-0 pases a sa final tu ???
Joder que ho tens de facil,haguent quedat 3-2 basta guanyis 1-0
Una pregunta tonta ¿es a un partit o es a dos?
Espero respuesta.
Ahhhhhhh, senyor Desko ara vaig a retarte, ja ho voremmm
Jo ja he cumplit "CON CRECES" el meu cometit, per esser l'equip de mes baixa categoria del torneig i hem arribat a la final. ENHORA BONA A TOTS ELS MEUS JUGADORS
Tambe dir i donar les gràcies a la resta de participants.... Ha estat un autentic plaer
Me confirmen que la transferencia que havia emes per veure peçes a retruc.net no ha arrivat al Sr. Obrador, me diuen que ha arrivat al jefe de HATTRICK...
En voler tornam i promet que no tornare a fer sobornos *)
Com estam senyoretes? Feia estona que no passava per aquí...
Resulta que avui he rebut un correu des hattrick d'aquests que te diu: "míster, què hem de fer, vens o no vens?" i he pensat ara que ve s'hivern mos hi tornarem a enganxar un poc. No sé si duraré, al menys ho intentarem.
Tenc s'equip per ses catacumbes, enrera queden ses èpoques glorioses en que estava a V donant guerra. Ara estic abaix de tot, a X, i com que ha de començar sa temporada, he pensat que faria un equipo i tornare començar de bell nou.
Sí que sé que hi ha hagut algun canvi de funcionament des motor, m'agradaria que me poséssiu un poc al dia, vos ho agrairé.
Vos coment com tenc s'asunto, tenc 32 milions en caixa, de sa venda de tots es meus jugadors anteriors. S'objectiu es fer primer un parell de temporades, i entrenar migcampistes. Vull gastar de 15 a 20 milions en jugadors i anar tirant.
Jo seguesc hattrickejant a les totes, aquesta temporada m'he salvat de baixar a VI a sa promoció, m'ha faltat ben poc, perdia 0-2 i vaig remontar al final, però vaig magre d'equip i de doblers, no se que farem. A mes he canviat d'entreno i m'he debilitat molt.
Sa veritat és que no se que faria amb tanta pasta, me costaria decidir, ja has decidit que entrenar??
Jo ara entren defensa, no m'agrada gens però ho faig pq tenc un porter que aspir a que sigui internacional i li he de donar defensa ara.
Jo me compraria un bon 11 titular sencer, llevat dels entrenables que poden ser mes poca cosa ja que milloraran, lo seu es que els que fitxes te servesquin ja per moltes temporades, i els suplents per anar tirant, canteranos i un poc de porqueria.
El meu equip sols no te suplents, ja que se m'ha ficat dins el cap una "fita" personal i estic a punt de complir-la.
No se que dir-te, ja m'agradaria tenir tanta pasta.
Endeu jo si que feia temps no entrava per aqui.Endeu permi pasare tot lo dia i encare no me posare al dia a nes forum
Bueno jo manteng sa categoria i som un dels aspirants a pujar a VII.
Entren creativitat i caxis si me haguessis havisat antes tenia un parell de jugadors que et vessin nat be
Per aquet men daren un parell jeje 240134780.Aparte he pujat bons juvenils enguany que son els que esper que fassin mantenir si arribas a pujar a VII com per ejemple aquest 301871758 que nomes te 17anys 54 dies y ja es formidable
Bueno vaig a fer un volti mem que es cou per dins es foro que permi tenc barra de no recorda ni com es fa jejeje
________
PROTEST!
Meam si tenc temps i fem renou per aqui que ja fa falta
Jo es motor del joc sincerament no se com va, no me n'he preocupat massa.
segons tenc entès -i això és lo únic que se- no conta tant el mig camp i millor si no jugues amb 3 jugadors a una posició, és a dir 3 inners, 3 centrals...
en teoria lo seu ara es jugar 4-4-2, però sa veritat és que no tenc gens clar si és així realment o no.