Hattrick

Vols parlar d'ordinadors, futbol, moda, música, ciclisme, carreres de cargols? idò aquest és el lloc...

Moderadors: capdemul, obrador

porreres
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 68
Membre des de: dl. jul. 24, 2006 0:00
Ubicació: Porreres City

d' acord tolls una altra cosa en cas de ke en malgaroth no accepti ke passa?

ets un crak tolls
tolls
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 668
Membre des de: dc. oct. 26, 2005 0:00
Ubicació: Inca

Per no perjudicar a un i beneficiar a s'altre o viceversa li assignarem un empat a 0. Això sempre i quan no hi ha intencionalitat, que és el cas.

Una altra opció és fer-ho a cara o creu, però ja me diràs tu d'on treim sa moneda i a on la tiram :lol:
Imatge
porreres
Truquer habitual
Truquer habitual

nottingham presa 0 - 6 U.E. Porreres

tolls en tenir un segon hauries de posar es calendari
tolls
Truquer fix
Truquer fix

Resultats segona jornada:
Thevenin SFC 2 : 7 We Love Sundays
S'antro Team 3 : 3 Cumxot Team
Auberkoks 0 : 4 Olivers Atons
Nottingham Presa 0 : 6 U. E. Porreres
Pròxima jornada:
We Love Sundays - : - S'antro Team
Cumxot Team - : - Thevenin SFC
Olivers Atons - : - Nottingham Presa
U. E. Porreres - : - Auberkoks
Porreres, si desitjes conèixer el calendari amb tots els partits, pots anar a la pàgina de cupmanager allà on hi ha sa copa i poder mirar amb calma un poc tot.

Au, besitos
Imatge
porreres
Truquer habitual
Truquer habitual

a jo no me va be entrar a cupmanager si tu vas donant informacio ja va be
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

Bones a tots!!! Ja he vist sa pallissa que m'ha clavat en porreres jejejeje. He estat absent un dies, perque quan he pogut compondre s'alineació, no m'ha entrat i no ha anat bé, per lo tant, es partit el vaig jugar aixi com me la va posar es sistema... deman disculpes, a tots, principalment a tú Tolls, però es que vaig de cul i no puc dedicar lo que voldria ni a aquesta pagina ni a hattrick... Ara pareix que ses coses a s'empresa es tranquilitzen (hi havia perell d'anarmen al paro jo i tota sa plantilla) i sa cosa no esteia per pensar en altres coses... VOS DEMAN DISCULPES A TOTS i el pròxim partit si que assegur Canya!!!

Salut!!!

P.D: Enhorabona a nen Porreres, però com diu en Tomeu Quely "Ya nos veremooooos las caras..." jejejeje, en un altre ocasió.

Salut a tots!!!!
porreres
Truquer habitual
Truquer habitual

per cert de ki son es auberkoks?

malgaroth t' agues goñat = :lol:
tolls
Truquer fix
Truquer fix

Malgarot no passis pena. Si me permeteu un consell, als que teniu equips de X o IX us recoman que no abuseu dels titulars per sa copa, pensau que lo realment important és sa lliga. Si se vos comencen a lesionar es titulars sabreu per què ho dic. Jo només faig servir reserves (que són decents, tot s'ha de dir).

Com vos ha anat sa temporada? Jo he pujat a VII i me pareix que pillaré de per tot enguany. M'he gastat un kilo ampliant s'estadi i no tenc ni un puta duro per fitxar, mem si en sortim d'aquesta :D

Sé que ha sonat sa flauta per en JJ i en verassa, mem si me contau com ha estat això...

Besos
Imatge
porreres
Truquer habitual
Truquer habitual

jo e acabat tercer a 3 punts dels segons, l' añ ki ve ho tornarem ha intentar

tolls de ki son es auberkoks ???
J_Jaume
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 215
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 0:00
Ubicació: s'Horta

Si si si si!!! L'Sporting s'Horta es queda a vuitena!! Som uns putes cracks!!!
L'hem tallada molt justa ja que només vàrem poder aconseguir un empat!!
Ara que,... sa temporada que vé la comensarem bastant fluixa, els dijous vaig fer un experiment que m'aconsellaren: Vaig baixar s'entreno fins al 19%, (no ho conteu a ningú :roll: :roll: , amés, pensava faria més efecte aixó), per pujar al màxim l'esperit i la confiança de l'equip.
Però lo important es que hem aconseguit sa permanència. Avui vespre, xampany fresc i dones...
Verassa, ets un crack, enhorbona per sa permanència, també a tú tolls per sa enorme temporada que has feta. Porreres, jo te donaré s'enhorabona per sa permanència, però no se si te conformes (supos que no, perque sempre mos agrada pujar). I a tota la resta, ja mos contareu com vos ha anat!!
Salut!!!
tolls
Truquer fix
Truquer fix

Auberkoks crec que pertany a nen jumamba, un usuari intermitent. El fet de què estigui registrat a retruc.net ja el legitima per participar, i això és una cosa a tenir en compte per sa pròxima copa perquè esper com a mínim ser 12.

Missatge novament per als equips de X i IX. Tenc aquest jugador en venta per si us interessa. De deu partits nou treu tres estrelles. Me'l quedaria, però s'equip ja li ve gros :lol: . Aquí el tenim:
Corvin Duram (46244606)
32 anys, acceptable de forma, saludable
Parlo Deutsch, Français, Italiano & Rumantsch!

Un noi agradable que és temperamental i just.
Té un nivell insuficient d'experiència i insuficient de lideratge.

Especialitat: Imprevisible

Nacionalitat: flag Schweiz
Índex del total de qualitats (TSI): 450
Sou: 672 €/setmana inclou un 20% extra
Propietari: We Love Sundays
Amonestacions: 0
Lesions: Cap

Resistència: notable Porteria: desastrós
Creativitat: acceptable Passades: acceptable
Extrem: insuficient Defensa: insuficient
Anotació: pobre Pilota aturada: desastrós

Gols a la seva carrera: 11
Hattricks a la seva carrera: 0
Gols aquesta lliga: 0
Gols aquesta copa: 0
Té experiència, pot jugar ofensiu, defensiu i inclús d'extrem, i treu tres estrelles en qualsevol d'aquestes posicions. Si us interessa, visitau es meu club i l'estudiau a fondo :D

Perquè després digueu que no m'enrecord de voltros :lol: :lol:
Imatge
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

Jo ja es perque estic just de pasta, amb 10000 o cosa aixi, pq un jugador d'aqueixes caracteristiques m'interessa

N'oferesc 2000!! jejejejeje. Ja quan em recuperi economicament... per cert, veig que s'equipo ha millorat, ara que l'he compost. He perdut contra els liders, amb el seu equip titular nomes per 2-1, i el trident atacant comença a funcionar (a bones hores), pero he tengut lesionats als titulars debers 5 setmanes... La pròxima serà la meva temporada!!!!
jubamba
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 26
Membre des de: dj. des. 22, 2005 0:00
Ubicació: LLubí

Bones a tots!! sok es l'amo des auberkoks, i es sa primera vegada que pas x aki. enguany me tornat a salvar pels pels de baixar a X i no hi ha manera de guanyar partits. Per cert passaria res si me canvies es nom de s'equip mentres es juga sa copa.

Adeu

Porreres sort per dimecres i k guanyi el millor!!
J_Jaume
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 215
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 0:00
Ubicació: s'Horta

tolls ha escrit:
Corvin Duram (46244606)
32 anys, acceptable de forma, saludable
Parlo Deutsch, Français, Italiano & Rumantsch!
Té experiència, pot jugar ofensiu,.....
Tolls, no has pensat a dir que sap xerrar un puté d'idiomes; és un puta crack amb sa llengo (amb ses cames, no te puc dir el contrari,..), no sé xq aquest tipo no s'ha dedicat a una latre cosa abans de jugar a futbol!! :lol: :lol:
porreres
Truquer habitual
Truquer habitual

simplement vull donar s' enhorabona a nen J_Jaume a nen tolls a nen malga i a nen jubamba (crec ke no men deix cap) i per cert J_Jaume tensa ravo pero es es meu primer añ i no me puc queixar
Respon