Ja mos havien avisat que aquest joc enganxa !!! be, pes que ho vulgui sabre, el meu num es 3394 8368 8769 . Es de n'escapça 0302 4532 4714. Ahh!, no passeu pena, farem de graneres.
P.D. Encara no hem afegit cap amic, així que no se si mos n'enterarem quant sigu s'hora. Be, ja vorem.
Qualque viciat a nes MARIO KART WII o PES08 WII???
- bernatmano
- Truquer asidu
- Entrades: 318
- Membre des de: dl. feb. 06, 2006 0:00
- Ubicació: Ariany
uepaaaa, aixo sanima, vos agregare a tots 3, i mem si mi pos.
truquera per ke mos donem comte de ke i ets, tambe has dafegir es nostres codigs.
perdonau ke no i jugui gaire, pero ara estic enganxat a nes call of duty i no se pot dur tot
.
Be lo dit mem si avui mateix vos puc agregar.
COCSSS, MORI, PARRRUSS, HAUREM DE TORNAR TREURE SES MOTOS I ES KARTS.
PD: NO SE SI ME CONVENDRA ANAR A PASAR SA REVISIO

truquera per ke mos donem comte de ke i ets, tambe has dafegir es nostres codigs.
perdonau ke no i jugui gaire, pero ara estic enganxat a nes call of duty i no se pot dur tot

Be lo dit mem si avui mateix vos puc agregar.
COCSSS, MORI, PARRRUSS, HAUREM DE TORNAR TREURE SES MOTOS I ES KARTS.
PD: NO SE SI ME CONVENDRA ANAR A PASAR SA REVISIO

- Malreventis
- Truquer asidu
- Entrades: 311
- Membre des de: dj. maig 10, 2007 0:00

no se si aço es va actualitzant o q, pero b, despres d varis intents, per fi he pogut conectar sa wii!!!
es meu codic es 5241-9624-1118! per cert, bernat, mori, us he agregat... ja q els vostres codics eren per ses primeres pagines! mem si feim carreretes prest!! salut!

HAVE A NICE DAY

per ceeet! som ben novata i no control gair, aço d sa wii a s'internet, pq den mario kart... ,e defens!!
HAVE A NICE DAY

- bernatmano
- Truquer asidu
- Entrades: 318
- Membre des de: dl. feb. 06, 2006 0:00
- Ubicació: Ariany
OLEEEEEEEEE NEUSS, perdona pero no se kuan de temps fa ke has posat es misatge, feia estona ke no entrava, avui mateix tagregare
Mem si torn treure sa vespeta i mos feim unes bones carreres
Un saludo JOOOOOOOOOOODEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRR
Mem si torn treure sa vespeta i mos feim unes bones carreres
Un saludo JOOOOOOOOOOODEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRR