Hattrick

Vols parlar d'ordinadors, futbol, moda, música, ciclisme, carreres de cargols? idò aquest és el lloc...

Moderadors: capdemul, obrador

bud_ice
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 364
Membre des de: dv. oct. 21, 2005 0:00
Ubicació: Campos

Quins nervis! ja tenim sa segona copa retruc aquí! me sap greu no haver-mi apuntat. Vaig estar uns dies molt liat, però promet que vaig intentar apuntar-me i no em va anar bé... o no en vaig sabre. M'enrecord que es primer pic ja me vares tenir que fer un esquema tolls. jejeje

A sa tercera no me la perdré.

Un apunt, tolls tu els hi dius (a n'aquests que comencen ara) que sa cantera es una merda... Jo opin lo contrari, si arribes a VIII o més has d'invertir a cantera. Ahir mateix me va surtir un jovenet delanter que le posat a la venda per 450000 i ja man fet ofertes!! amb aquest pagaré dues temporades de cantera...

De totes maneres jo entenc que a IX o divisions més baixes ... es difícil invertir pes tema pressupost.

sort a sa copa!
tolls
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 668
Membre des de: dc. oct. 26, 2005 0:00
Ubicació: Inca

Gatito ha escrit:A nes partits de copa, ve sa mateixa gent que a nes partits de lliga, o ve com a nes partits amistosos?
com que és com un amistós, ve poca genteta, es quatre replegats de sempre amb un puro de metro :lol:

bud, no podràs reeditar es teu títol, ja ho val... lo de sa cantera, has duit sooooort... saps per què ja te fan ofertes? Perquè amb una setmana d'entreno el tens amb anotació excel·lent, està a punt de pujar.

Per cert, jo venc un davanter brillant per 750000 €, un regalo :D
Imatge
Verassa
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 209
Membre des de: dt. gen. 25, 2005 0:00
Ubicació: Felanitx

Ara m'ha passat una cosa que no havia vist mai, encara flip
resulta que he anat a estadi i me surt això:

Estadi: Cas Concos Allianz Arena (780191)

Propietat de: Cumxot Team
País: España
Regió : Illes Balears

Propers partits

08/11/2006 Amistós Soplagaitas F.C - Trevinets
08/11/2006 Amistós Cumxot Team - We Love Sundays
11/11/2006 Lliga Cumxot Team - Duff Team FC

és a dir, tenc dos "ocupas" (un gallego i un Asturiano) que juguen al meu estadi demà!!! com putes????
a algú li ha passat? és un error tonto???
pq si això no es cap error..... un partit a les 12 i un altre (contra en tolls) a les 12:30.........no se.
Se que se pot oferir s'estadi per a que s'hi jugui alguna final de copa, però jo no he fet.
bud_ice
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 364
Membre des de: dv. oct. 21, 2005 0:00
Ubicació: Campos

verassa... no ho havia sentit a dir mai... raro raro raro. Si es un fallo (que es el que pareix) te pots anar a queixar. demà hi haurà 44 jugadors damunt es teu camp, jejejeje

Tolls jo estic interessat en comprar un delanter de brillant per amunt ara.
He anat a veure es teu. Esta acabat de pujar a brillant no? Treu rendiment o no serveix per res? sigues sincer homo. jejeje. Es que ja que me gast aquest pastón... no sé si preferiria arribar a nes kilet i tenir un magnífic. Tu que faries?

gracis per adalantat.
J_Jaume
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 215
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 0:00
Ubicació: s'Horta

Que??!!! Com ha començat aquesta primera jornada de sa "II gran copa retruc""??
Només he pogut veure el resultat d'un partit i .... tolls, ves un poc més alerta amb lo que fas :lol: :lol: , ja que tú verassa estàs molt concertat amb sa lliga, però.... no te deixis fer aixó!!! :D :D
Verassa, que tal ha anat aquest doble partit jugat a Ca's Concos, ha arribat a ser un quadriangular, o que?
Au sort a tots per sa copa!!!
porreres
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 68
Membre des de: dl. jul. 24, 2006 0:00
Ubicació: Porreres City

2-6 a favor de olivers atons

sa setmana ki ve jugare en serio... xD
Verassa
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 209
Membre des de: dt. gen. 25, 2005 0:00
Ubicació: Felanitx

punyetero tolls, m'ha fet un siete!! xDDD
m'he equivocat d'estratègia però no esperava aquesta carretada de gols jo....
finalment no hi ha hagut problemes al meu camp, he avisat als civils concarrins i no han deixat passar els intrussos peninsulars jejej,
au, a sa pròxima jornada jo també m'hi pos en serio!!.
porreres
Truquer habitual
Truquer habitual

tolls en pore as de posa es calendari de sa segona jornada

--------------------------------

lo bueno de los años es qe curan heridas lo malo de los besos es qe crean adiccion
Tuxy
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 64
Membre des de: dt. oct. 11, 2005 0:00

Primer partit guanyat, 1-4 a favor de thevenin. Sa veritat no m ho esperava mai.
Tolls ja he montat a sa porteia sa red de kevlar perque aguanti sa panera de gols q m has de clavar, xD. I jo crec q es camp s omplira pq jugam es dimecres bo dos equipos inqueros, no trobes?

Saludos
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

Partit perdut Nottingham 0- 3 Auberkoks. Primer de tot la meva mes sincera enhorabona al guanyador!!! Jo no esper guanyar ni a cristo, però miraré de millorar de cara a sa pròxima temporada. Es "mini" tutorial m'ho varen passar algo tard quan ja tenia s'equipet montat i l'he cagada amb qualcuns fixatges, però en fí, és una plantilla jove a l'estil BABYDEPOR i amb el temps millorarà. El problema és que tenc bastant poc marge de reacció ara perque no tenc un puta xavo... pero bono, supos que amb un parell de temporadetes ses coses s'aniran composant... He mandat als operaris sustituir les xarxes de les porteries del meu estadi, i no precissament pels gols que fic jo... Vaja trastos de davanters que tenc q encara no s'han estrenat!!!!

Salut a tots i força a n'es...
tolls
Truquer fix
Truquer fix

bud_ice ha escrit:verassa... no ho havia sentit a dir mai... raro raro raro. Si es un fallo (que es el que pareix) te pots anar a queixar. demà hi haurà 44 jugadors damunt es teu camp, jejejeje

Tolls jo estic interessat en comprar un delanter de brillant per amunt ara.
He anat a veure es teu. Esta acabat de pujar a brillant no? Treu rendiment o no serveix per res? sigues sincer homo. jejeje. Es que ja que me gast aquest pastón... no sé si preferiria arribar a nes kilet i tenir un magnífic. Tu que faries?

gracis per adalantat.
Té una setmana més d'entreno. En forma acceptable treu quatre estrelles tirant cap a quatre i mitja, i en notable de forma quatre i mitja segur. Que consti que no te vull vendre sa moto, però trob que a n'aquest preu està molt bé. M'encantaria que el comprassis, li faria un seguiment! Bé, avui acaba, tu mateix.
Si estàs disposat a amollar un kilo sense passar pena, jo fitxaria es magnífic.
Pensa-t'ho bé. (i fitxa a nen Bert :lol: )
Imatge
tolls
Truquer fix
Truquer fix

Bueno al·lots, resultats de sa primera jornada:
Cumxot Team 0 : 7 We Love Sundays
S'antro Team 1 : 4 Thevenin SFC
U. E. Porreres 2 : 6 Olivers Atons
Nottingham Presa 0 : 3 Auberkoks
Imatge
tolls
Truquer fix
Truquer fix

Verassa ha escrit:punyetero tolls, m'ha fet un siete!! xDDD
m'he equivocat d'estratègia però no esperava aquesta carretada de gols jo....
finalment no hi ha hagut problemes al meu camp, he avisat als civils concarrins i no han deixat passar els intrussos peninsulars jejej,
au, a sa pròxima jornada jo també m'hi pos en serio!!.
pots dir puta tolls obertament :lol: :lol: :lol: :lol:

Bueno, calendari a petició d'en porreres:
2ª Jornada:

Thevenin SFC - : - We Love Sundays
S'antro Team - : - Cumxot Team
Auberkoks - : - Olivers Atons
Nottingham Presa - : - U. E. Porreres
Durem a sa gent d'inca a veure es partit tuxy, a nes nou camp d'inca. COSTANSIA!!
Imatge
porreres
Truquer habitual
Truquer habitual

al.lots vos va be entrar a hattrick?

no vos puc dir que me posa xk es meu nivell d' angles es bastant baix jejej

una altra cosa: sa darrera vegada que hi vaig poder entrar en malgaroth no havia acceptat s' amistos axi es ke en porer malgaroth (abans de dimecres) aceptel :wink:
tolls
Truquer fix
Truquer fix

Se veu que hi ha canvi de servidor. Mos diuen es suecs que per demà a les 5 ja estarà enllestit.

Malgarot, vius!
Imatge
Respon