Mi primera ves (dedicat a Calonge)

Vols parlar d'ordinadors, futbol, moda, música, ciclisme, carreres de cargols? idò aquest és el lloc...

Moderadors: capdemul, obrador

maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

Obrador que no saps que en bon mallorqui deim " Tots els carrers duen a plaça". pasis per von pasis, i aquest cas el Nostre AMIC no mos a dit es caminal que va prendre per adressar, dubte solventada.

I sa veritat en sap greu pero JOVE tanc que donarte sa Enhorabona, has conseguit que mo imaginàs en video i tot i quina panxada de riure que me fotut, has fet canviar sa meva ratxa i he gonyat un truc :uep:

bueno a lo millor me han deixat gonyar :few: :few: :few: pero he rigut. :ditr: :clap: :clap:
** Xisco MASET **
Jove
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 809
Membre des de: dt. juny 06, 2006 0:00
Ubicació: BugerCity
Contacta:

Estic content que vos agradí. Jo també del dia que vaig sembrar sa llavor de melò, tenc bones ratxes, je, je.. X:) M:-)
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

Meste Xesc, es JOVE de sa familia, si en el fons de tot :scratch:
crec que estaries millor a n'es centre en cuatre copetes
que duguent aquest tros de tronc sense floretes :O)

:hand: Pero bé segueix així que a un lloc o a saltre sempre trobarem un moment per riure i pasar-ho bé.
:clap: :clap: :clap: :clap:

:think: :think: ja podries pensar es segon capitol d'aquest BEST SELLER :shift: :shift:

Si hi ha de haveer cualque truc en directe i algu ha de perdre, compta amb jo per fer ses escenes perilloses. :doh: :doh: que no me sap greu es perdre :think: :think: bueno ja que som voluntari millor que guanyi :few: :few: :few:
** Xisco MASET **
truquera
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 20
Membre des de: dt. des. 06, 2005 0:00
Ubicació: calonge

Ay Jove!!! Qui ens varem anegar varem ser noltros, quin resacooon!!!!

Pero varem riure molt. Un plaer hever-vos conegut
Jove
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 809
Membre des de: dt. juny 06, 2006 0:00
Ubicació: BugerCity
Contacta:

truquera ha escrit:Ay Jove!!! Qui ens varem anegar varem ser noltros, quin resacooon!!!!

Pero varem riure molt. Un plaer hever-vos conegut
El plaer va ser nostro.
Vaig haver de prende dos Gelocatils es Diumenge, per anar a fira a Maria, je, je.
perdigot
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 154
Membre des de: dv. maig 12, 2006 0:00
Ubicació: Ferreries

:clap: :clap: :clap: encara que no ho creguis, he llegit totabsa història, je je ej!! Lo que fa s'avorriment!! Molt bona!! :ditr: :ditr:
Respon