Crec que no tens cap problema jocfora, crec que les opcions individuals que un tria són totalment respectables en el tema de l'esport, amb tots els valors que l'esport té. És el que pens.
Dios, quin "niñato" està fet en Hamilton aqueix, i son pare que pareix una puça darrera ell.
Crec que teniu tota sa rao del mon tots!! Perque ben mirat les Balears som una de les autonomíes que produim mes!!!! I a on putes s'inverteixen mes els diners??? Pues aqui no!! Igual que pasa a espanya tambe pasa a balears, i no es per ofendre als estimats mallorquins res mes faltaria!! Pero tot ve cap a Mallorca i els menorquins i la resta esteim a dues veles, nomes fa falta veure que la carretera principal de l'illa nomes te un punyetero carril per banda i moltes altres carreteres secundàries apenes estan esfaltades!! Aço es el problema de sempre els Grans es foten als petits, pero per aso no deixare de ser MENORQUI-BALEAR I ESPANYOL!!
Uuuuuf, amic queralbs, tenc tantes coses que dir al respecte, però m'estret un ou.... I quedaré com en Xorrec....
He vist tantes pardalades a n'aquest fil que només vull que sapigueu que l'he vist....
I per cert soc de n'Alonso, Franquista del Barça i a damunt nacionalista de dretes, je, je, de N'aznar i dels Ocults, i dels Anegats, i tambe den Tomeu Penya i Na Munar, Au idò ja ho sabeu.
I JO NOMES VULL DIR Q VULL GARROTSSSSSSSSSS
GARROTSSSSSSSSS
I MES GARROTSSSSSSSS
PQ NOLTROS Q TAMBE APORTAM JOC A NES RETRUC TAMBE SOM COM SES BALEARS JAJAJJA
NO MOS DONEN LO Q MOS PERTANY
PROTESTTOOOOOOOOOOOOÇ
bones , aixo de mesclar es depot en sa politica i dir que si tu ets de aquest equip es un tal o si ets de saltre ets un cual o si te agrade que guanyi en fernando alonso ets de fuerza nueva pues no me va be , crec que te equivocas queralbs , pero ets molt lliure de escriure lo q vulguis , pero que no te extranyin se contestacion que ta fet en collons , que te es mateix dret que tu de dir sa seva opinio sobre es teu comentari.
M'encantaria que n'Alonso guanyàs es mundial, maldament just sigui per veure sa cara de papa Hamilton i sa d'es ninet mal criat i mimat que cuant ha vist que n'Alonso li dona mil voltes i después de que fins are ell s'ha aprofitat de sa telemetria de n'Alonso, ha hagut de fer sa geniadeta.
Estic convensut que si al final n'Alonso guanya es mundial sen anirà, ja sigui a BMW, a Toyota, o a Honda, que van com a locos per tenir-lo a les seves files.
mem
jo opinare
amb ideas politiques no entrare pq ses extremes no man agradat mai
pero bueno senyor queralbs si vols declarar es teus ideals
per favor i menos com a moderador no vulguis q te faltem a nes respecta..o deixarem aqui q totom es lliure de pensaments,,,vull defensar en collons q hem de defensar lo nostro... pq es lo q hay
maldement espanya mos puteji millor un de asturies q un ingleset
aixo fa pena
pero val
nomes un poquet de apollo a nen collons
i si aixi funsiona retruc .net
no mestranya q no mos donin garrots
i si ha de ser aixi per favor deixaumos es nuvols q noltros som mes humilts i comprensius
i com diu en pasi hay passssssss
I TORN DIRRRRRRRR
VOLEM GARROTSSSSSSSSSSSSSSSS
Q HEM DE DUR UN SIRI A LA SANG
PQ SES EXTREMES MOS DEIXIN
AUAU
FA RIUREEEEEEEEEEE
JAUMET COLOQUET A BON LLOC
MEM SI PODRAS SER TAN HUMILT
Ja són ganes de polititzar. Vegent tot el que envolta sa vida des d'una perspectiva política, criticant o menyspreant tot allò que no sigui proper a sa ideologia d'hom, es deixen de disfrutar moltes coses.
Jo em sent ben però ben mallorquí i no m'identific amb sa idiosincràsia espanyola, tot i que no hi tenc res en contra. Agafant ses coses amb moderació es viu millor senyors!
Per cert, pas un bon gust de veure ses maniobres de n'Alonso i, no perquè no sigui de Catalunya, deixaré de lloar-lo.
Ah:
1) Sóc més del Barça que del Madrid però encara sóc més del Mallorca.
2) En Queralbs se sent molt sa terra, cosa que me pareix esplèndida i que heu de comprendre.
3) Què conyo és aquest cap d'esquelet que dóna voltes?