L'origen del vostre nick

Vols parlar d'ordinadors, futbol, moda, música, ciclisme, carreres de cargols? idò aquest és el lloc...

Moderadors: capdemul, obrador

Boig_per_tu
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 1
Membre des de: dl. ago. 28, 2006 0:00
Contacta:

L'origen del meu nick és ben evident. Vaig voler agermanar el joc més nostre, que és el truc, amb la que per mi és la millor cançó en català: "Boig per tu", de SAU.
Per si algú no la coneix, aquí en teniu una versió en un directe, on Luz Casal acompanya a SAU.
http://www.ritmes.net/pritmes/rtItem.js ... l=poprock#

Nena, estic boig per tu!
Puigverd
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 17
Membre des de: dg. juny 04, 2006 0:00
Ubicació: Puig Verd (Felanitx)

El meu tampoc és gaire mal de descobrir. Som de Felanitx i habit al peu d'un turonet de la vila anomenat Puigverd
secretari
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 50
Membre des de: dj. gen. 26, 2006 0:00
Ubicació: ses salines

Hola a tot@s,

M'agrada aquest fil, perquè podem saber un poc més de cadascú de noltros.

En el meu cas, resulta que som un grup d'amics que cada dia tenim el bon costum de berenar plegats, i un d'aquests (en maset) me va fer saber que hi havia aquesta web. I com que a la taula del berenar me diuen secretari, doncs ... això, me vaig posar aquest nick. També ho sóc de professió.

Salut i sort, truquer@s!
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

A n'es meu germà gran li tocar
passejar-lo amb dignitat
a n'aquesta pagina jo li he robat
com a primer que en vaig registrar

Perdonat segur que em té
hi amb honor el defensaré
el nom pasetjaré
i brodat el polar duré

Es nom de sa família vé
dins sa marina té historia
amb rels de llucmajorer
una vida de gloria

Si dins sa Marina vos perdeu
a Ca'n Maset anomenau
un redolet segur que trobau
i sa nostra família coneixereu

Crec que no té més esplicacions que donar, sa veritat que no he cercat masa enrera per descubrir s'origen, es que amb ses restes talaiotics que hi ha no vull sorpreses.

:P :P Xisco Maset :P :P
socrates
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 621
Membre des de: dt. maig 02, 2006 0:00
Ubicació: territori comanxe
Contacta:

No és en Camaron no, és un peasso futbolista brasiler.
En Sócrates Brasileiro Sampaio de Souza Vieira de Oliveira duia es 8 a s'esquena, però era un 10 al camp. Elegant, creador, rematador, hàbil, capità, un dandy amb sa pilota.
Ni Ronaldinhos, Beckenbauers, Muellers, Pelés, ni pelusas.... res aficionats devora aquest crack. A més es tipo és doctor en medicina, ni ho sabia això.

Ara que també ha estat seleccionat com un des jugador més feos des futbol. :wink: :wink: :wink:
http://es.wikipedia.org/wiki/S%C3%B3cra ... C3%BAtbol)
http://www.youtube.com/watch?v=epQStWWy2aA

edit: pos un parell de links més des verdader jogo bonito:
http://www.youtube.com/watch?v=KMmEuSfIcIw
http://www.youtube.com/watch?v=e0JjzdXf ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=xjkQRRvZrrY

Imatge
socrates l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 23, 2007 17:15, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
collonsdepuput
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 190
Membre des de: ds. abr. 29, 2006 0:00
Ubicació: Es Pla de na tesa

bueno.....no ser com començar.......aixo era i no era.....no, aixi no començare......mmmmmmm be a ca una puta ....
es meu nick ve d'una frase que vaig sentir dir a un ordenador.....si si a un ordenador..... alla per l'any 2004 varem fer un campeonat de truc a ne spaseig maritim...( La posada del Loro) ..bon bar......camereres guapisimes.....beeee a lo ke iba......aquell any nomes vaig poder ser 3er i es premi per es tercer era un joc per ordenador que simulave un truc...tu contre sa maquina. esta be...pero no es tan realiste i no es tan divertit.......no te pots enriure des contrari..... sa puta maquina un dia me va retrucar .....i em va dir " .. COLLONSDEPUPUT no hi ha ningu que me guanyi un retruc...""" casi el vaig cremar a s'ordenador....pero sa frase va calar i sempre amb sos amigots cuan jugam a can gaspar ( la cuna de truc a nes Pla de na tesa) sempre la deim i cuan vai anar a fer es nick m'en vaig enrecordar...i are es es meu nick de guerre per tot alla on vaig.....s'altre (nick) menut69 adivinau per ke.........lo de menut esta clar ...tampoc som tan gran pero lo des numero te trampe...jajajajaj

au ido salut i bon truc.......
Verassa
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 209
Membre des de: dt. gen. 25, 2005 0:00
Ubicació: Felanitx

Idò el meu nick deu estar a punt de complir els 11 anys de vida.

El meu primer llinatge es Vera, i quan era de viatge d'estudis a París devers l'any 96 els papas ens cridaven per telèfon a l'hotel. A la recepció hi havia un senyor de raça negra i d'uns dos metres (o això me pareixia a mi que devia tenir uns 14 anys) pareixia en Shaquille O'neal.
Idò aquest senyor com es normal no entenia ni pronunciava del tot bé els llinatges que li demanaven per telèfon, afegia "ssa" al final d'alguns d'ells.
Aixi en Covas es va convertir en Covassa, en Vera en Verassa.... i aixi a poc a poc, a base de repetir-ho entre els amics fins avui ha durat.

Messieur Vegassa, telefònn.
tiano
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 258
Membre des de: ds. jul. 22, 2006 0:00
Ubicació: un llucmajorer a Portocolom

Resulta que jo de nom som SEBASTIÀ.
Que com sabem en mallorquí abreviat mos diuen TIÀ (és amb aquest nom com me coneix sa majoria de gent) i Tià traduït a es castellà (segons unes amiguetes de Ciutat que tenc, que vaig conéixer quan era més jovenet i que xerren habitualment amb sa llengua nacional) és TIANO.
I d´aquí aquest nick que me du molts de records carinyosos.
Idoi si, i que no és guapo això !!

Ah! i sa PAPARRA també som jo, pero aquest altre nick no és que me dugui cap record carinyós, sino que mo vaig posar com a homenatge en aquest bitxo repelent, xupa-sang i aferredís que me trob quasi sempre que me passeig per foravila.

Au tot sigui dit per conéixer-mos un poquet més.

Salut, sort i peces !!
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

Es meu no te cap misteri

JOCFORA: Despues de molt cabilar, el meu capet no va donar per mes, i es lo únic que sem va ocorrer, va ser això. Cuant arribam a un jocfora, ja hi ha mal. (no en solc perdre cap de jocfora, anau vius)

CASSEGAI: Un altre dia d'inspiració. Idò resulta que allà on visc li diuen "Cas segai de ses vinyes".

PERLLONGA: Un homenatge a la manera d'apuntar que tenim per Calonge (anam molt mes avançats que els altres), tecnologia punta.

Au idò ja ho sabeu
kubrick
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 14
Membre des de: dv. maig 12, 2006 0:00
Contacta:

Aprofit per animar a la resta d'usuaris a seguir aquest fil, ja que si hi ha més de 2700 nicks, es poden omplir un parell més de pàgines :wink: :wink: .

Salut i bon truc
Imatge
tolls
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 668
Membre des de: dc. oct. 26, 2005 0:00
Ubicació: Inca

Franco_El_Generalisimo ha escrit:Se me olvivaba aqui un pequeño video de mi vida, je,je
http://www.youtube.com/watch?v=-aVJs22m ... rch=franco
Hi ha gent de tot tipus!!!!!!
Reiter que missatges d'aquest usuari baix aquest nick no són benvinguts a la pàgina. Si es vol fer apologia de sa figura den franco, que es faci, però baix es nick que tothom coneix i no darrera una màscara.

Salut
Imatge
tolls
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 668
Membre des de: dc. oct. 26, 2005 0:00
Ubicació: Inca

S'origen des meu... es meu nom és tolo, i un colega meu em diu tol, que afegint una s, queda tols, però me fa més gràcia tolls.

Per cert, es pronuncia "tols" i no "toys" :wink:
Imatge
b_clar
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 8
Membre des de: dv. des. 29, 2006 0:00
Ubicació: Ses Salines

(TOLLS) Molt bo es video den Franco...

Gracies per penjarlo aki...

Ahh, i si algu vol fer politica, per favor, k no sigui al RETRUC.NET

b_clar. Es el meu nom Bernat Clar, ja ho veis, ben poc original...

Salut a tots
davido
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 8
Membre des de: dv. maig 26, 2006 0:00

davido ----> david + o

me deien aixi fa temps alguns coleges
viciada
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 52
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 0:00
Ubicació: Es Migjorn Gran

Bon vespreeee!!!

I jo perque devia triar VICIADA????

No serà per lo que jugui...!!!je, je, je.... És com a xistòs i tot perque jo antes de ser VICIADA era denom Silvia, però desde que me vaig posar aquest nick, quan esteim amb es ranxo, na tts me diu VIÇ, i es balear me diu VICI!!!!
i quan mus trobam per fer es cafè, o es fosquets, encara no hem segut a sa taula i ja tenim ses cartes preparades......

crec que antes de registrarme ja vaig intuir que me VICIARIA(però no me pensava que tant...)jejeje...

[/b]
Respon