Per tantejar un poc...

Vols parlar d'ordinadors, futbol, moda, música, ciclisme, carreres de cargols? idò aquest és el lloc...

Moderadors: capdemul, obrador

collonsdepuput
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 190
Membre des de: ds. abr. 29, 2006 0:00
Ubicació: Es Pla de na tesa

pacotorres69 ha escrit:Eso, que corrin una mica més!!!! :uep: :uep: :uep: :uep:

no sera massa per tu ...... no t'auries de maretjar :shift: :( :o

:few: :few: :few:
Oposició pura i dura
Imatge
pacotorres69
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 446
Membre des de: dc. ago. 27, 2008 0:00
Ubicació: Pollença

collonsdepuput ha escrit:

Jajajajaja!!! Molt bona aquesta! No passis pena que duré biodraminas i Pimperan!

Ara, pensa a prendre "pepto bismol" (si no ho saps, es per la diarrea) perque quan me vegis que venc darrera tu, no m'agradaria patinar!

:P :P :P :P :P :P :P :P :P :P
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
collonsdepuput
Truquer asidu
Truquer asidu

pacotorres69 ha escrit:

Jajajajaja!!! Molt bona aquesta! No passis pena que duré biodraminas i Pimperan!

Ara, pensa a prendre "pepto bismol" (si no ho saps, es per la diarrea) perque quan me vegis que venc darrera tu, no m'agradaria patinar!

vous are has dit algo coerent........ " cuan vengui derrera tu......." jajajjajajjaa eso pk devant mo ne pasaras..jajjajajjaja
Oposició pura i dura
Imatge
pacotorres69
Truquer asidu
Truquer asidu

pacotorres69 ha escrit:

vous are has dit algo coerent........ " cuan vengui derrera tu......." jajajjajajjaa eso pk devant mo ne pasaras..jajjajajjaja

Perque vegis que no te tenc por, te donare una volta d'avantatge, però pensa a predre "pepto bismol"!!!!!
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

Uep!. Perdonau que darrerament no he pogut entrar.

Referent al comentari d'en Jove, el problema és que a Can Picafort tan sols cors 8 minuts, i el cost és elevat. És vera que corren més, però el problema està en que quan li comences a collir es tranquillo al Kart ja t'has de baixar. A Llucmajor son 30 minuts (minut amunt, minut avall) i no és pagat per riure.

Trukito, t'explic:

Ja vàrem fer un karting a Llucmajor que va ser un èxit. S'han de pagar uns 38 euros per barba i tens dret a correr un 30 minuts; normalment fas 5 minuts d'escalfament fent voltes a la pista, 10 de classificació i 15 de carrera. El número màxim de Karts que poden correr simultàniament a la pista són 12. Els karts no son la polla, però t'assegur que rius pels colzes... a no ser que te trobis a en Parrus per allà enmig. :shift: :shift:

Bé idoi, la llista provisional quedaria composada per:

1.Parrus :doh: :doh: :doh: :pray: :pray: :pray:
2.Collonsdepuput (actual campió)
3.Trukito???
4.Gutii
5.Cocs
6.Joenvit
7.Pacotorres69 (sisi, pren Biodramines a rompre)
8.Jocfora (no me puc llevar del cap aquella imatge teva en contradirecció venguent cap a jo jejejeje)
9.Corantaputas
10.Jove??
11.Malgaroth

Ens quedaria lliure un Kart i en Jove i en Trukito ens haurien de confirmar si estan interessats. En cas afirmatiu ja començariem a fixar una data.

AU IDOOOOOOOO!!!!!!!
Jove
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 809
Membre des de: dt. juny 06, 2006 0:00
Ubicació: BugerCity
Contacta:

Malgaroth ha escrit:Uep!. Perdonau que darrerament no he pogut entrar.

Referent al comentari d'en Jove, el problema és que a Can Picafort tan sols cors 8 minuts, i el cost és elevat. És vera que corren més, però el problema està en que quan li comences a collir es tranquillo al Kart ja t'has de baixar. A Llucmajor son 30 minuts (minut amunt, minut avall) i no és pagat per riure.

Trukito, t'explic:

Ja vàrem fer un karting a Llucmajor que va ser un èxit. S'han de pagar uns 38 euros per barba i tens dret a correr un 30 minuts; normalment fas 5 minuts d'escalfament fent voltes a la pista, 10 de classificació i 15 de carrera. El número màxim de Karts que poden correr simultàniament a la pista són 12. Els karts no son la polla, però t'assegur que rius pels colzes... a no ser que te trobis a en Parrus per allà enmig. :shift: :shift:

Bé idoi, la llista provisional quedaria composada per:

1.Parrus :doh: :doh: :doh: :pray: :pray: :pray:
2.Collonsdepuput (actual campió)
3.Trukito???
4.Gutii
5.Cocs
6.Joenvit
7.Pacotorres69 (sisi, pren Biodramines a rompre)
8.Jocfora (no me puc llevar del cap aquella imatge teva en contradirecció venguent cap a jo jejejeje)
9.Corantaputas
10.Jove??
11.Malgaroth

Ens quedaria lliure un Kart i en Jove i en Trukito ens haurien de confirmar si estan interessats. En cas afirmatiu ja començariem a fixar una data.

AU IDOOOOOOOO!!!!!!!
Jo no puc, estic fent un master en picapedrer els dissabtes i festius.
Trukito
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 34
Membre des de: ds. gen. 03, 2009 0:00
Ubicació: Jo som du Moll

:think: :think: nosé ja vos ho confirmaré! :doh: per quina data seria més o manco?

SALUT I RADIKALISME :dance: :dance:
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

Bé idoi, 2 karts que cerquen conductor... Trukito, pues no se tio, no podem fixar una data si no tenim es cupo de Karts cobert, podria ser d'aquí a 2 setmanes, un mes... no se, ho debatriem aquí.
pacotorres69
Truquer asidu
Truquer asidu

No hi ha cap dona que s'animi a pujar a un kart? Au venga, que no mossegam! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
collonsdepuput
Truquer asidu
Truquer asidu

pacotorres69 ha escrit:No hi ha cap dona que s'animi a pujar a un kart? Au venga, que no mossegam! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

joder Paco...... ja no saps k fer per no kedar es derrer... :few: :few:
Oposició pura i dura
Imatge
pacotorres69
Truquer asidu
Truquer asidu

pacotorres69 ha escrit:No hi ha cap dona que s'animi a pujar a un kart? Au venga, que no mossegam! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Jajajajaja!!!! Però :hand: Veig que estas una mica nervios per aquesta carrera, te preocupa molt que vengui darrera teu i saber que vares guanyar la segona carrera perque vaig anar per les herbes, te record, que la primera mànega, va ser meva :few: .

No te possis massa nerviós, que si fa falta te tornaré a deixar guanyar!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Rodolet
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 391
Membre des de: dv. gen. 26, 2007 0:00

uro kin maxisme :study: :study: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

SALUT I RADICALISME
coloma
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 10
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 0:00

Jo mi pujaria, xro m'heuriau de lloc 8O 8O per anar per la pista :oops: :oops: soc un perill mai vist :scratch: :scratch: , mira q fins i tot per dur es carrito de sa compra ha de manar el meu home x que si no mo duc tot x endevant :doh: :doh:
aixi doncs no venc ni fermada :no: :no:
pacotorres69
Truquer asidu
Truquer asidu

coloma ha escrit:
Jo mi pujaria, xro m'heuriau de lloc 8O 8O per anar per la pista :oops: :oops: soc un perill mai vist :scratch: :scratch: , mira q fins i tot per dur es carrito de sa compra ha de manar el meu home x que si no mo duc tot x endevant :doh: :doh:
aixi doncs no venc ni fermada :no: :no:
Au venga, fora excuses. Els altres fan el mateix i això que diuen que tenen carnet de cotxo! TOMBOLA!!!!!!
Ara no hi haura cap dona interessada? Podra venir al meu costat si vol :few:
fornalutxenc
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 28
Membre des de: ds. des. 13, 2008 0:00

jo fa anys vaix tani un no vejis com mo pasava navem a corre a can pastilla pero no se si men recordaria :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh:
salut i sort :salut: :salut:
Respon