pacotorres69 ha escrit:Eso, que corrin una mica més!!!!![]()
![]()
![]()
no sera massa per tu ...... no t'auries de maretjar

Jajajajaja!!! Molt bona aquesta! No passis pena que duré biodraminas i Pimperan!collonsdepuput ha escrit:pacotorres69 ha escrit:Eso, que corrin una mica més!!!!![]()
![]()
![]()
no sera massa per tu ...... no t'auries de maretjar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
pacotorres69 ha escrit:Jajajajaja!!! Molt bona aquesta! No passis pena que duré biodraminas i Pimperan!collonsdepuput ha escrit:pacotorres69 ha escrit:Eso, que corrin una mica més!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ara, pensa a prendre "pepto bismol" (si no ho saps, es per la diarrea) perque quan me vegis que venc darrera tu, no m'agradaria patinar!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
collonsdepuput ha escrit:pacotorres69 ha escrit:Jajajajaja!!! Molt bona aquesta! No passis pena que duré biodraminas i Pimperan!collonsdepuput ha escrit:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ara, pensa a prendre "pepto bismol" (si no ho saps, es per la diarrea) perque quan me vegis que venc darrera tu, no m'agradaria patinar!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vous are has dit algo coerent........ " cuan vengui derrera tu......." jajajjajajjaa eso pk devant mo ne pasaras..jajjajajjaja
Jo no puc, estic fent un master en picapedrer els dissabtes i festius.Malgaroth ha escrit:Uep!. Perdonau que darrerament no he pogut entrar.
Referent al comentari d'en Jove, el problema és que a Can Picafort tan sols cors 8 minuts, i el cost és elevat. És vera que corren més, però el problema està en que quan li comences a collir es tranquillo al Kart ja t'has de baixar. A Llucmajor son 30 minuts (minut amunt, minut avall) i no és pagat per riure.
Trukito, t'explic:
Ja vàrem fer un karting a Llucmajor que va ser un èxit. S'han de pagar uns 38 euros per barba i tens dret a correr un 30 minuts; normalment fas 5 minuts d'escalfament fent voltes a la pista, 10 de classificació i 15 de carrera. El número màxim de Karts que poden correr simultàniament a la pista són 12. Els karts no son la polla, però t'assegur que rius pels colzes... a no ser que te trobis a en Parrus per allà enmig.![]()
![]()
Bé idoi, la llista provisional quedaria composada per:
1.Parrus![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2.Collonsdepuput (actual campió)
3.Trukito???
4.Gutii
5.Cocs
6.Joenvit
7.Pacotorres69 (sisi, pren Biodramines a rompre)
8.Jocfora (no me puc llevar del cap aquella imatge teva en contradirecció venguent cap a jo jejejeje)
9.Corantaputas
10.Jove??
11.Malgaroth
Ens quedaria lliure un Kart i en Jove i en Trukito ens haurien de confirmar si estan interessats. En cas afirmatiu ja començariem a fixar una data.
AU IDOOOOOOOO!!!!!!!
Jajajajaja!!!! Peròcollonsdepuput ha escrit:pacotorres69 ha escrit:No hi ha cap dona que s'animi a pujar a un kart? Au venga, que no mossegam!![]()
![]()
![]()
joder Paco...... ja no saps k fer per no kedar es derrer...![]()
uro kin maxismecollonsdepuput ha escrit:pacotorres69 ha escrit:No hi ha cap dona que s'animi a pujar a un kart? Au venga, que no mossegam!![]()
![]()
![]()
joder Paco...... ja no saps k fer per no kedar es derrer...![]()
Jo mi pujaria, xro m'heuriau de llocpacotorres69 ha escrit:No hi ha cap dona que s'animi a pujar a un kart? Au venga, que no mossegam!![]()
![]()
![]()
Au venga, fora excuses. Els altres fan el mateix i això que diuen que tenen carnet de cotxo! TOMBOLA!!!!!!coloma ha escrit:Jo mi pujaria, xro m'heuriau de llocpacotorres69 ha escrit:No hi ha cap dona que s'animi a pujar a un kart? Au venga, que no mossegam!![]()
![]()
![]()
![]()
per anar per la pista
![]()
soc un perill mai vist
![]()
, mira q fins i tot per dur es carrito de sa compra ha de manar el meu home x que si no mo duc tot x endevant
![]()
![]()
aixi doncs no venc ni fermada![]()