No pasis pena copetes qe se qe encara qe no manomenis penses amb jo. Aqui va es meu mini testament.
Fa dos anys vaig sentir a xerrar daqesta pagina i vaig troba qe seria una bona idea registrar-mi, i aixi ho vaig fer
Amb so bon sentit de sa paraula, pareixia una casa de putes, sempre hi havia gent per tot, tres sales plenes vaig arriba a veure.
Amb sa rima qe pot ocasionar "maria" vaig comensa a coneixer gent qe si maria per amunt qe si maria per avall i jo feliç perqe sense coneixerme de res comensava a fer amics.
Comensare amb sa nomenacio: LUCHO, va ser un dels primers amb qe me vaig fer bastant, ETOO, PAKETE, MOREY, SHADOW, NARDO, GUTI, CAPDEMUL, COLLONS (men record qe sempre li demanava com teniel els collons els puputs, jaja), PACOTORRES69, COPETES, NAMARLON, PONSETI, XIFO,

present qe me deix una gentada.
I va arriba el prime dina al qe vaig anar, a llucmajor, mare meva de cares desconegudes, sort qe i avia molt de llucmajorer, no matrevia a ana a saluda a ningu. Fins qe va arriba el segon dina, capdepera, i qe voleu qe vos digui? me vaig qeda amb ganes de mes, pareixia un dina dun bateix qe te trobes amb famili qe fa segles qe no veus,... en resum qe mo vaig passa molt be.
I ja no vos marejare mes una abraçada molt forta