Uiiii, ara he trobat aquest fil i encara que sigui un poc antic, m'ha fet il·lusió contar com vaig apendre a jugar a truc.
Bé, vaig “aprendre les normes” deu fer uns 25 anys. Mon pare, que era un gran truquer, me'n va ensenyar. Però desgraciadament ell no hi va ser molt de temps per poder practicar el joc, així que les normes varen quedar emmagatzemades a un raconet del meu cervell.
Fa cosa d'un any i mig el meu fill me va dir que havia descobert una pàgina de truc per internet i me va fer il·lusió entrar i jugar. No oblidem que jo sabia les normes i me pensava que amb això ja podia jugar a truc!!!!! Il·lusa que era jo!!!!:_:_:_
Bé, vaig començar a fer ses primeres partides, que segur que desesperaven als meus companys, fins que vaig descobrir que en aquest joc “se roba”

jajajajajaja. Això va ser un dia que li vaig dir a nen Lapsus que mostres cartes. La resposta va ser “les classes valen una cervessa”. I li vaig dir “bueno, quan vulguis i on vulguis” (jo pensava que amb una o dues cervesses ja estaria). El dia que les vulgui cobrar agafarem un gat històric de tantes que n'hi dec :_:_:_:_ . I va ser així, mirant en lapsus, en tianot i companyia que vaig aprendre a jugar a truc, una mica eh? que soc novata encara. Ah! I no puc deixar d'anomenar en joaquin-isa, que va ser el meu primer company de truc a la web i que va tenir moooooooolta paciència amb mi.
Com a jugada alucinant, n'hi ha hagudes que m'han deixada així

, però com a anècdota puc contar un dia que me varen fer un tots i jo duia 34 envits... però no tenia ni idea de qui era ma :_ (ho era complicat per mi això de la ma) i li vaig demanar al meu company (en banyabufari) si jo era ma o no. Ell se va pensar que m'en fotia d'ell (ai deu meu) i quan va acabar sa partida m'ho va demanar. Jo li vaig explicar que no, que realment era que no sabia com funcionava aquesta part des truc i m'ho va explicar (a la vegada que va fer 20 ho vaig entendre, a la fiiiiii!! :8:8:8 ). Gràcies banya!!!
Bé, i una altra anècdota que me ve al cap va ser un dia que me vaig ficar a una taula ccr a jugar amb en mollero. Vàrem guanyar el primer cantó i quan ja anàvem pel segon veig que surt "2 punts de truc per mollero-caimari67". I jo pens

dos punts? a què jugam???????? i me diuen: a valencià :f :f :f :f

. Ja me vaig posar nirviosa jajajajaja. Me varen haver d'explicar ses normes del valencià perquè ni me n'havia donat compteeeeeeeee. Quin desastre!!!!!
I que dir que no sapigueu ja de sa pàgina?. Com tots els que hi hem jugat, jo també he conegut gent molt especial, fins el punt de fer amics, i seria difícil anomenar-los a tots i no deixar a ningú, així que, gràcies a tots el que m'heu ajudat a saber un poc més des truc i gràcies per els moments tant divertits que hem passat a la pàgina. I que duri!!!!!!!