L'INICI DE LA VOSTRA VIDA AL TRUC

Vols parlar d'ordinadors, futbol, moda, música, ciclisme, carreres de cargols? idò aquest és el lloc...

Moderadors: capdemul, obrador

tiano
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 258
Membre des de: ds. jul. 22, 2006 0:00
Ubicació: un llucmajorer a Portocolom

Mem colaborarem...
· Primer, uffff :scratch: , jo crec que fa entre 17-20 anys que hi jug (ara que ja en tenc 36 :drool: ).
· En vaig aprendre amb sos meus amigots d´aquells temps, a base de clotallades :mrgreen: . QUE TIEMPOS AQUELLOS... :cry: Ets horabaixes d´estiu en es C.N.S´Estanyol. Melassa!!! :uep:
·Sa jugada més..., la va fer un per aqui que, anant es cantó mitgencer va fer "tots", per arribar en es "jocfora" (va dir) 8O 8O . Absolutament lògic, no? Eh jose? :few:
· I finalment, vaig conèixer retruc.net gràcies en es meu amic i veïnat en Ventaiol, que darrerament entre poc per aquí. QUE PUTES FAS VENTAAAAAAA!!!!!!

Au salut i peces...
Al Centro y Pa´dentro!!
Imatge
Au men vaig correntsos, que ja me cerquen...
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

tiano ha escrit: Sa jugada més..., la va fer un per aqui que, anant es cantó mitgencer va fer "tots", per arribar en es "jocfora" (va dir) 8O 8O . Absolutament lògic, no? Eh jose? :few:
Osti si, jajajaja , no m'en recordaba d'esta,
concretament va dir el payo;
" He fet tots per anar a jocfora "
:rabbit: ahora vas i lo cascas :lol:
Imatge

Amunt Sempre!!
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

JA TENC UNA GRAN JUGADA PER EXPLICAR!!!!!!!

ANAVEM 15-14 NOSTRO

I BÉ, JO JUGAVA AMB UN CÀNCER DE PERSONA, OSEA QUE NO EN TENIA NI PUTA IDEA.

LI DIC QUE ENVIDI PER ROBARNE UN. I EN BUNKER ME DIU TOTS :oops: :oops:

I ELL DIU: VULL!!!!!!!!!!!!!

I JO: QUE FAS ANIMAL????? AMB QUE PRENS???

-AMB ELS TEUS, ME VA DIR AKELL TIPO

i sabeu de ki varen ser??? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

EN DUIA 21 JO!!!!!!!!!!!!! jajaajajajajajajajajaaj

BONSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
TheBoss
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 142
Membre des de: dg. gen. 21, 2007 0:00
Ubicació: VaLeNcIa

1. yo tengo 22 i juego mas o menos desde los 16... aunque en el truc mallorquin estare jugando ja casi dos años...
2.me enseyo mi padre aunque lo basico i con los amigos fuimos perfeccionando un pokito la cuestion del truc valenciano, i el truc mallorquin al princpio me volvia loco decia si tengo 33 de mano q me acen aki la falta luego me entere q llegabais aki asta las 35 ajaj
3. la jugada mas alucinante, pues en el truc valenciano el maximo de envit es 33... y bueno nos plantamos los 4 con 33 de envits, ja os podeis imaginar los vuelvos i faltas todos se creian q ganaban jajaja
4.en el google mi amigo el_vull q esta muy metido, en una de esas la encontro i mira esto enganxaaa jiji
entoniet
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 164
Membre des de: dv. feb. 15, 2008 0:00
Ubicació: inca

booonoooooo ido aprofiterem kentornaaat caaure :scratch:

se 1 astat se mes fotude :oops: cuan e fet contes 8O

kistbndto te coons de fer 25 anys 8O :doh:

menva enseñar munpare i el meu padrijove tenie 13 añs
despres elvaixana perfeccionat :study: es mitjdies a base de paga cafes :||: :||: jajaja
pero nomsap greu :no: vaix tenir bon mestres :clap: :clap: :clap:

de jugades . . . estic em ayayay :ditr: voneporie conta de tot color :oops: 8O :lol: ajjajaj i es per aixo ke magrade perke cade cop ke juk en sorpren 8O 8O
en jugades increibles :uep:

vos vaix trobar pes google :ditr:
fa molt de tens ke no jugava :cry: :cry: i teniiie un mooono ?:-)
i estic contentisim de daver trobat ekest lloc :clap: :clap: :clap:
per n obredor :clap: :clap: soa currat es tiiio :D
kea coses kes poren millorar :few: :few: sta clar
con tot en akesta vida jajaj
i per millorar jo fere el ke pugi de moment kuan pugi en fere ccr :dance:
peke fa poc kearribat i ja e conegut a molt bone jent :clap: :clap:
au sieu de mester res jau sabeu :salut: :salut:
salut i bons trucs per totom :salut: :salut:
coctelmolotov
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 108
Membre des de: dj. abr. 26, 2007 0:00
Ubicació: Pollença, Mallorca Nord, PAÏSOS CATALANS
Contacta:

Ido.. joo he tengut uns inicis raros.. perqué quant tenia 12 anys que vaig començar a linstitut me vaig apuntar a la setmana cultural, a jugar a truc,,, alla hi havia u director, u capdestudis, i profesors importants que a jo mimposaven molt,,, i mes jugant a truc. (també menrecord ke hi havia alumnes ke dovien fer 1er i 2n de Batxiller, a nu quals elsi tenia un respecte impresionant, NO COM ARA).. i res jo nava am un company i no en tenia nidea,, men varen ensenyar, entre u DIRECTOR i un professor de fisica, don Pere BONO... peroo com a que entre que no u cabava dentrendre i ke ningu de la meva "edat" en sabia se me va oblidar un poc allo du truc.. fins ke fa un anyet i pico a l'hora du pati feiom trucs. Sempre mennrecordaré que ningú volia jugar amb jo, lo tipic, tothom se creu super bo, tothom es u millor i tu que no saps sumar ni envits..
Daki vaig conexer la pagina que sabia ke uns quants jugaven, entre ells U_Rodolet...
a la pagina primer lo tipic, ningu vol jugar am tu, perke no tenteres de listori i ets super lento alhora de jugar... peeroo quan en sap.. te fas un nick nou iii a TRUCAAAAAAAAAAR!!!!!! :]:]

La jugada mes alucinant,, o espectacular... eske es mal de descriure, perke sempre hi ha sopreses.. te retruken i saps ke es teu,, coses aixi
pero lo pitjor de tot,, es quant jugues amb qualcú que mira les senyes dus altres i te les diu.. aixooo kuan tu envides pensant ke laltre du lamo,, o li retornes lenvidada... I U COMPANY NO DU RES:.. AIXOOO eeh CAPDEMUL,, a ke emprenya???

jajjajajajajajaja au idoooooooooooo ja u sabeu
SALUUT I RADICALISMEEEEEEEEE!!!!!!!!
jaume_c
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 64
Membre des de: dc. feb. 16, 2005 0:00
Ubicació: Pollença

bonesss jo vaig tenir u meu primer contacte amb u truc fa 4 o 5 anys, k u meu cosi m va intentar ensenyar a jugar, m va ensenyar kines eren les peces i a apuntar... no vaig aprendre res mes pk m va comensar a xerrar denvits i no n tenia ni idea... x tant no vaig comensar a jugar a truc realment fins k s va posar d moda a linstitut d pollença ara fara uns 3 anys, k com a dit n coctelmolotov, totom s va posar a jugar a truc a u patis com un loco
llavors tenia 17 anys kuan vaig aprendre a jugar realment a truc, mirant ls altres partides, pk no ia cap altra forma daprendre mes k mirant

ido akell mateix any m van dir k i avia una pagina web x jugar a truc, lo k no tenia internet i era un poc putada, tot i k mi vaig registrar... ultimament no jug molt pk u java no m va b o algo aixi, i x lo k e vist a altres foros d la pagina, u meu problema es avast!, k no se du b amb lo java... x lo vist la solucio rapida es tancar avast, xo jo li tenc massa carinyo a nu meu ordenador com x desprotegirlo x fer una partida d truc, o sigui k magontare i punto

no se si destacar colke jugada, a lo millo aver retrucat amb un 4, lo tipic vamos xD
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

Au idoi faré sa meva:

1. Quans anys fa que jugues a truc?

Bueno,pues deu fer cosa de 6 anys. Aprofitavem els descansos entre classes, per juntar-mos un parell, treure ses cartes i fer un parell de mans. A vegades , al principi de les classes quedavem empardalats comentant les jugades. Hi havia rivalitat, perque mos jugavem un berenar cada setmana, els perdedors pagaven als guanyadors.

2. Qui t'en va ensenyar?

Bueno, en principi, supos-ho que com tothom, a base de mirar molt com juga la gent. El joc m'anava enganxant i el meu mentor principal va ser un dels meus germans, i despres quan ja tenia els coneixements bàsics, vaig aprende un poc més a base de llargs horabaixes i vespres al bar.

3. La jugada més alucinant que t'hagui succeït

No en tenc cap en particular. Principalment, en aquesta pàgina, em qued amb aquelles partides amb el mestre Tolls, en les quals em va batiar amb el nom de "Malgaroth Aloy" o "s'escopeter". Quan esperava amb es trabuc darrera sa paret, sempre volaven, almenys de 5 a 8 punts... També son memorables les partides amb el meu gran amic UELlosetina, molt divertides, i som capaços de lo millor i de lo pitjor. Lo que no és pagat, son les rialles quan comentam les jugades quan ens veim en persona...

4. Com vares coneixer Retruc.net?

Va ser gràcies al meu gran amic informàtic loco, en Tuxy. Me vaig registrar a Octubre de 2005, per lo tant ja son 2 anys i 6 mesos fent voltes per aquí. Me va cridar molt s'atenció, i en un principi m'hi vaig enganxar. Desde fa un temps, la manca de temps per motius laborals no em deixa disfrutar de la pàgina tot el que voldria, tot i que sempre diré que és lloable a l'infinit el que ha aconseguit aqueixa web, la gran comunitat que hi ha, més encara el bon rotllo,les ganes de passar-ho bé que he vist a tant a les dues trobades que he pogut assistir com voltant per la pàgina.

Salut a tots!!!!
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 886
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
Contacta:

bones senyors!

1. Quans anys fa que jugues a truc?
Fara uns... 6 o 7 mesos :P

2. Qui t'en va ensenyar?
Men va ensenyar un tal curter i un tal tolitoo... :roll:
Erem jo i en Tiniin us aprendices i ens en varen ensenyar.:ditr:

3. La jugada més alucinant que t'hagui succeït
Prendre un tots amb 24 i perderlos per ma!! :doh:
(Era el principi de el tercer canto.. :( )

4. Com vares coneixer Retruc.net?
A traves de en Tolitoo. :D

Ido res senyors això es tot!
salut i lo de sempre... RADICALISMEEEE!!!
Imatge
Tu ets DeLs RaDicaLS!!! 8)
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 450
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 0:00
Ubicació: inca

Pues a mi me enseñaron como se jugaba ( piezas,el orden,como funcionaban los envits...) hace justo un año,llegue a casa y busque por internet si habia alguna pagina que se pudiera jugar para ir mirando y practicando y encontre esta.Pero lo que es enseñar...he ido aprendiendo solo.Y la jugada pues no se,supongo que ha habido unas cuantas,pero la mas reciente que me acuerde es ser ultimo de mano,llevar un 12,as de bastos y madona,que mate la primera con el 12 y perder el val nou,porque el otro tenia la espada y el amo :||: :||:
Imatge
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

JOENVIT ha escrit:Y la jugada pues no se,supongo que ha habido unas cuantas,pero la mas reciente que me acuerde es ser ultimo de mano,llevar un 12,as de bastos y madona,que mate la primera con el 12 y perder el val nou,porque el otro tenia la espada y el amo :||: :||:
Ricardo, no se de que me suena esta jugada :||: :||: :||:

JOOOOOODER
Imatge
caimari67
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 42
Membre des de: dg. feb. 07, 2010 0:00
Ubicació: Caimari

Uiiii, ara he trobat aquest fil i encara que sigui un poc antic, m'ha fet il·lusió contar com vaig apendre a jugar a truc.

Bé, vaig “aprendre les normes” deu fer uns 25 anys. Mon pare, que era un gran truquer, me'n va ensenyar. Però desgraciadament ell no hi va ser molt de temps per poder practicar el joc, així que les normes varen quedar emmagatzemades a un raconet del meu cervell.

Fa cosa d'un any i mig el meu fill me va dir que havia descobert una pàgina de truc per internet i me va fer il·lusió entrar i jugar. No oblidem que jo sabia les normes i me pensava que amb això ja podia jugar a truc!!!!! Il·lusa que era jo!!!!:_:_:_

Bé, vaig començar a fer ses primeres partides, que segur que desesperaven als meus companys, fins que vaig descobrir que en aquest joc “se roba” 8O jajajajajaja. Això va ser un dia que li vaig dir a nen Lapsus que mostres cartes. La resposta va ser “les classes valen una cervessa”. I li vaig dir “bueno, quan vulguis i on vulguis” (jo pensava que amb una o dues cervesses ja estaria). El dia que les vulgui cobrar agafarem un gat històric de tantes que n'hi dec :_:_:_:_ . I va ser així, mirant en lapsus, en tianot i companyia que vaig aprendre a jugar a truc, una mica eh? que soc novata encara. Ah! I no puc deixar d'anomenar en joaquin-isa, que va ser el meu primer company de truc a la web i que va tenir moooooooolta paciència amb mi.

Com a jugada alucinant, n'hi ha hagudes que m'han deixada així 8O, però com a anècdota puc contar un dia que me varen fer un tots i jo duia 34 envits... però no tenia ni idea de qui era ma :_ (ho era complicat per mi això de la ma) i li vaig demanar al meu company (en banyabufari) si jo era ma o no. Ell se va pensar que m'en fotia d'ell (ai deu meu) i quan va acabar sa partida m'ho va demanar. Jo li vaig explicar que no, que realment era que no sabia com funcionava aquesta part des truc i m'ho va explicar (a la vegada que va fer 20 ho vaig entendre, a la fiiiiii!! :8:8:8 ). Gràcies banya!!!

Bé, i una altra anècdota que me ve al cap va ser un dia que me vaig ficar a una taula ccr a jugar amb en mollero. Vàrem guanyar el primer cantó i quan ja anàvem pel segon veig que surt "2 punts de truc per mollero-caimari67". I jo pens 8O dos punts? a què jugam???????? i me diuen: a valencià :f :f :f :f 8O 8O 8O. Ja me vaig posar nirviosa jajajajaja. Me varen haver d'explicar ses normes del valencià perquè ni me n'havia donat compteeeeeeeee. Quin desastre!!!!!

I que dir que no sapigueu ja de sa pàgina?. Com tots els que hi hem jugat, jo també he conegut gent molt especial, fins el punt de fer amics, i seria difícil anomenar-los a tots i no deixar a ningú, així que, gràcies a tots el que m'heu ajudat a saber un poc més des truc i gràcies per els moments tant divertits que hem passat a la pàgina. I que duri!!!!!!!
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

Uep, quin fil mes bonic s'ha recuperat asi :clap:
Imatge

Amunt Sempre!!
NPI
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 138
Membre des de: dc. abr. 16, 2008 0:00
Contacta:

Pepa :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: persones com tu han fet,fan i faran,de retruc.net un lloc especial. :ditr:
Imatge
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Tot un exemple de la qualitat humana dels que feis retruc.net! també m'he emocionat :uep:
Respon