Hattrick

Vols parlar d'ordinadors, futbol, moda, música, ciclisme, carreres de cargols? idò aquest és el lloc...

Moderadors: capdemul, obrador

Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 311
Membre des de: dj. maig 10, 2007 0:00

Bé, ara amb una mica de temps he d'explicar la victòria:

- En primer lloc hem de parlar que es tractava d'un partit entre germans i això vol dir que ambdós teníem un gran volum d'informació privilegiada del rival ja que hem parlat dels equips amb asiduitat i hem disputat ja una gran quantitat d'amistosos.

- Després cal tenir en compte que Malga venia d'entrenar defensa recentment i això afegit a l'entrenador defensiu suposava que tendria dificultats per desplegar un atac poderós diferent al central. Així fou com decidirem montar defensa de tres centrals.

- Sabia que tendria a favor un major potencial ofensiu del meu equip i pensava que ell no posaria els tres centrals donat que el meu equip sí pot atacar bé per bandes i pensava que no arriscaria.

El resultat va ser un atac central poderós front a una defensa forta. Només era qüestió de tenir un puntet més de mig camp. I així va ser.

En quant a potencial de l'equip potser jo vaig ficar un 80% de matxaca i en Malga crec que no va arribar al 70% de les seves capacitats armamentístiques, així que, d'haver arriscat més, potser parlaríem d'un resultat molt més ajustat.

Ara ja tenc dues COPES RETRUC i :uep: de moment em conformo. Ara a seguir creixent. :ditr:
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Enhorabona a en MALGA pel torneig de TRUC aconseguit aquest cap de setmana a "SA NAU". Cagondena, té tots els vicis agafats aquest puta... :ditr: :clap:
Verassa
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 209
Membre des de: dt. gen. 25, 2005 0:00
Ubicació: Felanitx

No toooooots :P
Se cert que no deu jugar a basketsim, cosa que jo si faig xDD

algú d'aqui hi juga???
Es un joc tipo hattrick, però evidentment de basket, el que passa és que és molt nou i per tant molt simple. Du molt poooooca feina
Jo fa uns pocs mesos que hi jug i ja seré el millor equip de balears sa propera temporada (cosa que fa denotar el poc nivell que hi ha :scratch: )

Si algú hi juga jo som el.... Cumxot Team,

se que som poc original :few:

PS: Congratulations Malgaroth
Gatito
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 115
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 0:00

ei verassa, ara me mirava aixo des basketsim, i que has de fer? has de comprar tot s'equipo antes de jugar es partitts?

expliquem mem com va un poc aixo si pots

enga vagi beee
cocotin
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 300
Membre des de: dv. abr. 21, 2006 0:00
Ubicació: Bunyola

eso vera explicamos un poc com va , cuant pugui mo mir
Oposició pura i dura
Imatge
cocotin
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 300
Membre des de: dv. abr. 21, 2006 0:00
Ubicació: Bunyola

es tot amb ingles ?
Oposició pura i dura
Imatge
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

Bueno, al igual que el Cumxot Team ha llençat la seva secció de bàsket, el President del Nottingham Presa, ha decidit també crear el Nottingham Presa C.B. Ja estic registrat a falta de confirmació de l'equip. Per lo que he pogut anar mirant és bastant parescut a Hattrick... lo que com diu en Verassa, bastant menys complicat. Míster, ja me pots anar donant 4 nocions...

Salut!
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

No Cocotin, per lo que he pogut veure, lo del tema de menus i tot això, ho pots canviar a espanyol (ho pots canviar a les preferences). No obstant, el tema d'editorials i guies... tot està en anglès...
Verassa
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 209
Membre des de: dt. gen. 25, 2005 0:00
Ubicació: Felanitx

Boooooooo
a aquest ritme me veig jugant sa copa Retruc de basket sa propera temporada :uep: :uep:

Ja vos dic, no espereu un gran joc pq es bastant nou i necessita desarrollar, per això mateix moltes coses encara estan en anglés.

Jo me vaig enganxar pq vaig dur sa sort de rebre un equip amb alguns jugadors de bon nivell, després me vaig apuntar al draft i me va tocar una bèstia, amb lo qual ara tenc un equip mitjanament bo i acab de fer campió de IV (de V en total).

Important es ampliar estadi, pq comences amb un pavelló realment petit (1500)
contractar un entrenador és secudari al principi, ja que els jugadors poden entrenar sense (en el futur és recomanable un entrenador)
Ara bé. si el voleu contractar d'inici i ja n'heu sortit és una opció, ja que després serà dificil que tengueu pasta per fitxar-lo. Lo important de s'entrenador és s'esforç, com més millor i després un poc d'experiència.

Amb els jugadors passa el mateix, com més esforç tenguin millor, ja que a més esforç més aviat pujen d'habilitat.

Posau el basketfox al mozilla i vos dirà a quina posició poden jugar els vostres jugadors. trobareu es programa a reglas y ayuda

Heu començat al moment ideal, ja que just ha acabat sa temporada i tendreu temps per equilibrar un poc s'equip. Jo el vaig rebre a mitjan lliga i vaig suar per arribar a posicions de promoció de descens, al final me vaig mantenir.

Si teniu algun dubte..... el poc que se vos ho diré.

PS: al principi no teniu jugadors però vos venen al cap d'un dia o dos
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Ai batuade..!!!! Idò i això ens faltava!!! Ara sí que en Malga ja té tots es vicis. Au idò, jo també m'hi he apuntat i a ca una p... ja ho veurem. No sé d'on hem de treure el temps. :pray: :pray:

Sabeu que pens? :?: doncs crec que ses al·lotes ens fan massa poc cas i derivam la nostra atenció cap a n'aquestes coses. Al·lots!! hem de parlar seriosament amb ses dones :uep: :lol: :mrgreen:

El meu team JOVENTUT MALREVENTIS, C.B. (en llista d'espera)
tonileandre
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 1
Membre des de: dl. nov. 05, 2007 0:00

Estic amb tu malreventis... Haurem de demanar més atenció de ses dones.....

Jo també m'he fet un equipet es diu Llosetina B.C. mem si començarem a entendre un poc com va aixo.
UELlosetina
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 134
Membre des de: dj. març 16, 2006 0:00
Ubicació: Inca

Cagondena no m'havia fitxat que h e escrit amb es nick d'es meu germà.

Es que té s'equip a Basketsim som jo. Supòs que de totes formes quan s'enteri ell tb en farà un. Mos veim
tolls
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 668
Membre des de: dc. oct. 26, 2005 0:00
Ubicació: Inca

Jo ja en tenc a bastament amb hattrick. Me duu una puta feinada que fa colló. Si cobrés per hores tendria un bon cotxo i un piset pagat.
Imatge
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Ja l'he cagada al Basketsim :doh: :doh: Me cag en sa p... Ho enviaré tot a prendre fum. Estava amb els "ojeadores" i jo em pensava que em donava opció a triar-ne un perque els paios sortien un darrera l'altre i abaix posava "empezar búsqueda", així que he pensat que potser fins que no premés aquell botó no em carregaria en compte. Doncs no!!! cada un que me mostraven valia 15.000 euros, i així fins que he fus TOT EL CAPITAL :cry: :x :evil: Lo cert és que no n'he tret cap profit de tot això.

HE MALTIRAT 200.000 EURACOOOOSS!!! MENYS MAL QUE SÓN FICTICIS QUE SINO... :pray:
jaume_c
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 64
Membre des de: dc. feb. 16, 2005 0:00
Ubicació: Pollença

dic lo mateix k n tolls... amb hattrick ja ni a abastament.. i aixi i tot stic ficat a un joc desenvolupat pu mateixos d hattrick, sobre musica.. i ja casi no u mir

en fin.. u meu ekip esta un poc fet pols.. i e passat d lluitar x lascens, a lluitar x la permanenci :S
la setmana passada estava en llocs d descens, xo amb la victori davui contra un bot sumada a la derrota du meu rival, e aconseguit posarme n zona d permanenci a IX

la situacio es bastant trista, xk crec k tenc un bon ekipo i tal, pero no funciona... ara mi e posat amb u mitjos a mem si aixi la cosa millora i pareix k si

lo k avui e fet una cagada ben grossa, ja k la setmana passada vaig posar MOTS i akesta setmana avia d jugar relaxat contra el bot.. xo no se com.. no i vaig pensar n fer lalineacio... i ara tenc lesperit dekip fet una merdota
i la setmana k ve jug u partit decisiu contra Ateneo Vikingo (es u k sta ara n lloc d descens pero nomes a un punt) i tenc lesperit dekip fet pols
k auria d fer? jugar relaxat? o normal? pk akell segur k nira a saco cap a jo i no dubtara n posar MOTS
u veig un poc fotut.. lo unic bo es k tenc u factor camp.. pero i pot aver panyolada la setmana k ve a Ca n'Escarrintxo xD

ido, ja direu
Respon