- En primer lloc hem de parlar que es tractava d'un partit entre germans i això vol dir que ambdós teníem un gran volum d'informació privilegiada del rival ja que hem parlat dels equips amb asiduitat i hem disputat ja una gran quantitat d'amistosos.
- Després cal tenir en compte que Malga venia d'entrenar defensa recentment i això afegit a l'entrenador defensiu suposava que tendria dificultats per desplegar un atac poderós diferent al central. Així fou com decidirem montar defensa de tres centrals.
- Sabia que tendria a favor un major potencial ofensiu del meu equip i pensava que ell no posaria els tres centrals donat que el meu equip sí pot atacar bé per bandes i pensava que no arriscaria.
El resultat va ser un atac central poderós front a una defensa forta. Només era qüestió de tenir un puntet més de mig camp. I així va ser.
En quant a potencial de l'equip potser jo vaig ficar un 80% de matxaca i en Malga crec que no va arribar al 70% de les seves capacitats armamentístiques, així que, d'haver arriscat més, potser parlaríem d'un resultat molt més ajustat.
Ara ja tenc dues COPES RETRUC i