que en trobau d'aquest que vaig treure fa 2 semanes? El vendrieu o vos o quedarieu ja que jo entren defensa??
Joan Montroig (197644798)
18 anys i 99 dies, acceptable forma, saludable
Un noi carismàtic que és tranquil i just.
Té un nivell desastrós d'experiència i insuficient de lideratge.
Proper aniversari: 04/05/2008
Nacionalitat: España
Índex del total de qualitats (TSI): 4 090
Sou: 737 €/setmana
Propietari: S'antro Team
Amonestacions: 0
Lesions: Cap
Resistència: insuficient Porteria: desastrós
Creativitat: acceptable Passades: horrible
Extrem: notable Defensa: notable
Anotació: notable Pilota aturada: pobre
Gols a la seva carrera: 3
Hattricks a la seva carrera: 0
Gols aquesta lliga: 3
Gols aquesta copa: 0
Hattrick
vaja jugador!!
és mal de dir quan té tantes habilitats entrenables, però si te falta un lloc per un entrenable ho podries provar.
si decideixes vendrer-lo fes-ho abans que cumpleixi anys, te toquen donar un pastón.
és mal de dir quan té tantes habilitats entrenables, però si te falta un lloc per un entrenable ho podries provar.
si decideixes vendrer-lo fes-ho abans que cumpleixi anys, te toquen donar un pastón.
mel quedare idoo, si le de vendre el vendre cuant sigui formi o destecat, ja vorem...
Au al·lots, semifinals:
Sort!
Jo ho veig fotut amb s'equipo que maneja malreventis per sa copa, però per intentar-ho que no quedi.Ronda 4 ~ 30.04.2008 Hattrick's conference code to advertise your cup
13 MALREVENTIS, F.C. - : - We Love Sundays
14 Sorterri - : - Nottingham Presa
Sort!

- Malreventis
- Truquer asidu
- Entrades: 311
- Membre des de: dj. maig 10, 2007 0:00
Idò, xiu xiu, xiu xiu, ja som a semis de sa Copa. Meam Tolls no me facis s'anguila que d'altres més verdes han madurat, eh?
La veritat és que m'he divertit aquesta setmana. He fet tres vendes importants i tres compretes que, tot i haver baixat el nivell general, em donen una mitjana d'edat a la plantilla de 23 anyets. A veure com me surt aquesta remodelació a curt/mig termini. M'ha sabut greu vendre en Rohlf perque ha estat el primer destacat de la història de MALREVENTIS, però bé, hem de seguir endavant. Bé, respecte de les semis, a la nostra eliminatòria la veig bastant imprevisible mentre que a la de Sorterri vs Nottingham potser donaria un puntet més a Nottingham però el factor camp pot igualar el match.
Bondaaaaa!!!
Ah! per cert, en cas de superar ronda tots dos (cosa que és molt demanar) podria haver una hipotètica final a LA FAMILIA entre MALREVENTIS i Nottingham Presa. Giusseppeeeeeeeeeeeeeee!!!!

Bondaaaaa!!!
Ah! per cert, en cas de superar ronda tots dos (cosa que és molt demanar) podria haver una hipotètica final a LA FAMILIA entre MALREVENTIS i Nottingham Presa. Giusseppeeeeeeeeeeeeeee!!!!
jajajMalreventis ha escrit:Idò, xiu xiu, xiu xiu, ja som a semis de sa Copa. Meam Tolls no me facis s'anguila que d'altres més verdes han madurat, eh?![]()
![]()

S'equipo de titulars que maneig dóna gust, però òbviament no treuré ses peces importants.
Lo dit, que mem que passa.
Sort!

- Malreventis
- Truquer asidu
Això sembla una partida de pòker. Jo també posaré qualque pista sobre la taula. La veritat és que estic treballant ja fa temps en intentar homogeneitzar l'equip i procurar no tenir un clar equip A ni B. Els canvis d'alineacions els faig en funció de la forma i tenia pensat posar també sobre el taulell una torre i un àlfil descartant d'inici el Rei i la Reina però no sé si mesclar encara més l'alineació a la vista de les teves declaracions/amenaces de "mobilitzar certes peces" XDXDXXD
(Si te passes vendré i te satjaré sa llengo de bastos)
P.D. els altres semis no van de res. S'haurien d'estar pegant quatre troncades per aquí per anar bé. Raro és que en Malga no li digui res a en Terri.

P.D. els altres semis no van de res. S'haurien d'estar pegant quatre troncades per aquí per anar bé. Raro és que en Malga no li digui res a en Terri.

- Malreventis
- Truquer asidu
Vull tocar fusta, però en tot el que duim de temporada no duc cap lesionat. Record que la temporada passada no fou tan fàcil. Potser he caigut en un grup d'equips amb jugadors "populars", "garrits", "bon xicots", però el cert és que no s'ha lesionat ningú. El darrer partit li vaig endosar al meu rival "REBUSCAOS" 12 setmanes de lessió
, no ho entenc. Li vaig lessionar els dos davanters i em sembla que un defensa 6+4+2 setmanes. Es tipo va flipar. Òbviament li vaig demanar disculpes (a MALREVENSTIS som senyors
) i li vaig explicar que no ho entenia xq els meus jugadors eren monges de clausura.
Ja no sé qué pensar en aquest tema però al manco, gràcies a Déu, no n'estic patint les conseqüències. Ho sento per en Tolls però vist lo vist li podria lessionar mig equip
(és cosa de pensar-s'ho això de posar els bons
)

Ja no sé qué pensar en aquest tema però al manco, gràcies a Déu, no n'estic patint les conseqüències. Ho sento per en Tolls però vist lo vist li podria lessionar mig equip

Bueno, ja al seu dia ja vaig comentar que estar a segona ronda ja te mèrit per s'equipo. Ara a vorer mem si podem arribar a sa final.
P.D. Tolls, he traspassat a en Sam Van de Put, me desbarataba a tot cristo aquest.
P.D. Tolls, he traspassat a en Sam Van de Put, me desbarataba a tot cristo aquest.
- Malreventis
- Truquer asidu
El caparrot d'en Malga aquest és un putero. Però tenir un jugador que es digui Van de Put-es ja és massa. Està bé que el despatxis i et centris en l'equip home que no avances
. A veure si et desencalles.
Bé Tolls, ja està ja tot disposat per les semis. Repetiran dos jugadors i la resta pots deduir que són els que han faltat avui. Hauràs de pujar una mica el llistó respecte dels teus darrers partits amistosos si vols la GRAN COPA ja que el meu nivell per les semis és lleugerament superior als darrers partits (Mai m'hauria pensat que vacilaria a un equip gairebé de Vª
potser me callaré perque m'envergarà una paparina que no me veuran) Ejem, ejem, estooo...
, que sort pel partit de COPA i que esper que no se't lesioni massa gent
(guerra psicològica).
P.D.: avui he lessionat a un altre jugador dels rivals

Bé Tolls, ja està ja tot disposat per les semis. Repetiran dos jugadors i la resta pots deduir que són els que han faltat avui. Hauràs de pujar una mica el llistó respecte dels teus darrers partits amistosos si vols la GRAN COPA ja que el meu nivell per les semis és lleugerament superior als darrers partits (Mai m'hauria pensat que vacilaria a un equip gairebé de Vª

P.D.: avui he lessionat a un altre jugador dels rivals

T'agrada encalentir s'ambient eh bergant? Ja te dic, crec que sa cosa estarà igualada, me juc bastant com per treure a s'artilleria pesada. Algo bo posaré de totes maneres, mem si aquesta vegada cau sa ditxosa copa.
De cada dia torn més freak, cagonsaputa..
Enga besos
De cada dia torn més freak, cagonsaputa..
Enga besos

- Malreventis
- Truquer asidu
Estàs segur de posar aquest "algo bo" que dius? després dels darrers informes que t'he passat jo no els posaria...

Bonooooo, ara he mirat el ranking de Sundays a Cupmanager i psé, psé,... un ranking 12.649 no fa massa por davant un ranking 3.320 de Malreventis, çò està xupat... (d'aquesta segur que t'encalenteixo de debó
) Reeeees, quatre ninets
I els dos possibles finalistes si que ho són magres!! però magres, magres... mira si són magres que no tenen ni xispa per aparèixer per aquí. Vaja dos pirreumes!!

Bonooooo, ara he mirat el ranking de Sundays a Cupmanager i psé, psé,... un ranking 12.649 no fa massa por davant un ranking 3.320 de Malreventis, çò està xupat... (d'aquesta segur que t'encalenteixo de debó

No tothom està tan desenfeinat...
- Malreventis
- Truquer asidu
Bé, vist que ses provocacions no han surtit l'efecte dessitjat o que probablement la gent estigui extremadament decepcionada per la desqualificació d'ahir del Barça i això no els deixi articular paraula, retir totes les agressions anteriors als equips citats donat que es tractava d'una estratègia per remenar sa merda. Salutacions bona gent i sort a tots per aquestes semis.
Ho he intentat.

Ho he intentat.
enlloc d provocar al personal, podries intentar aprendre a jugar a truc
k ja ets "truquer asidu" sense aver jugat cap partida xD
sort a tots a ls semis

k ja ets "truquer asidu" sense aver jugat cap partida xD
sort a tots a ls semis