Jo ja se que havia anunciat el meu retorn a sa Retruc Cup però he de renunciar una vegada mes ja que sa copa Felanitx està prevista pel 16 d'abril i amb tants de truis de copes balears i això no podria esperar.
Buuff quin culet que m'han posat a sa copa... He volgut provar de jugar a contraatacar i me n'han clavat nou. Balanç: aficionats desmoralitzats i un lesionat.
Grup 1 G G E P G P
1. Sporting s'Horta 0 0 0 0 0 - 0 0
2. MALREVENTIS, F.C. 0 0 0 0 0 - 0 0
3. Sorterri 0 0 0 0 0 - 0 0
4. Atletico Cocotin 0 0 0 0 0 - 0 0
Grup 2 G G E P G P
1. Llosetina F.C. 0 0 0 0 0 - 0 0
2. Nottingham Presa 0 0 0 0 0 - 0 0
3. U moros den Dragut 0 0 0 0 0 - 0 0
4. We Love Sundays 0 0 0 0 0 - 0 0
Primera jornada:
Ronda 1 ~ 02.04.2008 Hattrick's conference code to advertise your cup
1 Sporting s'Horta - : - MALREVENTIS, F.C.
2 Sorterri - : - Atletico Cocotin
3 Llosetina F.C. - : - Nottingham Presa
4 U moros den Dragut - : - We Love Sundays
Au idò, a reptar s'ha dit. A partir d'ara, convendrà que aneu a sa pàgina de cupmanager per saber a qui reptar. Recordau: respectar locals i visitants i a partir de semis reptar amb regles de copa, no abans.
Idò i .... Sporting S'Horta i jo farem un partit de tanteig, donat que ja havíem concertat aquesta setmana...je, je, Aquesta sí que és bona... per cert, i aleshores, qué feim amb la Copeta Envit?? Això dels 8 equips m'ha descol·locat...mmmmmmmm A veure... necessit que es pronuncii el darrer guanyador que és el que ha d'administrar la propera Copa
Es meu partit contra sorterri també esta fet , que tenguem una copa divertida i emocionant fins a nes final , se ben cert que ho será.
Un saludo i molta sort per tots
Es partit Sporting S'Horta-MALRE també està concertat. Tots els equips ja estan pensant en obtenir tan prestigiosa Copa. A MALRE tenim ganes de que sigui la segona que guanyam però cada vegada es posa més car.
Una curiositat, a la final de la temporada passada contra Depor (que ja ha plogut) el meu equip, segons les estadístiques dels supporters de hattrick, va jugar el millor partit de tots els que ha jugat. Encara no he aconseguit superar el nivell d'aquella final de Copa que finalment vàrem conquerir en un dur partit de poder a poder, contra Depor. Així ens podem fer una idea de lo cotitzada que està aquesta Copa, ni en lliga d'enguany he superat aquelles prestacions. ...... Així me va......
Ja ho pots ben dir, d'això es tracta al cap i a la fi. Jo de moment no n'he guanyada cap, mem si a n'aquesta edició me deix de cuentos i faig algo de bo.
Heu rebut actualitzacions de forma aquesta setmana?? És la primera vegada que em passa que el divendres no puja ni davalla res. No sé, no sé Ho he passat als GM per veure que em diuen però no sé si li ha passat a ningú més. Ja direu coses.