Uep!! jo ja he reptat, mestre. Sóc dels que cumpleixen i si no ho faig és per força major.
He cancelat la Copa a HTCUPS i després del darrer correu amb n'Alcek, les coses són molt prometedores. Les meves darreres notícies són que es pretén:
- Resolució del problema del tercer i quart lloc que es duria a terme amb un enfrontament directe.
- L' organitzador de Copa obtindrà uns "drets" damunt aquella Copa i ningú més podrà organitzar la mateixa sense transmissió dels drets o per qualque mena d'aclamació popular després d'abandonament de l'organitzador, cosa per la que el Webmaster podria intervenir.
- Quedaria registre dels diferents organitzadors d'una mateixa Copa, cosa per la que, si voleu, i per descarregar en Tolls de feina, podríem organitzar la Copa un cop cada un dels que haguéssim disputat un mínim de per exemple 3 edicions. Només s'haurien de transmetre els drets cada final de Copa, com si fossin unes olimpiades!!!
- Una vegada finalitzada la competició, al menú de l'organitzador hi hauria unes opcions per "historitzar" la Copa. Aquesta possibilitat ens dona una característica interessant que serà el caràcter retroactiu de la mateixa. És a dir, que es podrien introduir les dades de les ja disputades a Cup Manager. Això dona un alt grau de llibertat/flexibilitat a els organitzadores.
- Actualment estam pensant les dades interessants que es poden oferir a nivell estadístic per registrar. Una de les dades interessants que oferiria és la classificació històrica de Copa en base a unes puntuacions obtingudes en cada edició. Això expulsaria un "ranking" que encorajaria a la gent a superar al rival que tingués a sobre.
- Puntuacions: la idea és que cada edició els quatre primers puntuin 5,3,2 i 1 punt i que s'estableixin uns modificadors com a premi a l'equip més golejador i el menys golejat (+0,50; +0,30; +0,10) i s'estudia una petita penalització a l'equip més "marrullero" (més targetes). El darrer que se és que aquests modificadors seran editables per l'organitzador. Així es pot decidir la seva existència i la seva importància al joc.
Com veieu això té un horitzó bastant esperançador i és per això que convendria que els "antics" de la Copa Retruc fessiu un recull de les dades més significatives de la mateixa (Golejadors, pichichis, zamoras, ... el que trobeu)
Ja em direu coses.