Hattrick
A jo es tema aquest de gestionar m'anava més o manco bé... Als meus temps era un viciat d'es PCFUTBOL, en totes ses versions que va treure Dinamic Multimedia... fins que sen va anar a cagar...
gran joc si senyor aquest PCFUTBOL, des del 3.0 fins al 2001 un gran joc, després varen petar i el varen tornar a treure desastrosament l'any 2005 i 2006.
m'enrecord de passar una nit-vella jugant quan encara era massa jove per sortir de marxa, amb els amics, 6 persones amb 3 equips, no se si era el 4.0 o 5.0, i vaig guanyar jo!! quins tiempos.......
ara m'espas el mono de Pcfutbol amb el hattrick xD
m'enrecord de passar una nit-vella jugant quan encara era massa jove per sortir de marxa, amb els amics, 6 persones amb 3 equips, no se si era el 4.0 o 5.0, i vaig guanyar jo!! quins tiempos.......
ara m'espas el mono de Pcfutbol amb el hattrick xD
Això comença a estar un poc mort, no anam...
Bé, per si no ho recordàveu, jo estic a VIII, vaig líder, cosa comprensible amb aquest equipasso, sa darrera alineació en lliga:

Si voleu un amistoset només ho heu de dir...
I qui vol jugar sa segona copa retruc? Que alci sa mà
Bé, per si no ho recordàveu, jo estic a VIII, vaig líder, cosa comprensible amb aquest equipasso, sa darrera alineació en lliga:

Si voleu un amistoset només ho heu de dir...
I qui vol jugar sa segona copa retruc? Que alci sa mà

ejem ejem.... vaja quin equipet...
tolls , sempre pots comptar amb jo per fer sa copeta retruc.
També estic lider de VIII... pro modèstia apart... m'agrada més el meu equipo que el teu, jajajajja
ens veiem
tolls , sempre pots comptar amb jo per fer sa copeta retruc.
També estic lider de VIII... pro modèstia apart... m'agrada més el meu equipo que el teu, jajajajja
ens veiem
Tolls, ja tenc equip!
Es diu Nottingham Presa i estic antepenúltim...Acab de començar la gestió i ho anire pujant... Per cert, tens cualque porter per allà bueno, bonito, barato....
Es diu Nottingham Presa i estic antepenúltim...Acab de començar la gestió i ho anire pujant... Per cert, tens cualque porter per allà bueno, bonito, barato....
a sa copa jo tambe mi apunt, però per s'amistós ja no... xDDD men feries devers 12 jaja.
Jo vaig es 6 a IX i ara amb ajuda den supernano i en lameton esper guanyar colque partit mes...
Jo vaig es 6 a IX i ara amb ajuda den supernano i en lameton esper guanyar colque partit mes...
Ja veus es que tenc... en tenc dos i tots dos son acceptables. Van baratos, per 20000€ en pots tenir un.Malgaroth ha escrit:Per cert, tens cualque porter per allà bueno, bonito, barato....
Per cert, en esser 8 tirarem endavant sa copa.

ufffff, me poleixes mig presupost, pero ja lis pegare un vistasso. Encara no control molt, estic en periode d'aprenentatje.Per cert, et vaig concertar un amistos. No crec que te guanyi ni de puta xurra, pero tb digali a nes teus jugadors que no se passin jejejeje
Quin pressupost tens? Jo tenia 300000€...
Si vas a "el meu hattrick - llicència" me pareix que hi ha uns tests que contestant-los te van donant guita.
A s'amistós jugaré amb reserves, però ja pots preparar sa senalla per sa mitja dotzena de golets jejej
T'he enviat un ht-mail amb un parell de consells, pegali una ullada i me comentes
besos
Si vas a "el meu hattrick - llicència" me pareix que hi ha uns tests que contestant-los te van donant guita.
A s'amistós jugaré amb reserves, però ja pots preparar sa senalla per sa mitja dotzena de golets jejej
T'he enviat un ht-mail amb un parell de consells, pegali una ullada i me comentes
besos

Endavant sa segona edició de sa "Retruc Cup"!!, el darrer classificat a la primera edició es vol apuntar, lo que passa és que jo ara jug una altra copa i tenc tres partits més, si se pot esperar m'hi apunt, i si no dau-li sense jo, ja intentaré recuperar s'honor a la tercera edició.
Porreres, jo de tu em llegiria algo d'això:
www.simontxodice.info
http://www.academiahattrick.com/
http://www.racocatala.cat/manualht/
de res!
Porreres, jo de tu em llegiria algo d'això:
www.simontxodice.info
http://www.academiahattrick.com/
http://www.racocatala.cat/manualht/
de res!
Porreres, lo primer de tot fitxa a dos tios a nes centro des camp que la moguin.
Ni un puta duro a sa cantera, és una tudada.
Per poc que puguis fitxa un entrenador acceptable i un parell d'assistents i entrena defensa, anotació o creativitat (jugadas en castellà). De lo que entrenis, fitxa a un parell de jovenets de 17 anys amb habilitat acceptable. Si te decideixes a entrenar defensa, no me fitxis joves acceptables en anotació, no me siguis tros de banc. Poc a poc veuràs com te pujen, arribant un moment en que els pots vendre per un kilet i aquí comença es show.
Verassa: bien conyo, així m'agrada. Ja som 4. Per cert, com te va a VII?
Lo dit, que en ser 8 li donarem branca.
Ni un puta duro a sa cantera, és una tudada.
Per poc que puguis fitxa un entrenador acceptable i un parell d'assistents i entrena defensa, anotació o creativitat (jugadas en castellà). De lo que entrenis, fitxa a un parell de jovenets de 17 anys amb habilitat acceptable. Si te decideixes a entrenar defensa, no me fitxis joves acceptables en anotació, no me siguis tros de banc. Poc a poc veuràs com te pujen, arribant un moment en que els pots vendre per un kilet i aquí comença es show.
Verassa: bien conyo, així m'agrada. Ja som 4. Per cert, com te va a VII?
Lo dit, que en ser 8 li donarem branca.

bones tardes a totes
Permi de que jo també m'hi apuntaré si me voleu!!
I si no també, que putes!!!
Pero com en Verassa també jug una altre copa però si esperau....
Besos i abrassos
Permi de que jo també m'hi apuntaré si me voleu!!
I si no també, que putes!!!
Pero com en Verassa també jug una altre copa però si esperau....
Besos i abrassos
uno mas, en falten pocs ja, si ens esperau
Per VII..... no pot anar bé mai!!
jo tenc un equipet que per VIII mel, ara VII......
però encara tenc collons a no baixar, gracies a deu que ara he tret un bon canterano i faré 4 durets.
Cumxot Team i Sporting s'Horta se juguen sa lliga aquest pròxim dissabte!!!
A veure com ens va.
Sort a tots.
Per VII..... no pot anar bé mai!!
jo tenc un equipet que per VIII mel, ara VII......
però encara tenc collons a no baixar, gracies a deu que ara he tret un bon canterano i faré 4 durets.
Cumxot Team i Sporting s'Horta se juguen sa lliga aquest pròxim dissabte!!!
A veure com ens va.
Sort a tots.