Bones peretasso, es resultat quedarà 1-0 a nes teu favor, i pots cercar amistós, faltaria.
Gràcies per avisar.
Hattrick

- Malreventis
- Truquer asidu
- Entrades: 311
- Membre des de: dj. maig 10, 2007 0:00
A n'aquest pas ens la jugam a cara o creu a aquest grup. Si de tres partits només ens jugam dos...
Aquesta participació del Sencelles haurà sigut una participació fantasma.

hola molt bones , crec que vist lo poc serio q a estat s'equip del sancelles i per no desvirtua sa copa pens que es darrer partit que e de jugar contra ell se me pot dar per gonyat per 1-0, no pens ni ferli es repta i concertare un amistos amb un altre equip, e dicho
Oposició pura i dura

Collons Coco, desde que estàs a s'oposició estàs d'un brusquer que fa por!
No tornis per Sóller a comprar gelat, Satanás!!!

No tornis per Sóller a comprar gelat, Satanás!!!

- socrates
- Truquer fix
- Entrades: 621
- Membre des de: dt. maig 02, 2006 0:00
- Ubicació: territori comanxe
- Contacta:
Pots estar ben segur, els hooligans de Magalluf són nines comparats amb aqueixos de s'oposició._WiL_ ha escrit:Collons Coco, desde que estàs a s'oposició estàs d'un brusquer que fa por!
No tornis per Sóller a comprar gelat, Satanás!!!![]()
![]()

Ahir vaig pegar un bot a Sóller i vaig fer una paelleta al Port ja que he tengut visita d'amics que he conegut per Anglaterra i hem fet un poc d'excursió.
Resulta que una vegada al port vaig pensar, demanaré per "Sa Picada" que crec que és el bar d'en Wil a veure si allà fan paelles, me diuen que no és al port, sino a Sóller....
Després, una vegada dinats partirem de visita a Valldemossa, ens aturam a fer un gelat i quan estam asseguts me gir i me trob que som al bar "Sa Picada" !!!
Meam, Wil, que punyetes passa aqui???
anava gat? on està això teu?

Resulta que una vegada al port vaig pensar, demanaré per "Sa Picada" que crec que és el bar d'en Wil a veure si allà fan paelles, me diuen que no és al port, sino a Sóller....
Després, una vegada dinats partirem de visita a Valldemossa, ens aturam a fer un gelat i quan estam asseguts me gir i me trob que som al bar "Sa Picada" !!!
Meam, Wil, que punyetes passa aqui???
anava gat? on està això teu?

Verassa l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. ago. 06, 2007 22:02, en total s’ha editat 1 vegada.
Clar que anaves gat! Però jo no me faig responsable, eh??? 
Sa Picada (sa nostra) està a Sóller... i ja m'havien avisat de Sa Picada Valldemossina, però jo no ho sabiaaaaaaaaaaa que existiiiiiiis!
http://www.mundowil.com/public/phpbb2/v ... php?t=2114
Aquí trobaràs una mica d'història

Sa Picada (sa nostra) està a Sóller... i ja m'havien avisat de Sa Picada Valldemossina, però jo no ho sabiaaaaaaaaaaa que existiiiiiiis!
http://www.mundowil.com/public/phpbb2/v ... php?t=2114
Aquí trobaràs una mica d'història

- Malreventis
- Truquer asidu
Impressionant WIL, enhorabona per la il·lusió del projecte
No he mirat totes les entrades del fòrum evidentment, però el que he vist m'ha fet moltes ganes de venir a Sa Picada. Em sento identificat amb tu xq fa dos anyets també em vaig llancar a l'aventura i vàrem (dic vàrem perque em vaig associar amb un cunyat meu) posar una tendeta d'esports a Muro. I te dic que des de llavors sabem el que costa surar-la. Si mires la rentabilitat des del principi està fet de tu. Així que, tot i que no seré un client habitual (des de Muro és impossible), si faig qualque excursió per la zona et prometo que cercaré el local i et faré un poc de gastorum. Enhorabona de nou
A tots els que tenguin idees de montar coses que al manco els primers dos anys tenguin les esquenes ben cobertes.

A tots els que tenguin idees de montar coses que al manco els primers dos anys tenguin les esquenes ben cobertes.
Ojo amb es bitxo:
I sa copa què? Ningú diu res?
I ni per aquestes puc igualar es migcamp des rivals, està ben fotut s'asunto... però encara en caurà un altre per l'estil.Fabià Pérez de la Fuente (80550750)
23 anys i 61 dies, notable forma, saludable
Un noi carismàtic que és temperamental i just.
Té un nivell insuficient d'experiència i dèbil de lideratge.
Especialitat: Potent
Proper aniversari: 28/09/2007
Nacionalitat: flag España
Índex del total de qualitats (TSI): 53 950
Sou: 33 690 €/setmana
Propietari: We Love Sundays
Amonestacions: 2
Lesions: Cap
Resistència: excel·lent Porteria: desastrós
Creativitat: sobrenatural Passades: pobre
Extrem: insuficient Defensa: pobre
Anotació: horrible Pilota aturada: pobre
I sa copa què? Ningú diu res?

- Malreventis
- Truquer asidu
Jo d'aquests no els puc ni somiar. Bon bitxo, sí senyor.
Refernet a sa Copa es veia venir, en Coco m'ha posat firmes, però així i tot estic content pq no he desentonat 2-1. Va beeeeee!!!
Refernet a sa Copa es veia venir, en Coco m'ha posat firmes, però així i tot estic content pq no he desentonat 2-1. Va beeeeee!!!
Uep!! idoi de sa copa veig que aixó està molt emocionant... i partitts majoritariament igualadisims, aixó està bé....
Jo un empat, i veig que me l'he de jugar contra en bud, buff..... bye bye cabrera...
Salut!!
Jo un empat, i veig que me l'he de jugar contra en bud, buff..... bye bye cabrera...
Salut!!
Això de jugar una copa a s'estiu i amb aquesta calor... mal negoci.
De totes formes, veig que sa cosa està en marxa excepte es de sencelles, que s'ha apuntat i ni repta, ni contesta mails, ni res. En fi, paciència.
No sé si ho heu vist, però m'ha pegat sa vena de fitxar jugadors catalans i pas un guster! Es darrer és en vicenç

De totes formes, veig que sa cosa està en marxa excepte es de sencelles, que s'ha apuntat i ni repta, ni contesta mails, ni res. En fi, paciència.
No sé si ho heu vist, però m'ha pegat sa vena de fitxar jugadors catalans i pas un guster! Es darrer és en vicenç

Idoi cert convidat per en Sortatti, no ha anat de bromes i m'ha tret tota s'artilleria pesada... Mare meva tolls, es veu que el cremares i ho ha pagat amb jo, jejeje. M'ha posat es cul com una panera... bé, ja que n somii guanyar a Sundays per a sa propera setmana, em despediré de sa copa fent un bon paper contra rivals complicats.
- Malreventis
- Truquer asidu
Ja, ja, ja, ja!!!
ara ric perque jo li vaig dir a en Malga que Auba jugava els amistosos de forma asequible, sense posar massa metralla (en base als meus partits anteriors contra en Bitxotrin) i que tant podia guanyar un com l'altre. Vaja passada Bitxotrin que li has pegat a en Malgarrufet i dic Malgarrufet aposta perque així de petit s'ha quedat.
Em vaig pegar el gust de cridar per telèfon al meu germà per recomanar-li una boooooona pomada.

Em vaig pegar el gust de cridar per telèfon al meu germà per recomanar-li una boooooona pomada.

- Malreventis
- Truquer asidu
Que vos heu agafat vacances tots?? L'edició passada de la Copa, amb manco gent vàrem fer més renou.
Batuadena!!! Au venga mem Peretasso si acceptes el repte d'una punyetera vegada!!! que a mi me posa nerviós tenir les coses penjades (excepte el que me toca dur així per natura).
Ma Colloooooooni!!! questa genti no n'ha dito nada de la nostra requesta d'anare a fer il propero partito per il suo populo. Queste sei un equipo lindo per aconseguir la classificaziooooone!!! - Sortatti
Ah!! i qui ha feto il calendario non vuole qui Malreventis sei il classificaaaato!!! Tutto li partito a fuora caaaasa noooostraaaa!!! Como si dicce la sua squaaadra?? Guilove sandies??
ui, no!!! ma algo similaaare. Queste individuo vuole il titulo per la sua squaadra. Sicuuuuroooo!!! - Sortatti
Ma non parlo mai per no tenire una amonestaziooone de il Capo Wil. Salutti a tutti
espeziali qui non parlan en queste foro.
ara sí. Stop.
Batuadena!!! Au venga mem Peretasso si acceptes el repte d'una punyetera vegada!!! que a mi me posa nerviós tenir les coses penjades (excepte el que me toca dur així per natura).
Ma Colloooooooni!!! questa genti no n'ha dito nada de la nostra requesta d'anare a fer il propero partito per il suo populo. Queste sei un equipo lindo per aconseguir la classificaziooooone!!! - Sortatti
Ah!! i qui ha feto il calendario non vuole qui Malreventis sei il classificaaaato!!! Tutto li partito a fuora caaaasa noooostraaaa!!! Como si dicce la sua squaaadra?? Guilove sandies??

Ma non parlo mai per no tenire una amonestaziooone de il Capo Wil. Salutti a tutti