Badeu Malgaroth que m'hos demanes el vot per ses minories (en aquest cas Nacionalistes) I després quan tenguin sa majoria serán els altres que estaran en minoria, mmm.... no ho entenc me faig "la pixa un lio".Malgaroth ha escrit:Tot d'una que a qualcú se li dona un poc de poder... Mirau el senyor batle d'Inca, Sr. Pere Rotger, abans de ser batle era un comercial, i vivia de lloguer. Ara, president de parlament, batle, possible secretari general del PP a les Illes i amb un xalet a Selva i un altre construint-se a Son Vida. Repetesc ho fan totsi de tots els partits!!. Una cosa tenc en comú amb en Queralbs, pens que s'ha de donar un major suport a les minories, és s'única opció per a canviar un poc sa dinàmica.
Ara vull dir sa meva opinió política i no sé com la tenc que enllestir per no ferir a ningú.....
Jo crec que mentres sa majoria de votans no siguin Mallorquins tendrem aquest problemes, si es poren dir problemes.
Jo sempre he posat el mateix exemple, imaginau-vos que el Mallorquins aguesim enmigrat a Andalucia, fosim majoria de votans, i per desgràcia sortís el meu gran amic Queralbs de president del govern. Vos puc assegurar que el flamenquillo no estaria subvencionat, si un cas el ball de bot. En ves de fer la feria d'abril amb lo coios que som a mallorca (això ès sa realitat d'ara), fariem els foguerons de Sant Antoni. I la macarena no en parlem seria Sor Franciaina, o Sor Tomasseta, etc...
I això que no me consider Nacionalista, pero no estaria gens malament tot deu a casa seva, al menys per votar.
Au idò!!! llenya al foc.