Hattrick

Vols parlar d'ordinadors, futbol, moda, música, ciclisme, carreres de cargols? idò aquest és el lloc...

Moderadors: capdemul, obrador

_WiL_
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 295
Membre des de: dj. feb. 16, 2006 0:00
Ubicació: Port de Sóller

Holaaaaaaaaaaa!

Tenc a la venda es poeta i un extrem per 0€...
Cantemir Moraru (17821390)
30 años, aceptable forma, saludable
¡Hablo Romanian!

Un tipo antipático que es estable y honesto.
Tiene nivel débil de experiencia y liderazgo aceptable.

Nacionalidad: România
Total Skill Index (TSI): 3 470
Salario: 1 824 €/semana (incluye 20% de bono por ser extranjero)
Dueño: mundowil.com
Amonestaciones: 0
Lesiones: Saludable

Condición: bueno Portería: desastroso
Jugadas: formidable Pases: débil
Lateral: bueno Defensa: débil
Anotación: horrible Balón parado: débil

António Machado (20427496)
28 años, débil forma, saludable
Un tipo agradable que es temperamental y honesto.
Tiene nivel aceptable de experiencia y liderazgo débil.

Nacionalidad: Portugal
Total Skill Index (TSI): 1 110
Salario: 1 008 €/semana (incluye 20% de bono por ser extranjero)
Dueño: mundowil.com
Amonestaciones: 0
Lesiones: Saludable

Condición: bueno Portería: desastroso
Jugadas: débil Pases: pobre
Lateral: pobre Defensa: excelente
Anotación: débil Balón parado: insuficiente
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 311
Membre des de: dj. maig 10, 2007 0:00

Buaaaaaaaaaa!!! no tenc ni un duro. Les lesions em varen fer comprar una altre porter i ara torno a estar a l'infern. :cry:
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Si miram la classificació d'equips amb més targetes i li donam a les vermelles el valor de dues grogues (com crec que és just), l'equip més "marrullero" de la fase regular d'aquesta Copa Retruc, ha estat:

LLOSETINA, F.C. 6
We love Sundays 5
Thevenin, SFC 5
At. Cocotin 5
Pitagoras Power 5

Collons!! això i tot ha estat disputat. :no:

El Llosetina com a premi haurà de pagarse unes birretes després del sopar que hauríem de fer per celebrar la conclussió d'aquesta copa.
UELlosetina
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 134
Membre des de: dj. març 16, 2006 0:00
Ubicació: Inca

Au ido, prenc nota de lo de ses birres!!!

Al manco veif que algo he quedat primer.

Farem sa quiniela d'aquesta setmana mem:

mundowil 4 : 3 Sorterri

Malreventis 3 : 2 Auberkoks

Mem com quedarà això.
jaume_c
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 64
Membre des de: dc. feb. 16, 2005 0:00
Ubicació: Pollença

bones a tots. Primer d tot dir k ja som ekip d IX divisió despres d gonyar per 2-6 al 2n classificat, kdant a 9 punts d'ell a falta d 2 jornades du final d la temporada. Segón: ja k i som, fare la kinielad ls semis:

mundowil - Sorterri 4:1

Malreventis - Auberkoks 1-3

au ido, sort a tots
bud_ice
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 364
Membre des de: dv. oct. 21, 2005 0:00
Ubicació: Campos

bones, enhorabona jaume pel teu ascens! en és meu cas... después de tres victòries consecutives en lliga he conseguit surtir d'es puestos de descens. Ja era hora... duia 10 jornades en puestos per baixar.
Ara pareix que s'obri una bretxa que me podrà mantenir a VI

sa meva quiniela:
mundowil - Sorterri 5:1

Malreventis - Auberkoks 2-3

soort a toots! i no vos faceu mal... xD
cocotin
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 300
Membre des de: dv. abr. 21, 2006 0:00
Ubicació: Bunyola

Hola , molt bones , enhorabona a tots es qui eu aconseguit es vostre objectiu.
Estic molt content ja que practicament e asegurat sa categoria , a estat sa 1ª temporada a VIII i es normal pasaro un poc puta , aixi i tot e tengut molt mala sort amb cuolcun des resultats ja que lo mes normal seria tenir 8 punts mes des que tenc , pero coses des hattrick , segur que cuolque dia en gonyare cuolcun de sort jo tambe,res , ido aixo , que a anat be sa cosa.Anims a tots i poc a poc a reforsa ses plantilles mem si podem pujar molt es nivell de sa copa retruc.
Un saludo
J_Jaume
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 215
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 0:00
Ubicació: s'Horta

Bones, enhorabona per tots els ascensos i les permanencies aconseguides (si era aixó que cercaveu...), jo permi seguiré un any més a VIII, vaig millorant per, es primer any 6é, l'altre 5é i ara supós que 4rt o 3er, esperem sa temporada que vé, provar de pujar..

Au idoi, quini:

mundowil - Sorterri 5:0

Malreventis - Auberkoks 4:1
bassacoll
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 22
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 0:00
Ubicació: s'horta

Ido aqui va sa meva quini, sort a tots i res, que segur que no estaré a sa final, justament m'ha tocat contra en will. Au, fins a sa proxima

mundowil - Sorterri 4-1

Malreventis - Auberkoks 2-3
tolls
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 668
Membre des de: dc. oct. 26, 2005 0:00

Sa meva aposta:

mundowil - Sorterri 5-0

Malreventis - Auberkoks 1-0

Au idò, hagi sort.
Imatge
cocotin
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 300
Membre des de: dv. abr. 21, 2006 0:00
Ubicació: Bunyola

sa quiniela :

mundowil - Sorterri 5-0

Malreventis - Auberkoks 1-2
Verassa
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 209
Membre des de: dt. gen. 25, 2005 0:00
Ubicació: Felanitx

sa meva:

mundowil - Sorterri 4-1

Malreventis - Auberkoks 1-3
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Als que ja estau un poc més amunt, a divisions VII, VI, etc... Les economies domèstiques dels vostres equips milloren? o seguiu passant pena per contra tal i com es passa al principi?

Potser el que fa que l'economia del Club vagi malament sigui l'ambició de millorar l'equip i no conformar-se. Si no fos així segurament no tendríem problemes per sobreviure al joc, jo crec. Si ho penso, fins ara, després d'una venda mitjanament bona, li ha seguit sempre una o dues compres (o inversions).

El que està clar és que durant tota la primera temporada els balancos s'enfonsen cada dia més fins que no aconsegueixes dur 7.000 aficionats al camp. Després la cosa millora. Menys mal que et donen uns doblers per "equivocar-te" d'inici. Respecte del molt esmentat tema de les canteres, estic d'acord amb el valor ROMANTIC de les mateixes però el que està clar es que si a un que té fam li poses un "bocata" davant i al mateix temps li demanes que te valori una obra d'art, poc pots esperar que contempli res més que no sigui l'entrepà. Amb això vull dir que el que valora les canteres evocant l'encant que té pel joc dedicar-hi doblers (ficticis) el que denota és que econòmicament no està passant grans patiments. És qüestió de prioritats, amb la bonanca tots mirarem la cantera evidentment i si el joc ens permetés més opcions les exhauriríem totes.

Salutacions :dance: (tenia ganes d'esplaiar-me) :pray: No em castigueu
Verassa
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 209
Membre des de: dt. gen. 25, 2005 0:00
Ubicació: Felanitx

És evident que s'ha de mirar cantera quan es té una mica de bona vida econòmica :twisted: , si és una cosa que no he dit, es simplement pq és totalment obvi, el missatge de canteres aniria mes per a gent com Tolls i no tant a jugadors novells com tu.
Jo no vaig començar a invertir quan feia dos mesos que tenia equip... si ho hagués fet provablement ara el meu equip hauria de tenir un altre nom possiblement per haver quebrat :scratch:

Per això, sa solució als problemes econòmics passa per no fer gaire desastres, anar aguantant i pujant i arribar a VIII i anar omplint estadi, jo des de que tenc estadi ampliat i vaig una mica ben classificat he deixat de passar pena econòmicament de una vez por todas i a tu te passarà igual.
tolls
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 668
Membre des de: dc. oct. 26, 2005 0:00

També depèn, en bona mesura, de lo que fas quan comences. Si de bones a primeres comences a despilfarrar comprant i comprant (sense saber massa bé lo que compres) després vas vegent que setmanalment ses despeses estan allà i per ventura hagués estat millor ser un poc més conservador.

Però això t'ho diu es temps, ho has de tocar amb ses mans. Ht són moltes coses que les aprens tira a tira.

Sa clau, com no me cansaré de dir, és entrenar, anar ingressant pasta amb lo que vens i distribuir correctament es doblers. Amb això vull dir que si treus un kilo i el barrines amb un classe mundial, ja tenim s'embut pes cap.

Sense cap dubte, sa millor virtut que pots tenir és ser pacient. Planificar i esperar.

Que viciat que estic, mare de deu... :eh:

pd: amb sa cantera pots passar tot es gust del món, ara bé, no ho contemplis com una font d'ingressos.
tolls l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 19, 2007 22:33, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Respon