tolls ha escrit:No sé com putes fer-ho però m'agradaria premiar a nes finalistes amb 3 mesets de supporter. A mem cervellets, com ho podem fer?
Jo com que no som massa cervellet, més ben dit un poc curtet, trob que si hem de fer un ingrés d' 1 ebro fa com a coio, i si arribàssim a fer cap partidet, seria dur s'ebro i que qualqú s'encarregàs de fer l'ingrés, no?
Bé, ja vos he dit que no som massa viu i ja direu sa vostra
Jo trob que es millor premi seria veurer-nos voltant una bona taula, així tendríem l'ocassió (o al manco jo) de veurer-nos les cares i comentar la copa. El guanyador tendria el sopar pagat per tots els altres però hauria de dur els setets per després de sopar.
Així es compleixen dues premises, la primera, motivar al guanyador sense que suposi un gran dispendi pels altres i la segona que me donarieu excusa a mi per escapar-me de la dona
Ah referent a en Tuxy he de dir que jo no sóc fullero, el que passa es que ell es passa més temps fora que dins la pista ( a que sí sleepy??).
me agrada molt sa idea den Malreventis,un bon dinar o un bon sopar un parell de truquets , per cert Malreventis , si no saps jugar a truc , ja va esent ben hora que neprenguis , aixo si , que es teu profesor no sigui es germa , per que de truc em malga , fluixet fluixet , sa veritat es que es truc es es millor joc de cartes que hia en el mon
Se que qualcú se cagarà amb mí i està justificat, però resulta que quan em vaig enterar que estava acceptat i que la copa començava la setmana que ve, ja havia concertat amistós. La veritat és que no sé com arreglar-ho i per tal d'intentar solventar-ho he passat un correu als GM de HT. Bon començament no és la veritat però clar justament va ser una revanxa amb un equip mallorquí amb el que havia acabat de jugar i vàrem concertar totduna i fou abans de saber que començàvem aquesta setmana.
Quin cabró Cocotín,però si que és vera... flojito flojito... jejejej tenc sa AK 47 un poc atascada darrerament... és que es meu germà té costum de demanar partit tot d'una que acaba s'altre... i com diu en Coco no li faran ni cas... si és possible començar sa semana q ve, i aquesta jornada la feim en pla paxanga, causa molts inconvenients? Ell no tenia notícia de quin dia començava sa copa... Ará bé si dona problemes se li dona per perdut jejejeje, maldament sigui es meu germà jejejeje. Tuxy, fixat , guanyaré per fulleries a nes fullero!!!! No ara en sèrio, si es pot fer res...
Sporting s'Horta - : - Thevenin SFC 3 - 1 Només per emprenyar en Tuxy
Llosetina F.C. - : - mundowil.com 0 - 5 M'han dit que és una capoladora
MALREVENTIS, F.C. - : - Nottingham Presa Deserció dels locals que són a un TABLE DANCE i primer són unes que ses altres. En cas d'acceptar la moció pressentada per en Malga i secundada pel present 4 - 2 Qué putes!!! encara que hagui d'entrevessar una tribuna davant sa porteria.
Auberkoks - : - U moros den Dragut Peix, peix, no sé res dels presents. Així doncs, aleatòriament he agafat 1D6 i em surt 4 - 1
Sorterri - : - We Love Sundays Tampoc tenc idea però com que no he ficat cap empat 2 - 2
Pitagoras_Power - : - Atletico Cocotin Pareix ser que el Pitágores aquest és molt Pitágores 4 - 0
Bueno, vist lo vist, en permí que això seguirà el seu curs normal i no hi haurà canvis (Malreventis, t'han de matar). De totes maneres jo esperaré fins demà per a concertar un amistós, pel que pugui passar...
P.D Malreventis, normal que tenguis sovint tants de problemes econòmics si les dus a un table dance, així de descarregats van els putes als partits!!!!
Betuadell que ja no hi pensava, au, això es sa meva quiniela, j_jaume te controlaré enguany que no facis mangarrufes que l'any passat ja en vares fer moltes i per això veres guanyar
Sporting s'Horta 4 : 1 Thevenin SFC (bob, pos que guanyaras, però mal perdesis)
Llosetina F.C. 0 : 6
MALREVENTIS, F.C. 3 : 2 Nottingham Presa
Auberkoks 4 : 0 U moros den Dragut
Sorterri 2 : 3 We Love Sundays (segur que perd de més)
bassacoll ha escrit:Betuadell que ja no hi pensava, au, això es sa meva quiniela, j_jaume te controlaré enguany que no facis mangarrufes que l'any passat ja en vares fer moltes i per això veres guanyar
Jo tanmateix ho sabia cert que ningú me controlaria i per aixó vaig gonyar, ara permi aquesta edició sa quiniela permi ja no serà per jo. I tú permi estàs un poc desorbitat, no fa tant que vàrem jugar sa passada copa, tu xerres de l'any passat l'any passat, a ooooon vas? Lo teu permi ja te pega pes cap de bon de veres!!
Bé, vos repetesc per variar que si hi ha qualque errada ja m'ho direu i me pensaré si ho canvii
En aquesta jornada no s'ha contat el partit entre MALREVENTIS i Nottingham Pressa ja que hi ha hagut un lapsus i no s'ha jugat (tolls, que posam a sa cup sobre aquest partit?)