Hattrick

Vols parlar d'ordinadors, futbol, moda, música, ciclisme, carreres de cargols? idò aquest és el lloc...

Moderadors: capdemul, obrador

Gatito
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 115
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 0:00

rebajas:

Gabriel Zamanillo (150046264)
19 anys, insuficient de forma, saludable
Un noi polèmic que és estable i honest.
Té un nivell desastrós d'experiència i pobre de lideratge.

Especialitat: Tècnic

Nacionalitat: España
Índex del total de qualitats (TSI): 330
Sou: 600 €/setmana
Propietari: S'antro Team
Amonestacions: 0
Lesions: Cap

Resistència: dèbil Porteria: desastrós
Creativitat: dèbil Passades: horrible
Extrem: pobre Defensa: notable
Anotació: pobre Pilota aturada: horrible
----------------------------------------------------------------

Oscar Verijzer (151002126)
19 anys, acceptable de forma, saludable
Un noi carismàtic que és calmat i deshonest.
Té un nivell desastrós d'experiència i horrible de lideratge.

Nacionalitat: Nederland
Índex del total de qualitats (TSI): 400
Sou: 720 €/setmana inclou un 20% extra

Resistència: pobre Porteria: desastrós
Creativitat: dèbil Passades: pobre
Extrem: dèbil Defensa: notable
Anotació: pobre Pilota aturada: horrible
----------------------------------------------------------
Pasquale Di Noto (151610520)
18 anys, insuficient de forma, saludable
Un noi agradable que és tranquil i honest.
Té un nivell desastrós d'experiència i insuficient de lideratge.

Especialitat: Potent

Nacionalitat: Italia
Índex del total de qualitats (TSI): 320
Sou: 720 €/setmana inclou un 20% extra

Resistència: insuficient Porteria: desastrós
Creativitat: horrible Passades: pobre
Extrem: pobre Defensa: notable
Anotació: pobre Pilota aturada: pobre

tots a sa venta x 0 €

---...S'antro Team...---
tolls
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 668
Membre des de: dc. oct. 26, 2005 0:00
Ubicació: Inca

Mem moix, i jo me deman, no és millor que entrenis durant un temps i els venguis en formidables o destacats? T'assegur que treuràs molts més duros, té en compte que si fitxes, els pujes i vens, han estat molt poc temps a s'equip i se te'n va una pasta en comissions

Però eh, cadascú fa lo que vol...
Imatge
Gatito
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 115
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 0:00

ja u se ja, pero es que tambe en tenc daquets, les faig jugar a nes partits de lliga, i ja les vendre, pero ara a naquets les venc perque necessit dobers aviat xDD, ara tmb en tenc perque me pujin a excelent xDD
bud_ice
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 364
Membre des de: dv. oct. 21, 2005 0:00
Ubicació: Campos

bonees, aquesta darrera setmana he tengut greus problemes d'ordenadoritis. Después de dues restauracions de fábrica, un formateo i una reinstalació de's sistema operatiu he aconseguit que tornàs a arrancar. no vaig fer sa quiniela... weno... un poc de peixet... jajajaja

ara faré sa d'aquesta setmana:

We Love Sundays 6-1 Thevenin SFC

Sorterri 3-1 U.E. Porreres

mundoWil.com 1-2 Pitagoras_Power (jejeje... no duré tanta potra però bé... jo confii que per algo es gratis)

Cumxot Team 1-0 Sporting s'Horta

Nottingham Presa 4-1 Atletico Cocotin

Llosetina F.C. 3-0 Auberkoks
bud_ice
Truquer asidu
Truquer asidu

algo no me cuadra.... he anat a reptar en wil i ja ha concertat un amistós aquesta setmana... amb un que no es de sa copa...

o sa despistat ... o sabia que perdria (jijijiji) i aposta ho ha fet . donant-me es partit.

esperant sa teva resposta wil.
tolls
Truquer fix
Truquer fix

Ja la tornam tenir liada! Wil, ha estat sense voler, a que si...
Imatge
tolls
Truquer fix
Truquer fix

Tenc pensades un parell de noves mesures per a sa pròxima edició de sa Copa Retruc. Trob que no hi ha incentiu suficient per a que un la guanyi i hi posi tots els esforços.

Per això, he decidit lo següent, i m'agradaria molt saber si estau dispostos a col·laborar. Per punts:

1. Ja que sa majoria d'equips són de IX o X, quedaria prohibit posar jugadors de més de 4 estrelles sabent que te les treurà o que té probabilitats de treure-les (jo almanco ho sé).

2. S'excepció a nes punt 1: això queda exclòs a sa fase final (quarts, semis i finals, segons es que siguem.

3. Punt que afecta a 1 i 2: en cap cas està permès treure més de 35 estrelles a ses qualificacions (trob que és un número raonable).

4. Si un d'aquests 3 punts s'incumpleix, derrota per 3-0.

5. Mesura revolucionària: cada jugador per participar haurà d'abonar 1€ per jugar. M'encarregaré d'obrir un compte corrent allà on hi fareu sa transferència. En fer-la, m'ho haureu de dir, per dur un control.

I què putes farem amb aquests doblers? Es campió de sa copa se'n durà 3 mesets de supporter. Com que possiblement sobrarà pasta, estaria bé que es segon també pogués. Si som 16, això serà possible, ja que 3 mesos valen 7 i pico.

Sa veritat és que m'estic fent ganes a jo mateix xdd

pd: els amos dels equips de IX i X pensaran: i jo que putes he d'anar a guanyar... guanyar tal vegada no, però sí per ventura arribar a ses semis com està aconseguint en malgarot... per a sa pròxima pensau que màxim 35 estrelles, això equilibra sa cosa.

Au, a s'espera d'opinions.
Imatge
lameton
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 6
Membre des de: dl. maig 22, 2006 0:00
Ubicació: wep de retruc

A mi em pareix tot be, menos lo de treure 35 estrelles, jo domes en trec unes 32 es posible participar treguentne menos xDDDD, no fora pardalades a mi em pareix tot molt be :lol: y per cert encara esper veure cuant feis sa quedada que jo ja fare feina y no podre venir :( batualmon sagradet :evil: .
tolls
Truquer fix
Truquer fix

Justament aquest és un dels punts que hem de debatre.

Jo estava pensant que també podria estar bé 30 estrelles a sa fase de lligueta i 35 a sa fase final.

I també lo de sa limitació de 4 estrelles a sa fase final, ja que algun de noltros podem arribar a tenir 20 estrelles amb 4 jugadors a nes migcamp. Per això estam ara, per veure mem com ho feim.

Pensau que així sortiran es bons místers 8O
Imatge
Verassa
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 209
Membre des de: dt. gen. 25, 2005 0:00
Ubicació: Felanitx

Jo per exemple això del nombre total d'estrelles és una cosa amb la que mai m'he fixat, sincerament, no control mai les que trec ni les que treuré (en total)
haurem de fer molts càlculs cada setmana no?

Llevat d'aquest punt crec que tot lo altre és molt acertat. No dic que es 3 no ho sigui sino que jo és una cosa amb la que mai m'hi fix, però mentres és compleixin els punts 1 i 2 es garanteix aquest dels punts totals crec.

I el problema de si se te cura un supertitular i l'has de fer jugar el dimecres??

Lo que digui sa majoria.
_WiL_
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 295
Membre des de: dj. feb. 16, 2006 0:00
Ubicació: Port de Sóller

Tuadei! Idó aquesta seria sa meva primera i darrera Copa Retruc... :(

Per igualar s'asunto no se podria fer lo de limitar es número de titulars segons sa categoria? No se si m'explic...

Si hi ha algun equip de X... 9 titulars posibles.
De IX... 8 titulars.
De VIII... 7 titulars.
De VII... 6 titulars.
De VI... 5 titulars.
De V... 4 titulars.
De IV... 3 titulars.

I així...
Verassa
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 209
Membre des de: dt. gen. 25, 2005 0:00
Ubicació: Felanitx

també és una altra opció.
Ho he vist fer a altres copes

Però pq posar titulars als amistosos?

jo (llevat d'aquesta temporada que és totalment atípica per jo) mai pos titulars als amistosos, cap ni un, tenc 22 jugadors per turnar, els titulars per lliga no? a no ser clar, per temes de lesionats.
bud_ice
Truquer asidu
Truquer asidu

com diu en wil també seria sa meva darrera copa retruc... Sa meva plantilla es curta. 21 jugadors (si lleves s'entrenador son 20). Per tant com a mínim hi han de jugar titulars.
Jo entren mig camp i tenc dos suplents destacats amb creativitat i notable en pases... que no poden entrenar als amistosos pq son massa bons per sa suplents?
Llavors intent tenir dos suplents a sa defensa i un a sa davantera (per si hi ha lesions a s'equip titular) que son bons. (vaja... millors que molts titulars de equipos de IX i X). Au... ara no pudrien jugar per bons??

Después hi ha el tema lesions... si un jugador sa lesionat i no pot jugar el disabte i pel dimecres se recupera... au no pot jugar pq es massa bo i te pot treure 6 estrelles.

A jo ses mesures d'en tolls me pareixen un absurdo. En tot cas lo que diu en wil me pareixeria més raonable i més discutible.

Una altra cosa... jo com que no tenc cap programa instalat d'aquests que t'ajuden no sé mai es número d'estrelles que trec. Ho tendria molt mal de fer de controlar.
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

Tuaumon sagrat!!! Perdona J_Jaume, però he sofrit una "promoció" a sa meva empresa, i estant de jefecillo no tenc temps per res... Sí es vera, se men va anar s'olla amb lo des tema de sa quiniela, et pos els resultats de sa pròxima...:

We Love Sundays 5 : 1 Thevenin SFC
Sorterri 3 : 2 U. E. Porreres
mundowil.com 3 : 1 Pitagoras_Power
Cumxot Team 2 : 1 Sporting s'Horta
Nottingham Presa 3 : 2 Atletico Cocotin
Llosetina F.C. 3 : 2 Auberkoks

Respecte al tema de les normes per a la propera copa retruc, pens que está bé per equiparar un poquet mes els grups, i desde el punt de vista de que el meu Nottingham és un X me pareix be... però no, la raor em diu que el pur divertiment es troba únicament en el fet de jugar-la. Lo que reim, els comentaris als foros, els piques previs al partits... tot això no és pagat. Per això jo no incentivaria res, i la seguiria jugant com a pur divertiment, com fins ara. Com diuen en bud i altres, hi ha equipos que tenen plantilles molt curtes, (sa meva tb ho és) i si a això li sumam lesions i sancions... es preveu bastant difícil.
porreres
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 68
Membre des de: dl. jul. 24, 2006 0:00
Ubicació: Porreres City

jo estic d' acord am en malgaroth!!

i per lo des partidet ... encara me keden 4 añs x tenir es 18 (x tant no tnc es carnet) i si pot se + aprop d Porreres millo x jo sino pues... otra vez sera
Respon