Clar home que tenen un significat, d'aquí sa gràcia. Lo de ses herbes molles vol dir, per si no ho sabies, que de sa gent empardalada se'n riuen i la foten.
Besos
Dites Mallorquines

tolls ha escrit:Clar home que tenen un significat, d'aquí sa gràcia. Lo de ses herbes molles vol dir, per si no ho sabies, que de sa gent empardalada se'n riuen i la foten.
Besos

de ser tant bon allot

** Xisco MASET **
- trucaiteretruc
- Truquer asidu
- Entrades: 288
- Membre des de: dt. oct. 30, 2007 0:00
- Ubicació: Binissalem
n'he llegides 150 i he acabat un poc marejat...
n'afagiré un parell
Això pareix can seixanta = això pareix ca'n BUM
Pareixes de ca'n March = tenir molts de dobers
m'és igual és sobrassada = deu ser per quan sa pradina li deia a nes nets que volien per berenar i contestaven m'és igual..no?
PROTESTO JA QUE PUC PROTESTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR!
n'afagiré un parell
Això pareix can seixanta = això pareix ca'n BUM
Pareixes de ca'n March = tenir molts de dobers
m'és igual és sobrassada = deu ser per quan sa pradina li deia a nes nets que volien per berenar i contestaven m'és igual..no?
PROTESTO JA QUE PUC PROTESTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR!
Quina feinada copiar tot això! No ho he pogut llegir sols en un pic..
M'agraden molt les dites mallorquines, i jo tenc una pregunta, se que quan es refereix a que el dia s'allarga es diu:
-Per Nadal una passa de gall
-Per Sant Antoni una de dimoni
Però algú en sabria dir si hi ha mes frases que seguesquin aquestes? tenc record de que la meva repadrina en deia alguna mes, però no la record, i la resta de familia no me pot ajudar...gràciesss!
SALUT I RADICALISMEEEEE
M'agraden molt les dites mallorquines, i jo tenc una pregunta, se que quan es refereix a que el dia s'allarga es diu:
-Per Nadal una passa de gall
-Per Sant Antoni una de dimoni
Però algú en sabria dir si hi ha mes frases que seguesquin aquestes? tenc record de que la meva repadrina en deia alguna mes, però no la record, i la resta de familia no me pot ajudar...gràciesss!
SALUT I RADICALISMEEEEE
DE NADAL A SANT ESTEVA, UNA PASA ENVANT UNA ENRERA
pots afegir aquesta:
son pare lleu i sa mare freixura, que ha d'esser la criatura?
son pare lleu i sa mare freixura, que ha d'esser la criatura?
mem aquestes dues:
TANT LI ES UN MARGE COM UN MUNT DE PEDRES
FA OI A SES MOSQUES

TANT LI ES UN MARGE COM UN MUNT DE PEDRES
FA OI A SES MOSQUES

i que consti que no va per jo , JJjjjjjJjjJjJjjJjjjJ
Bona vida te un ca
si li donen menjar d'hora.
Més bona la té sa dona,
si la deixen comandar.
Aquesta la dig en honor al meu homeeeeeeeeeeee
( que sempre la m'entaferra per els morros )
Bona vida te un ca
si li donen menjar d'hora.
Més bona la té sa dona,
si la deixen comandar.
Aquesta la dig en honor al meu homeeeeeeeeeeee
( que sempre la m'entaferra per els morros )
Qui se xeca demati pixa alla on vol
(porkkkkkkkkkkkkk)
Aquesta es meua: Qui se xeca demati prest sen va a dormir
:m un altra q no es meva: val mes esta devora un que caga q un q pica
(fa pudor)
Es qui te sa cova de palla, aviat la sen sen
Qui no vol pols que no vagi a s'era.
Au ja en pensare mes

Aquesta es meua: Qui se xeca demati prest sen va a dormir

:m un altra q no es meva: val mes esta devora un que caga q un q pica

Es qui te sa cova de palla, aviat la sen sen
Qui no vol pols que no vagi a s'era.
Au ja en pensare mes

¡Ai quina creu! Tenc sa canya escardada :_
- fornalutxenc
- Truquer novell
- Entrades: 28
- Membre des de: ds. des. 13, 2008 0:00
era un homa tan petit tan petit, que el cap li fea olo de peus :_
- fornalutxenc
- Truquer novell
- Entrades: 28
- Membre des de: ds. des. 13, 2008 0:00
val mes tani es cul dins la seu ke la seu dins es cul

- lafaltaenvide
- Truquer expert
- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València
DECALEC DEL VALENCIÀ DE SOCA I ARREL
Un valenciano no es valiente: és l'amo. No se va de tapas: se'n va de picaeta. No bebe mucho: l'agarra. No es q no entienda: és que no s'entera. No va al carrefour: va a Mercadona. No te da la espalda: t'envia a fer la mà /a fer punyetes. No te llama la atención: te dice "CHEEE NANO ". No te acaricia: et soba. No molesta: dona per cul. No pasa la noche en vela
: se'n va d'empalmà. No bebe cerveza: veu mistela de Xaló i aigua de València. No se alimenta: es pega una fartà. No te golpea: pega dos òsties. No trabaja: curra. No se impresiona: es queda flipat. No tiene ganas de hacer pis: es pixa damunt. No se dispersa del lugar: se'n va. No duerme: està de festa. No fuma porros: fuma canuts. No se ríe a carcajadas: es descollona viu. No pide que lo lleven: s'acopla. No es presuntuoso: és un flipat. No es un buen tipo: és un bon chaval. No falta a clase: se la pela. No es un tipo tranquilo: és una bassa d'oli. No es un gandul: és un gos. No hace algo mal: ho fa com el cul. No dice voy enseguida: dice ara vaig, pero mai va. No esta cansado: està fet pols. No se moja: es chopa. No tiene estrés: està putejat. No se enfada: li toquen els ous....
Un valenciano no es valiente: és l'amo. No se va de tapas: se'n va de picaeta. No bebe mucho: l'agarra. No es q no entienda: és que no s'entera. No va al carrefour: va a Mercadona. No te da la espalda: t'envia a fer la mà /a fer punyetes. No te llama la atención: te dice "CHEEE NANO ". No te acaricia: et soba. No molesta: dona per cul. No pasa la noche en vela
: se'n va d'empalmà. No bebe cerveza: veu mistela de Xaló i aigua de València. No se alimenta: es pega una fartà. No te golpea: pega dos òsties. No trabaja: curra. No se impresiona: es queda flipat. No tiene ganas de hacer pis: es pixa damunt. No se dispersa del lugar: se'n va. No duerme: està de festa. No fuma porros: fuma canuts. No se ríe a carcajadas: es descollona viu. No pide que lo lleven: s'acopla. No es presuntuoso: és un flipat. No es un buen tipo: és un bon chaval. No falta a clase: se la pela. No es un tipo tranquilo: és una bassa d'oli. No es un gandul: és un gos. No hace algo mal: ho fa com el cul. No dice voy enseguida: dice ara vaig, pero mai va. No esta cansado: està fet pols. No se moja: es chopa. No tiene estrés: està putejat. No se enfada: li toquen els ous....